9000cc korisarjaa

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
klover
"Ruisku"
Viestit: 110
Liittynyt: To Loka 02, 2003 20:21
Paikkakunta: Espoo

9000cc korisarjaa

Viesti Kirjoittaja klover »

Mistähän löytyis vanhempaan tonnariin korisarjoja?? :)
Mistään en oo löytäny yhtikäs mitään! :(
CC Aero
"Hölösuu"
Viestit: 1019
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 17:29
Paikkakunta: PKS

Viesti Kirjoittaja CC Aero »

Aika kiven alla ovat nuo CC-mallin korisarjat. Ruotsissa ainakin Johanssons Motor Sport on tehnyt korisarjaa mutta yrityksestä on kuulunut hyvin paljon negatiivista palautetta. Olen joskus törmännyt surffaillessani myös johonkin toiseen korisarjan tekijään mutta nimeä en muista. Käytettynä saattaisi löytyä Saabin omaa Airflow-korisarjaa. Pystykeulaisen tonnarin Airflow-korisarja näyttää tältä:
http://hem.passagen.se/saabgalleri/storbild97.htm
Ruotsista noita voisi yrittää metsästää.
klover
"Ruisku"
Viestit: 110
Liittynyt: To Loka 02, 2003 20:21
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja klover »

Oisko jotain paikkaa esim. netissä josta voisi kenties tilata tuollaisen korisarjan?? oon kattonu ruotsin saab klubin sivuja ja sieltä foorumia mutta kun tuo ruotsin kielen taito ei ole mikään kehuttava! :(
johansson motorsportin sivutkaan ei nähtävästi enää toimi.
Rimuli
"Turbo"
Viestit: 249
Liittynyt: Pe Elo 29, 2003 19:13
Paikkakunta: Yläne

Viesti Kirjoittaja Rimuli »

http://www.erebunicorp.com Löytyy airflown näköinen sarja, hinta 850$
Turbo Saabismi on mun mieli sairaus!
9000 T16 -87
klover
"Ruisku"
Viestit: 110
Liittynyt: To Loka 02, 2003 20:21
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja klover »

Eikö tuo erebunin korisatsi ole sama kuin cc aeron laittama linkki punaisen saabin sivulle??
CC Aero
"Hölösuu"
Viestit: 1019
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 17:29
Paikkakunta: PKS

Viesti Kirjoittaja CC Aero »

Näyttäisi samalta tuo Erebuni minunkin silmääni, kuin Airflow. Tällainen pitäisi löytyä J&M Techiltä:
http://www.jmtech.fi/volvosaab.htm

Tuolta STCS:n keskustelupalstan myynti-ilmoituspuolelta voisi käytettynä hyvällä tuurilla löytää:
http://forum.saabturboclub.com/phpbb1/v ... m.php?f=19
klover
"Ruisku"
Viestit: 110
Liittynyt: To Loka 02, 2003 20:21
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja klover »

Ei ainakaan jmtecin sivuilla ollu ku toi yks korisatsi joka nyt minun mieleeni oikeen ole!
Pitää täs etsiskellä jos vaikka jossain foorumissa sattuis näkymään! :)
Mitenkäs tommosen cs aeron korisarja menis cc koppaan??
CC Aero
"Hölösuu"
Viestit: 1019
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 17:29
Paikkakunta: PKS

Viesti Kirjoittaja CC Aero »

klover: Juu ei sieltä pitänyt muita löytyäkään kuin tuo yksi ja sekin aika kehno. CS Aeron korisarjaa en ole CC-malliin asennettuna nähnyt, joten tuskin ilman muutoksia kiinni menee. CS Aeron korisarjat ovat myös hyvin kysyttyjä ja harvoin niitä myynnissä näkee. Vielä yksi mahdollisuus olisi asentaa CC Aeron korisarja, joka on tämän näköinen:
http://www.pbase.com/image/17327039

tonnarisi on siis "pystykeulainen" CC? Jos on näin, niin siinä tapauksessa pitäisi keulakin muuttaa viistokeulaksi eli maski ja valot uusiksi.
Rimuli
"Turbo"
Viestit: 249
Liittynyt: Pe Elo 29, 2003 19:13
Paikkakunta: Yläne

Viesti Kirjoittaja Rimuli »

Onhan tuo ainakin saman näköinen niinkuin sanoinkin, erona vaan, että toinen on harvinainen alkuperäinen airflow, ja toisia saa tilaamalla kaupasta.
Turbo Saabismi on mun mieli sairaus!
9000 T16 -87
klover
"Ruisku"
Viestit: 110
Liittynyt: To Loka 02, 2003 20:21
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja klover »

eikö siihen muuta tarvita kuin maski ja valot vaihtoon ni sit on viistokeula?
onko etulokareissa eroa ja tarviiko niitä vaihtaa?
pertti666
"Viggen"
Viestit: 632
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:47
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja pertti666 »

http://www.completos.fi

nuo myyvät ekakoppaseen tonnariin täydellistä korisarjaa..tosin hinta on suolainen, 2450 eur..sivuilta löytyy pienet kuvatkin sarjasta..ja firmahan sijaisee turun kupeessa Raisiossa
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
klover
"Ruisku"
Viestit: 110
Liittynyt: To Loka 02, 2003 20:21
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja klover »

on kyl kallis korisatsi jos tuolta ostaa! :/
Täytyy täs katsella mitä löytyy...
Nii siis vielä siitä että tarviiko pelkästään maski ja valot vaihtaa ni sit on viistokeula??
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

pertti666 kirjoitti:www.completos.fi

nuo myyvät ekakoppaseen tonnariin täydellistä korisarjaa..tosin hinta on suolainen, 2450 eur..sivuilta löytyy pienet kuvatkin sarjasta..ja firmahan sijaisee turun kupeessa Raisiossa
Mites ko. firman palvelu pelaa nykyään. Tossa jokin aika sitten oli monella boardilla juttua, että palvelu kusee ja todella rajusti. Lisäksi tavarat eivät välttämättä ole aitoja, vaan completos teettää ne lasikuitu Palinilla. Samaa kamaa sai huomattavasti halvemmalla suoraan Paliinilta.
Tietysti missään ei mainita että tavarat ovat "kopioita". Itse en ole mitään tuolta ostanut, joten omakohtaisia kokemuksia ei ole, mutta usealla kaverilla on haukannut sitä kuuluisaa...
#1730
500whp.net member
Saabikas

completos...

Viesti Kirjoittaja Saabikas »

Mulla ei tuosta yrityksestä ole mitään hyvää sanottavaa. Kävin muutama vuosi sitten aivan uskomattoman taistelun heidän kanssaan.

Tilasin heiltä tuotteita silloiseen harrasteautoon postiennakolla mutta tavaran tarkistusoikeudella. Tavarat tuli ja eikun postiin. Reaktio oli luokkaa: ei helvetti mitä paskaa ! No kamat takaisin ja ajattelin, että se oli sitten siinä.

Muutaman viikon kuluttua he alkoivat oikein todenteolla pommittamaan karhukirjeillä. Maksa tuotteet, maksa rahdit jne. Näitä tuli noin 15kpl. ilman minkäänlaista logiikkaa ja perustetta. Ja linja koveni tyyliin: rosikseen mennään ! No minä siihen, että ei siinä mitään, mennään vaan. Homma sitten viimein loppui kun laitoin heille korvausvaateen omista kuluistani ja ilmoitin, että jos ei homma lopu niin vien asian poliisille.

Loppuihan se sitten mutta kyllä jäi erittäin huono kuva heidän toiminnastaan.
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Tässä ne jutut, joihin itse olen aikonaan törmännyt. Vuosi on kulunut en tiedä miten nyt skulaa.

completosta en voi suositella millään...

Itse en myöskään completosta suosittele, kauan sai taistella ennen kuin sai rahansa takaisin. Konepelti joka "oli valmistettu Britanniassa", olikin tehty turun lähistöllä ja aivan surkeaa lasikuitutyötä. Maalarin mukaan ei edes kannattunut alkaa pakkeloimaan sitä tasaiseksi. Kaikki rahat tulivat takaisin vasta kun uhkasi kuluttaja-asiamiehellä. Myyjä sanoi vaan että meidän on sitten turha enää koskaan ostaa mitään sieltä. Juu en aikoisikaan =) Ja kaverin golfiin tuli aivan perse takaspoileri, puhelimessa kovin oli vielä myyjä vakuutellut että juuri siihen malliin sopiva, oikean kokoinen jne. Totuus oli että se oli 10 cm liian lyhyt, eikä kiinnityskohdat sopineet ollenkaan. Jotain taistelua siinäkin käytiin sen jälkeen.

En ole minäkään kuullut completosista mitään hyvää, osat eivät sovi, hinnat muuttuvat ihan yht'äkkiä jne jne.... Ja kun itse kysyin joitain levikkeitä, niin vastattiin tylysti, että osta kuvasto.

Kaveri osti sierraansa tuolta cosworth-lookin puskurin.. no sen piti kai tulla jotenkin lokasuojan päälle mutta ei saatana, ei ikinä sovi. no keskeltä halki 10 senttiä kamaa pois ja uudelleen kuidutus ja maalaus

Kaverille kävi aivan samanlain sierran puskurin kans


Ei ilmeisesti skulaa vieläkään, tässä tämän kesän satoa.

Toimitus ajoissa ei ole moittimista, mutta tavara olikin väärä sovimme palautuksesta ja rahojen palautuksesta minulle. soitin muutaman kerran aina luvattiin että huomenna siirretään valuuttaa..
Asia meni lopulta kuluttaja-asiamiehelle ja saatiin ne rahatkin lopulta takaisin. Tosin tähän väliin mahtuu reilut 2kk ja firman puolelta asiakkaan ja virkamiehen pystyyn haukkumiset useaan otteeseen

No tuntuu siltä et toi Completos teettää nuo ns. merkki tuotteensa lasikuitu palinilla turussa. Halvemmalla varmaan saa ne kun soittaa ja kysyy suoraan palinilta niitä.

Aina noita Completos tavaraa on joutunut muokkaamaan. Kerran oli toinen helma 10cm liian lyhtyt ja toinen 15cm liian pitkä ja molemman vielä kieroja et ilman monen ylimääräisen tunnin väkertämistä ei varmaan olis mennyt paikalleen millään. Et itse en ainakaan suosittele kenellekkään sitä paikkaa.
Ja jos jotain palautat sinne niin rahoja et meinaa saada millään takas.
Et jos sulla on muita paikkoja mielessä niin kokeile ihmeessä niistä ennen kuin Completokselta.
En astuisi liikkeeseen vaikka olisi ainut tuningtalo tällä planeetalla PISTE

Kokeilkoot ken uskaltaa, minä en ainakaan tämän nykyisen SP sopan jälkeen astu yhteenkään liikkeeseen, jos on pienikin epäily että homma menee puihin.
#1730
500whp.net member
Vastaa Viestiin