Venakopan hiilikuiduttaminen

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
SonmH
"Viggen"
Viestit: 680
Liittynyt: Su Elo 21, 2005 21:00
Paikkakunta: Vantaa

Re: Venakopan hiilikuiduttaminen

Viesti Kirjoittaja SonmH »

kone pelti oli 500-1000e riippuen kiinnityksistä ja muodosta. Auto oli og9-3. Ja kysymisestä aikaa 2vuotta.
Väärinviritys stage 3 1x2-1
hasha
"Aero"
Viestit: 472
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 14:54
Paikkakunta: Espoo

Re: Venakopan hiilikuiduttaminen

Viesti Kirjoittaja hasha »

Hane_81 kirjoitti:eikös kannattas laitella samantien pleksistä/lasista toi venakoppa nii näkis kuinka veet ja öljyt sekottuu? Veikkaisin että miiteissä sais enemmän rispektiä kuin hiilarikopalla!
On vaan ihan pakko kysästä onko sulla moottorissa veden- ja öljynerottaja? :lol:
#2359 Ex: 9000CC T16 M90/88 Black, Ex: 900 GL T8 M86, Ex: 9000 Aero M96 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black
,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
AnttiR
"Hirsch"
Viestit: 979
Liittynyt: Ma Helmi 21, 2005 23:39
Paikkakunta: H:ki

Re: Venakopan hiilikuiduttaminen

Viesti Kirjoittaja AnttiR »

Nyt kun mun prokkis hiljenee vaähäksi aikaa , niin toi klubinnäpprin mies on luvannut esitellä taitojaan.

Hane 81 : eikös kannattas laitella samantien pleksistä/lasista toi venakoppa nii näkis kuinka veet ja öljyt sekottuu? Veikkaisin että miiteissä sais enemmän rispektiä kuin hiilarikopalla!

Voi olla , että otan sittenkin tollaisen . Ensiksi tosin haluan nähdä em nikin tuotoksen.

P.S. tyhjät tynnyrit kolisevat eniten... :twisted:
Jokke A
"Saabisti"
Viestit: 1670
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 18:58
Paikkakunta: Turku

Re: Venakopan hiilikuiduttaminen

Viesti Kirjoittaja Jokke A »

AnttiR kirjoitti:
Hane 81 : eikös kannattas laitella samantien pleksistä/lasista toi venakoppa nii näkis kuinka veet ja öljyt sekottuu? Veikkaisin että miiteissä sais enemmän rispektiä kuin hiilarikopalla!

Voi olla , että otan sittenkin tollaisen . Ensiksi tosin haluan nähdä em nikin tuotoksen.

P.S. tyhjät tynnyrit kolisevat eniten... :twisted:
Pelkkä ehdotushan tuo oli Hanelta, ei missään vihjannut että olisi moista väännellyt itse. Tekojen puolestahan Hane_81 on tunnetusti varsinkin viripuolella ns. "tyhjä tynnyri". :wink:
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Re: Venakopan hiilikuiduttaminen

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

peinu kirjoitti:Joku voisi tähän lohdutukseksi laittaa ohjeet maalin poistamiseksi...
Eiköhän tuo onnistu melko hyvin esim. nitro morsella?
Mikkoz
"Aero"
Viestit: 376
Liittynyt: La Tammi 15, 2005 22:41
Paikkakunta: jkl

Re: Venakopan hiilikuiduttaminen

Viesti Kirjoittaja Mikkoz »

Paljon kulkee kovempaa tommosella?
9000 aero -97, 9000 cde -96
Harrimatias
"Hölösuu"
Viestit: 1148
Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
Paikkakunta: Vantaa

Re: Venakopan hiilikuiduttaminen

Viesti Kirjoittaja Harrimatias »

Mikkoz kirjoitti:Paljon kulkee kovempaa tommosella?
Yhtä paljon kuin karvanopilla, wundereilla, kylän isoimmalla takakontti resonoinnilla ja motonetin pärinäputkella vai jälkiasennus rallipenkeillä :!:

Mutta ehkä sitä nopeutta ei nyt tolla kuitenkaan haettu...

Ja Anttir, nou hätä! Ei me sinua syytetä varmaankaan yhtään kukaan :wink:
Saab 900 2.0t Cab -97
hewidero
"Hölösuu"
Viestit: 1453
Liittynyt: To Touko 22, 2003 15:55
Paikkakunta: Vaasa

Re: Venakopan hiilikuiduttaminen

Viesti Kirjoittaja hewidero »

Jokke A kirjoitti:Pelkkä ehdotushan tuo oli Hanelta, ei missään vihjannut että olisi moista väännellyt itse. Tekojen puolestahan Hane_81 on tunnetusti varsinkin viripuolella ns. "tyhjä tynnyri". :wink:
Ettet nyt vaan sekaisi hänen Belgialaiseen Hans nimiseen ystäväänsä?
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
Vastaa Viestiin