I.C.E
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
- Paikkakunta: Vaasa
- Viesti:
Tonnarissa vain soitin vaihtunut, alkuperäinen soitin oli korvattu mauttomalla Clarionilla, jonka korvasin mp3-soittimella: JVC Kd-g722 + orggis Harman Kardon äänentoisto. Ja suunnitelmissa ei ole noista kajareista luopua
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=56199
Vielä pitäis subbanen siirtää tonnarista ja ostaa vahvistin sille.
Vielä pitäis subbanen siirtää tonnarista ja ostaa vahvistin sille.
-
- "Aero"
- Viestit: 400
- Liittynyt: Ma Maalis 27, 2006 21:37
- Paikkakunta: Pohjoisessa etelässä
Levyjä pyörittää Sony Mex-r1 dvd-soitin ilman näyttöä. Bassotoiston takaa Spl pro 12" putkisubi ja Spl pro vahvari. Hattuhyllyllä 6,5" Sony X-plöd pääkaiuttimet, orkkis diskantit poistettu käytöstä. Edessä vielä toistaiseksi vakio erillissarja.
Ja aihetta hieman sivuten muutama kysymys: Minkälaisia erillissarjoja tai kaiuttimia suositteleisitte tonnariin eteen vakiopaikoille? Kohtuu hintaisia pitäisi olla kuitenkin, ettei ylitetä hirveästi 100 euroa. Ja ihan mielenkkiinnolla vielä.. Onko orkkis diskanttien paikoille vaikea vääntää noita uudemman mallisia, kun kaikissa sarjoissa ei ole adaptereita mukana? Tonnarin etukajareiden asennussyvyys kiinnostaisi myös, ettei tarttis etukäteen alkaa purkamaan, ja eikös midit siellä' olleet 4" vai menikö ihan metsään?
Ja aihetta hieman sivuten muutama kysymys: Minkälaisia erillissarjoja tai kaiuttimia suositteleisitte tonnariin eteen vakiopaikoille? Kohtuu hintaisia pitäisi olla kuitenkin, ettei ylitetä hirveästi 100 euroa. Ja ihan mielenkkiinnolla vielä.. Onko orkkis diskanttien paikoille vaikea vääntää noita uudemman mallisia, kun kaikissa sarjoissa ei ole adaptereita mukana? Tonnarin etukajareiden asennussyvyys kiinnostaisi myös, ettei tarttis etukäteen alkaa purkamaan, ja eikös midit siellä' olleet 4" vai menikö ihan metsään?
ex: SAAB 9000cs 2.3 Turbo 1992 -myyty
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
Toisin kuin tossa mimmin linkissä sanotaan, DLS R4 mahtuu sinne. Ainakin minulla on tonnarissa paikallaan. Suosittelen, Keskiääni on perin järeä 4 tuumaseksi. Todella hyvän hinta/laatusuhteen omaava setti. Diskanttikin perushyvä.Ja aihetta hieman sivuten muutama kysymys: Minkälaisia erillissarjoja tai kaiuttimia suositteleisitte tonnariin eteen vakiopaikoille? Kohtuu hintaisia pitäisi olla kuitenkin, ettei ylitetä hirveästi 100 euroa. Ja ihan mielenkkiinnolla vielä.. Onko orkkis diskanttien paikoille vaikea vääntää noita uudemman mallisia, kun kaikissa sarjoissa ei ole adaptereita mukana? Tonnarin etukajareiden asennussyvyys kiinnostaisi myös, ettei tarttis etukäteen alkaa purkamaan, ja eikös midit siellä' olleet 4" vai menikö ihan metsään?
Diskantin asennusreikää täytyy vain vähän viilata, jotta dikke menee sinne uppoasennus kauluksen kanssa.
Edellisen ajokin laitteisto löytää varmaan paikkansa saabista, tosin muutamia
muutoksia olisi kiva tehdä mikäli rahapussi sallii.
-kaiuttimet
*peerles R-15 (voisi olla pienempikin, muuten loistosubi)
*erillissarjaksi ostan peerles D-6 (oli vanhassakin ja siihen myös jäi)
-vahvistimet
*spl dynamics s-1002 (mielestäni hieman vajaa tehoinen etupäähän)
*spl dynamics s-4002
-soitin
*pioneerin "tokiobynight" p-5600mp (tekisi mieli vaihtaa paremmin
kojelautaan sopivaksi ja hommata adapteri rattinapeille.
Autossa on as-3, joten pelkkä erillissarjan vaihto ja ovien vaimentaminen varmaan helpottaa aluksi. (räminään kyllästynyt)
muutoksia olisi kiva tehdä mikäli rahapussi sallii.
-kaiuttimet
*peerles R-15 (voisi olla pienempikin, muuten loistosubi)
*erillissarjaksi ostan peerles D-6 (oli vanhassakin ja siihen myös jäi)
-vahvistimet
*spl dynamics s-1002 (mielestäni hieman vajaa tehoinen etupäähän)
*spl dynamics s-4002
-soitin
*pioneerin "tokiobynight" p-5600mp (tekisi mieli vaihtaa paremmin
kojelautaan sopivaksi ja hommata adapteri rattinapeille.
Autossa on as-3, joten pelkkä erillissarjan vaihto ja ovien vaimentaminen varmaan helpottaa aluksi. (räminään kyllästynyt)
Viimeksi muokannut loud, Ke Heinä 25, 2007 11:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-3 TS Coupe limited edition -00
Autona alla mainittu 9-5 ja soitin+ kaiuttimet on kaikki alkupeärisiä AS-2 tasoa.
Houkuttaisi vaihtaa kaiuttimet ja soitinkin ämpäreitä ymmärtäväksi, mutta mikäli olen oikein käsittänyt, on osa kaiuttimista jollakin tapaa aktiivisia. Onko kellään vaihdettu tuota AS-2:sta ja mitä toimenpiteitä se on vaatinut?
Houkuttaisi vaihtaa kaiuttimet ja soitinkin ämpäreitä ymmärtäväksi, mutta mikäli olen oikein käsittänyt, on osa kaiuttimista jollakin tapaa aktiivisia. Onko kellään vaihdettu tuota AS-2:sta ja mitä toimenpiteitä se on vaatinut?
------------------------------------
Audi A4 1,8t Quattro
Audi A4 1,8t Quattro
Keräsin varastosta vanhat laitteet pölyttymästä ja asentelin tonnariin eli seuraavanlainen setti tällä hetkellä.
Soitin:
-Sonyn MD + 10 CD vaihtaja
Kajarit:
-Edessä vielä Aeron vakiosarja
-Takana Autostudion 6x9 ("päällä" silloin jos takamatkustajat vaativat...)
-Subeina 2 x Infinity Kappa 12" free air
Vahvarit
-Phase Linear PLA-200 (subbarit)
-Phase Linear PLA-234 (etu + taka)
-Autostudion 3-tie jakosuodin
Soitin:
-Sonyn MD + 10 CD vaihtaja
Kajarit:
-Edessä vielä Aeron vakiosarja
-Takana Autostudion 6x9 ("päällä" silloin jos takamatkustajat vaativat...)
-Subeina 2 x Infinity Kappa 12" free air
Vahvarit
-Phase Linear PLA-200 (subbarit)
-Phase Linear PLA-234 (etu + taka)
-Autostudion 3-tie jakosuodin
9-3 Aero -01
-
- "Aero"
- Viestit: 400
- Liittynyt: Ma Maalis 27, 2006 21:37
- Paikkakunta: Pohjoisessa etelässä
Sainpa vihdoin ne etukajaritkin vaihdettua. Orkkikset korvautuivat Pioneerin 2-tiekajareilla ja hyvin soi.
ex: SAAB 9000cs 2.3 Turbo 1992 -myyty
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
9-5:n AS2, kojelaudalle vaihdettu MTX 3521e - koaksiaalit.
Soittimelta katkaistu orig. vahvistimelle menevät takakanavien linjapiuhat.
Niihin kytketty Alpine 3339 EQ/jakari.
Sen perässä Alpine 3539 vahvistin...
...joka syöttää varapyöräkoteloon laminoidussa boksissa majailevaa Peerless XL 12 CAR - subia.
Soittimelta katkaistu orig. vahvistimelle menevät takakanavien linjapiuhat.
Niihin kytketty Alpine 3339 EQ/jakari.
Sen perässä Alpine 3539 vahvistin...
...joka syöttää varapyöräkoteloon laminoidussa boksissa majailevaa Peerless XL 12 CAR - subia.
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Re: I.C.E
Vanhat vähällä käytöllä olleet popit myynnissä ja uutta pitäisi kehitellä pikku hiljaa.
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.