Ei ja eimikkoimp kirjoitti:kun nyt tuli kuulalaakeroiduista puhe niin onko gt 37 kuulilla? entä mahtaako mahtua näin aluksi vakio pakosarjalla tonnariin?
Master Power
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
-
ahdinmoppe
- "Aero"
- Viestit: 334
- Liittynyt: Ke Loka 05, 2005 23:49
- Paikkakunta: pietarsaari
elikkäs elikkäs
niin onko han niitä masterin turboja kokeilleet mieltä mitä näistä turboista ja yv toimii jos ei uskalla julkisesti todistaa omaavansa kyseistä tuotetta. mielen kiinnolla odottelen kokemuksia kun kuitenkin joudun ton turbon isontaan ja kiire ei ole eli aikaa on kokemuksia kuunnella 
9000 cd 2turbo aut 89 soffaks
9000 turbo 86 levikesarjalla/projekti---)ajoon joskus
3kpl mopareita
9000 turbo 86 levikesarjalla/projekti---)ajoon joskus
3kpl mopareita
-
saabracing
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
gti lehessä näytti olevan drifterissä joku master- ahin joku nippon denso se oli.
http://www.sr20forum.com/turbo/145683-m ... -pics.html
http://www.turbomustangs.com/smf/index. ... c=64432.20
http://www.dnsf.org/forum/index.php?top ... .msg378471
http://koti.mbnet.fi/hi-po/pics/masterpower/
http://www.x-treme.fi/gallery/view_phot ... ITEall_854
tossa sykkii vissiin masturboija pellinalla, ellei jopa ratissa
http://www.sr20forum.com/turbo/145683-m ... -pics.html
http://www.turbomustangs.com/smf/index. ... c=64432.20
http://www.dnsf.org/forum/index.php?top ... .msg378471
http://koti.mbnet.fi/hi-po/pics/masterpower/
http://www.x-treme.fi/gallery/view_phot ... ITEall_854
tossa sykkii vissiin masturboija pellinalla, ellei jopa ratissa
Jokos tämmösiä linkkejä oli?
http://www.partsexpressonline.com/masterpower_06.pdf
Tästä katalogista näkee vähä paremmin nuita speksejä, kun on ilmoitettu trim-luvut kompressorille. Tuota MP802314 -mallia vähän jo tsiikailin. Siinä näkyy katalogin mukaan olevan Trim60 kompura. Jos hommais tommosen 99:iin, ku meni se aiemmin ollu garretti vaihtokuntoon.
Tuolla samaisella saitilla on muuten verkkokauppa, josta voi ostaa noita ahtimiakin. Hinnat on kyl hitusen toista luokkaa, kuin täällä kotimaassa, jos tommosia perus ahtimia saa 520dollarilla.
http://www.partsexpressonline.com/masterpower_06.pdf
Tästä katalogista näkee vähä paremmin nuita speksejä, kun on ilmoitettu trim-luvut kompressorille. Tuota MP802314 -mallia vähän jo tsiikailin. Siinä näkyy katalogin mukaan olevan Trim60 kompura. Jos hommais tommosen 99:iin, ku meni se aiemmin ollu garretti vaihtokuntoon.
Tuolla samaisella saitilla on muuten verkkokauppa, josta voi ostaa noita ahtimiakin. Hinnat on kyl hitusen toista luokkaa, kuin täällä kotimaassa, jos tommosia perus ahtimia saa 520dollarilla.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Katselin tuota MP 802138 mallia ja siinä näyttäisi olevan outletin kiinnitys samanlainen kuin satkun vakioahtimissa. Eli siis ryssänmutka tulee kolmella pultilla tuohon hukkiksen koteloon kiinni.
Futurez:lla meinasivat, että on 99% varmuudella sama. Olisko kenelläkään mittoja tuosta satkun outletin pulttijaosta?
Futurez:lla meinasivat, että on 99% varmuudella sama. Olisko kenelläkään mittoja tuosta satkun outletin pulttijaosta?
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Frostwind kirjoitti:Katselin tuota MP 802138 mallia ja siinä näyttäisi olevan outletin kiinnitys samanlainen kuin satkun vakioahtimissa. Eli siis ryssänmutka tulee kolmella pultilla tuohon hukkiksen koteloon kiinni.
Futurez:lla meinasivat, että on 99% varmuudella sama. Olisko kenelläkään mittoja tuosta satkun outletin pulttijaosta?
T03 mitta kiinnitysreijästä kiinnitysreikään 71mm. Pakoaukko 53mm.
Näin ainakin laippojen Autocad kuvissa jotka löysin netistä.
Tarkistatko molemmat jos sulla on niitä irrallaan ja kirjoittelet tänne takasin...
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
#1814
#1814
Valitettavasti ei oo irrallisia, mutta voin yrittää selvitellä.e0000333 kirjoitti: Tarkistatko molemmat jos sulla on niitä irrallaan ja kirjoittelet tänne takasin...
EDIT: Soitin tuossa Hernesmaalle ja sain sieltä varmistuksen, että on 71mm.
EDIT2: En sitten muistanut kysyä tuota pakoaukon kokoa
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Frostwind kirjoitti:Valitettavasti ei oo irrallisia, mutta voin yrittää selvitellä.
EDIT: Soitin tuossa Hernesmaalle ja sain sieltä varmistuksen, että on 71mm.
EDIT2: En sitten muistanut kysyä tuota pakoaukon kokoa
No eiköhän sekin pidä kutinsa sitten. Ja onhan se helpommin muutettavissa jos pientä heittoa on.
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
#1814
#1814
Lähetin tuossa spostia futurez:lle ja tiedustelin tuon MP:n mittoja. Jos ovat samat niin sitä kai sitten joutunee tilaamaan tuon ahtimene0000333 kirjoitti:Frostwind kirjoitti:Valitettavasti ei oo irrallisia, mutta voin yrittää selvitellä.
EDIT: Soitin tuossa Hernesmaalle ja sain sieltä varmistuksen, että on 71mm.
EDIT2: En sitten muistanut kysyä tuota pakoaukon kokoa
No eiköhän sekin pidä kutinsa sitten. Ja onhan se helpommin muutettavissa jos pientä heittoa on.
EDIT: Mahtavatkohan nuo öljyn tulo- ja paluuputkien kiinnitykset olla samat kuin T03:ssa? Tuossa MP:ssä tulopuolen pultinreikien etäisyys toisistaan 38.10mm ja paluupuolella 50.80mm. Kiinnitykset m8*1.25. Tulopuolen reiän koko 10mm.
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Pahoin pelkään, että tuota kyseistä ahdinta ei saa kuin tuolla 0.48:n pakopesällä. Tietenkin aina kannattaa kysyä.mikkoimp kirjoitti:ovat samat nuo öljyn putket. ehdottomasti suosittelen että otat .63 pako puolella, on tuo .48 liian ahdas! kokemusta on....
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Itsekin tuota olen ihmetellyt ja tuolla MP:llä Siltasen mukaan pitäisi olla kiskottu 450hp 20tappisesta Audista ja onhan se tosiaan ihan eri luokkaa kuin Saabin kansi, mutta kuitenkin..e0000333 kirjoitti:Aika jänniä on tosiaan nuo AR:ät noihin mastereihin. T03 vakiot on ilmeisesti turbiini A/R.48 ja kompura A/R.42. Aika tajuton suhde tässä kun kompura masterissa A/R.60. No korvausahtimeksi varmaan ihan käypä, ja onhan se edullinen....
Minulle kovin vakuutteli ettei pakopuoli ahdista.
Eihän nuo A/R:t kyllä taida olla vertauskelpoisia eri valmistajien kesken?
Voinen heittää tähän speksit niin ei tarvii sun Frostwind odottaa jos tätä ahdinta mietit:
Imu 52.5/76 0.70 A/R
Pako 58.1/74 0.48 A/R
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Esim. tuo minun haavelema MP 802314 on nimenomaan pako AR .48, imu AR .42 ja trim 60. Tämähän on ainakin arvojen perusteella lievähkö viriahdin verrattuna vakio ahtimiin näissä vanhemmissa 2.0 saabeissa.e0000333 kirjoitti:Aika jänniä on tosiaan nuo AR:ät noihin mastereihin. T03 vakiot on ilmeisesti turbiini A/R.48 ja kompura A/R.42. Aika tajuton suhde tässä kun kompura masterissa A/R.60. No korvausahtimeksi varmaan ihan käypä, ja onhan se edullinen....
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01