Oliks se vakio vai viri ja jos oli viri, niin missä teholuokissa oltiin liikuttu?se93tbo kirjoitti:BTW: purin tossa erään koneen, ei ne T7 männät niin huonot ole kuin luullaan Hyvänä oli pysyny.
Voihan se olla, että tuo "öljyloukko" + männät on se "tuhoisa yhdistelmä". Jos huohotusongelmaa ei ole, niin kai ne männät sitten joten kuten vähän aikaa kestää
Nyt kun näistä vireistä puhutaan, niin kun 9-3SS tuli markkinoille, lähes jokainen virivalmistaja sanoi, että B207E/L/R:ää ei voi virittää, koska se menee p*sk*ksi. No nyt alkaa ainakin Maptunilla, Nordicilla ja BSR:llä olemaan Trionic 8 -moottoreihin virisettejä, joiden teho-/vääntölukemat ovat lähellä heidän myymiään Trionic 7:n virisettejä. Mielenkiinnolla voi jo odottaa, että minkälaisia teholukemia viripuljut ottavat irti 9-3 Aero XWD:stä, sitten kun se tulee markkinoille.