Master Power

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
pamppu
"Viggen"
Viestit: 559
Liittynyt: Pe Tammi 06, 2006 16:45
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja pamppu »

Bongasin tuossa mielenkiintoisen projekti-topicin kiinaturbon asennuksesta ja toimivuudesta: http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=37331.0
ex - 9-3 Aero Coupe 2.3 -01
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Viesti Kirjoittaja Suppari »

pamppu kirjoitti:Bongasin tuossa mielenkiintoisen projekti-topicin kiinaturbon asennuksesta ja toimivuudesta: http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=37331.0
Niin bongasit,sillä ei vaan satu olemaan mitään tekemistä Master Power ahtimien kanssa.

Kiinassa kaikki muu on ainakin toistaiseksi paskaa,paitsi kusi.

Näyttää Masteri kovasti yleistyvän,monessakin drifterissä tuollainen on ainakin.

Kompurakarttojen puute on miinusta,mutta taitaa olla pitkälti samanlaisia kun garretit.

Yksi nimeltämainitsematon EDIT.turboja myyvä ja korjaava haukkui Masterpowerit aivan paskoiksi,mutta en muutenkaan kyllä häikäistynyt sen kaverin jutuista..

Lainaus maahantuojan kotisivuilta:
Master Power on brasilialainen ahdinvalmistaja, joka on perustettu 1966. Ahtimista Master Powerilla on yli 35v kokemus. Master Power on ISO 9001:2000 sertifioitu.

Vieraile heidän kotisivullaan.




Master Power turboahdin tarjoaa ennennäkemättömän hinta/laatu -suhteen!


Kaikissa Master Power ahtimissa on kestävyyden takaamiseksi laakeripesään kiinnipultattu 360' painelaakeri, inconel turbiinisiivet sekä suurella nikkelimäärällä seostettu pakopesä paremman kuumuudenkeston aikaansaamiseksi.
Koneistusjäljet, valut ja kokoonpanon laatu ovat erinomaisia!
Kaikki Master Power -turbot viimeistelytasapainotetaan normaalilla turbon käyttönopeudella turbitaalikoneessa keskiön kokoonpanon jälkeen.


Master Power ahtimella on 12kk takuu valmistajalta!

Ahtimien tuotot on arvioitu n.6500rpm kiertävään moottoriin.
Viimeksi muokannut Suppari, Ke Kesä 27, 2007 08:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
pamppu
"Viggen"
Viestit: 559
Liittynyt: Pe Tammi 06, 2006 16:45
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja pamppu »

Muistaakseni en kirjoittanutkaan mitään, että kyseessä on juuri Masterpower tai haukkunut sen laatua. Jos ja kun MP tarjoaa 12kk takuun, voi siitä olettaa että laatu on huomattavasti parempaa kuin kys. kiinalaisessa yksilössä. Tuon topikin toin vain esille, koska oletin että täältäkin saattaisi löytyä porukkaa jota tuo juttu kiinnostaa. Ja käsittääkseni tuolta kiinasta ilmeisesti muutama toimiva IC:kin on tullut eli ihan kaikki ei ole täyttä paskaa...
ex - 9-3 Aero Coupe 2.3 -01
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Viesti Kirjoittaja Suppari »

pamppu kirjoitti:Muistaakseni en kirjoittanutkaan mitään, että kyseessä on juuri Masterpower tai haukkunut sen laatua. Jos ja kun MP tarjoaa 12kk takuun, voi siitä olettaa että laatu on huomattavasti parempaa kuin kys. kiinalaisessa yksilössä. Tuon topikin toin vain esille, koska oletin että täältäkin saattaisi löytyä porukkaa jota tuo juttu kiinnostaa. Ja käsittääkseni tuolta kiinasta ilmeisesti muutama toimiva IC:kin on tullut eli ihan kaikki ei ole täyttä paskaa...
Jotkut vaan saattoivat/saattavat saada kirjoituksestasi sen käsityksen,että nuo kaksi ovat samaa tavaraa.Siksi sitä ei ehkä olisi kannattanut tähän topikkiin tunkea,vaan perustaa uusi.Olen tosin tuon linkin jo tänne johonkin pastennut.

Joo o ic:t on asia erikseen,mulla on kiinaic ja se toimii..
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

No kertokaa ny mikä se o hyvä ja mikä paska. Kellä on kokemusta mistäkin eikä kylvetä niitä kaverin "ihan paska" juttuja. Jos et tiiä kokemuksestas nii oltasko vaikka hiljaa. Ja ennemmin laitan rahani vaikka kuulispaskaan ku masturboihin. Tai laitoin jo. NIII!!!
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Viesti Kirjoittaja Suppari »

SEPA kirjoitti:No kertokaa ny mikä se o hyvä ja mikä paska. Kellä on kokemusta mistäkin eikä kylvetä niitä kaverin "ihan paska" juttuja. Jos et tiiä kokemuksestas nii oltasko vaikka hiljaa. Ja ennemmin laitan rahani vaikka kuulispaskaan ku masturboihin. Tai laitoin jo. NIII!!!
Niin jäi tuosta viestistä puuttumaan yksi tärkeä osa viestiä,editoisin sen äsken sinne.Kyseisen puljun lattialla oli rikkinäisiä Master Powereita,mutta myös kuulalaakeriahtimia.Kuten sanottu,paskaa löytyy joka merkistä.

SEPA! kertoo myös mieluusti omia kokemuksiaa,tai vaikka siltä naapurilta kuulemaansa.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

SUPPARI!!!! varmaan2"...

Joo kaikilla on onneksi omat tarpeet ja toivottavasti rakentavat autonsa omien mieltymyksiensä mukaan eikö toisten arviointien mukaan. Omassani o garretin(tulikoha kirjotusvirhe) kuulis ja kiva on, omien tarpeitten mukaan tehty eikä muiden. Ja kiinakuuleri rokannu jo jonku aikaa. Jos kiinnostaa enemmän tietää nii voin kertoo yv:nä enkä täällä.

Ikävä en voi kertoa naapurien juttuja ku en oo nii hiton utelias et mitä naapurilla o pellin alla. Mut pidä suppari housut jalassa eläkä jaa ilojas täällä kaikille. Tai mitä se mulle kuuluu senku teet itestäs pellen.
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

Sepan naapureilla on ooppeleita ja helevetin hyvin pelaa. Sit sillä teinillä on vissii joku tojota. Mutta ne on ihime sakkia muutenki.
Aki Peltola #1132
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Viesti Kirjoittaja Suppari »

SEPA kirjoitti:Tai mitä se mulle kuuluu senku teet itestäs pellen.
Eiköhän tässä ole yksi jos toinenkin sen tehnyt?
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

No kerro miltä tuntuu?
Tarmo_L
"Kaasari"
Viestit: 50
Liittynyt: Su Kesä 06, 2004 18:07
Paikkakunta: Perähikiä

Viesti Kirjoittaja Tarmo_L »

Ihan näin offtopiccina Supparille, kun tätä ketjua katselin...

Suppari hei...

Eihän se ole meidän vika että naapurin poika oli aina sinua parempi neppis kisoissa ja että omalla hiekkalaatikollasi oli vain karkea sepeli. En tiedä ikääsi mutta annat itsestäsi vaikutelman että kulkuneuvosi on suzuki pv ja deodorantti 95E...

Olen hyvin ylpeä siitä että olet tehnyt melkosta "rakettitiedettä" virittäessäsi saabisi näiden MapTun, Nordic jne. Postilaatikko virityksien yläpuolelle. Onhan täällä foorumissa siten ainakin yksi saabi, mikä on koistisen mummoa ja hänen potkukelkkaansa nopeampi :wink:.

Pointti oli siinä että koitappa Suppari rauhoittua...
*TAKAPIHAN STAGE 2,2*
STCF #24
SHCF #2
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Viesti Kirjoittaja Suppari »

Suppari hei...
Hei vain sinnekkin,odottelinkin jo kommentointiasi.
Eihän se ole meidän vika että naapurin poika oli aina sinua parempi neppis kisoissa ja että omalla hiekkalaatikollasi oli vain karkea sepeli. En tiedä ikääsi mutta annat itsestäsi vaikutelman että kulkuneuvosi on suzuki pv ja deodorantti 95E...
Tämän jutun olen kuullut suustasi viimeksi noin parisen kuukautta sitten,joten olisi varmaan aika keksiä jotakin uutta,ettei mene toistoksi.
Olen hyvin ylpeä siitä että olet tehnyt melkosta "rakettitiedettä" virittäessäsi saabisi näiden MapTun, Nordic jne. Postilaatikko virityksien yläpuolelle. Onhan täällä foorumissa siten ainakin yksi saabi, mikä on koistisen mummoa ja hänen potkukelkkaansa nopeampi :wink:.
Pointtihan on siinä,että juuri nämä sipsi virittäjät ovat kovimpia suustaan puhumaan teoistaan,ilman minkäänlaisia omia referenssejä.

Itsekkin ehkä ymmärtänet ettei kukaan ole täällä rakentamassa foorumin nopeinta saabia,ei suinkaan.Kukin opettelee viellä,ja raportteja laitetaan ihan sen takia,että itse ja muutkin voisivat saada jotain vinkkejä rakenteluunsa,ja myös rakentajat itse voivat oppia muilta.Näin jää kaikilta se ylimääräisten oppirahojen ja -tuntien maksaminen.
Pointti oli siinä että koitappa Suppari rauhoittua...
Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan?




.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Turbo16
"Hölösuu"
Viestit: 2436
Liittynyt: Ke Elo 13, 2003 15:56
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Turbo16 »

Sanokaas nyt sitten viisammat mitä saavutetaan pienellä pakopesällä ja isolla kompuralla?
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Turbo16 kirjoitti:Sanokaas nyt sitten viisammat mitä saavutetaan pienellä pakopesällä ja isolla kompuralla?
viimekädessä pakopaine generaattorin joka ei toimi sen enempää alhaalla kuin mitä ylhäällä. Ko resepti on suht yleinen superhyperduper nopeasti spoolaavissa kuuliksissa, mikä on kätevästi naamioitu laakeroinnin tuomaksi hyödyksi.
#1730
500whp.net member
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

kun nyt tuli kuulalaakeroiduista puhe niin onko gt 37 kuulilla? entä mahtaako mahtua näin aluksi vakio pakosarjalla tonnariin?
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Vastaa Viestiin