TD04HL-18T tai 19T
TD04HL-18T tai 19T
Mistä ihmiset ovat kyselleet kyseisiä turboja? Vinolla laipalla olevalle puhaltimelle olisi tarvetta. Kiitos!!
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
no esim 9-3OG Aerossa on Mitsun TD04HL-15T.
helppo vaihtaa heti tilalle tollane
helppo vaihtaa heti tilalle tollane
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Viistolla lähdöllä olevia 18T ja 19T ahtimia löytyy volvoista. Volvolandiasta kannattanee kysellä.JunnuB kirjoitti:Juu kyllähän minä tuon tiesin. Ja itsellä tällä hetkellä 16T mallin mitsun ahdin.
Eli ei pienempään kehtais vaihtaa. Siispä mistä kannattaa kysellä noita 18 ja 19 turboja, et ei tartte maksaa itteään kipeäksi. Mut lisäteho ei ole ilmaista.
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 55
- Liittynyt: Ti Tammi 16, 2007 08:59
Mun entisessä ng:ssä on 19t ja hyvä puhallin onkin. Lähtee vetämään siinä 2500rpm jälkeen ja vääntöä löytyy 473Nm 3550rpm. Joutui vain kaikki öljy- ja vesiputket vetämään uusiksi kun orkkis oli garret.
Omani ostin pro turbosta mut volvolandiassa saattaa löytyä myös tietoa mistä uusiasaa edullisesti kun käyttävät 850t viriahtimena. Volvoissa yleensä vaihtavat leikatut siivet juuri hitonmoisen väännön takia.
Omani ostin pro turbosta mut volvolandiassa saattaa löytyä myös tietoa mistä uusiasaa edullisesti kun käyttävät 850t viriahtimena. Volvoissa yleensä vaihtavat leikatut siivet juuri hitonmoisen väännön takia.
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 55
- Liittynyt: Ti Tammi 16, 2007 08:59
No täällä Tampereen seudulla palvelutaso on puhdas nolla. Eräällä pajalla sanottiin suoraan kun kyseltiin 19T kairausta että ei kiinnosta.saapiko olla kirjoitti:No daa, kannattaa varmaan semmosen vaihtaa ammattia siinä vaiheessa.JouniCSE kirjoitti:Varmaan pystyy mutta eri asia viittiikö.saapiko olla kirjoitti:Ja omien kuorien sisään pystyy lähes jokainen turbopaja sorvaamaan toiset sisuskalut.
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 55
- Liittynyt: Ti Tammi 16, 2007 08:59
toivon mukaan ei ollut mallia leikatut pakosiivet, kun ko. modilla tulee tapettua ahtimen reagointi varsin tehokkaasti. Toki dynossa saa ulos enemmän horseja ja lentävällä lähdöllä mitatut suoritusarvot paranee jne, mutta kylmät käy helposti jos erehtyy suljetulle radalla leikkimään hippaa toisen auton kanssa niin että lähtö esim 100 vauhdista tasakaasulta.Kupari kirjoitti:Mun entisessä ng:ssä on 19t ja hyvä puhallin onkin. Lähtee vetämään siinä 2500rpm jälkeen ja vääntöä löytyy 473Nm 3550rpm. Joutui vain kaikki öljy- ja vesiputket vetämään uusiksi kun orkkis oli garret.
Omani ostin pro turbosta mut volvolandiassa saattaa löytyä myös tietoa mistä uusiasaa edullisesti kun käyttävät 850t viriahtimena. Volvoissa yleensä vaihtavat leikatut siivet juuri hitonmoisen väännön takia.
#1730
500whp.net member
500whp.net member
Ei ollut leikatut siivet. Laitoin siksi maininnan että jos volvomieheltä hommaa ahtimen niin kysyy mitkä siivet siellä on. Juuri siksi otin pro turbolta uuden kun oli tarjolla vain volvoviriä leikatuilla volvolandiassa kun itselleni etsin.
Hyvä että huomasit ajatuksen ja kirjoituksen aukon niin sain paikata.
Hyvä että huomasit ajatuksen ja kirjoituksen aukon niin sain paikata.
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 98
- Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 18:26
- Paikkakunta: Helsinki
Re: TD04HL-18T tai 19T
Esimerkiksi tuolta Ruotsista:
Mulle Hoj & Turbomeck:
http://www.turbomeck.se/
ulf@turbomeck.se
Saa aeron kompurakotelolla (19T lelut sisässä) ja kolmella eri pakovaihtoehdolla: vino, suora ja kartio (siis volvon)
Kannattaa ainakin kysyä.
Mulle Hoj & Turbomeck:
http://www.turbomeck.se/
ulf@turbomeck.se
Saa aeron kompurakotelolla (19T lelut sisässä) ja kolmella eri pakovaihtoehdolla: vino, suora ja kartio (siis volvon)
Kannattaa ainakin kysyä.
Re: TD04HL-18T tai 19T
Vanhan ketjun nosto, mutta nyt iski tarve päivittää NG-satkun vakio Garrett T25 puhallin isompaan.
Mitsun TD04HL-18T tai 19T olisi hakusessa, mutta hieman lisätietoa kaipailisin. Ilmeisesti #6 pakopesä käy suoraan pakosarjaan, mutta entäs DP? Olen lueskellut suorista, vinoista ja kartiolaipoista? Mitä muuta kuin turbon jäähdytysletkut tarvitsee modata, että kyseinen puhaltimen saa kiinni satkuun?
Alkuun tarkoitus ajella Steg3+ tasoisella kalustolla ja softalla (maksimiahdot 1.3 bar), mutta katsotaan ne suuttimet, MAP ja muut hilut sitten myöhemmin, jos on tarvetta lisätehoille. Tällä hetkellä vaan tarpeena saada luotettava ~270-280 hp paketti kasaan (joka vaatimus ei siis täyty 240 tkm ajetulla T25:lla ).
Hyviä ja halpoja turbon ostopaikkoja saa ehdottaa. Suomesta tai ulkomailta.
Mitsun TD04HL-18T tai 19T olisi hakusessa, mutta hieman lisätietoa kaipailisin. Ilmeisesti #6 pakopesä käy suoraan pakosarjaan, mutta entäs DP? Olen lueskellut suorista, vinoista ja kartiolaipoista? Mitä muuta kuin turbon jäähdytysletkut tarvitsee modata, että kyseinen puhaltimen saa kiinni satkuun?
Alkuun tarkoitus ajella Steg3+ tasoisella kalustolla ja softalla (maksimiahdot 1.3 bar), mutta katsotaan ne suuttimet, MAP ja muut hilut sitten myöhemmin, jos on tarvetta lisätehoille. Tällä hetkellä vaan tarpeena saada luotettava ~270-280 hp paketti kasaan (joka vaatimus ei siis täyty 240 tkm ajetulla T25:lla ).
Hyviä ja halpoja turbon ostopaikkoja saa ehdottaa. Suomesta tai ulkomailta.
Re: TD04HL-18T tai 19T
Hiukan offtopicia, mutta suosittelen miettimään, onko mahdollista että se mopo karkaa käsistä hiukan pahemmin lähiaikoina. Jos tuntuu siltä, niin suoraan paria pykälää isompaa hyrrää peliin (luokkaa hx35-40) ja tehot 500hv likelle. Luotettavuus ei ihmeemmin kärsi, mutta tehonälkä on tyydytetty taas vähän pidemmäksi aikaa. Isojen poikien mukaan tuon kokoluokan hyrrätkin saa 2L koneella hereille uskomattoman hyvin. Tuosta eteenpäin alkaakin hepoille tulla hintaa hiukan enemmän.Ilkka R kirjoitti:Vanhan ketjun nosto, mutta nyt iski tarve päivittää NG-satkun vakio Garrett T25 puhallin isompaan.
Mitsun TD04HL-18T tai 19T olisi hakusessa, mutta hieman lisätietoa kaipailisin. Käykö tuollainen heittämällä vakiopakosarjaan, ja entäs DP:n lähtö? Olen lueskellut suorista, vinoista ja kartiolaipoista? Mitä muuta kuin turbon jäähdytysletkut tarvitsee modata, että kyseinen puhaltimen saa kiinni satkuun?
Alkuun tarkoitus ajella Steg3+ tasoisella kalustolla ja softalla (maksimiahdot 1.3 bar), mutta katsotaan ne suuttimet, MAP ja muut hilut sitten myöhemmin, jos on tarvetta lisätehoille. Tällä hetkellä vaan tarpeena saada luotettava ~270-280 hp paketti kasaan (joka vaatimus ei siis täyty 240 tkm ajetulla T25:lla ).
Hyviä ja halpoja turbon ostopaikkoja saa ehdottaa. Suomesta tai ulkomailta.
Corvette C5