Sori ***tuilu, mutta pieni reality check on paikallaan jos pohditaan pakoputken kokoa eikä ennen sitä että esim. miten sen pakoputken saa pois konehuoneesta, eli miten ne turbot sinne sijoittaa!Famnium kirjoitti:juu eihän tässä nyt ollakkaa heti mitään tekemässä, hyvin saatta olla että kun saan mielessäni ja teknillisesti asiat jotenkin järjestykseen niin tonnari joutaa jo paalauskoneeseenf-19 kirjoitti:Hehe, vahvalla pohjalla... toinen näistä tuplaturboprojekteista ei taida valmistua ihan lähitulevaisuudessa
Mutta joo laita ihmeessä iso putki ettei ahdista. Suurin haaste projektissa onkin sitten ratkaistu.
Sitten kun reitti selvä niin halkaisija voi olla niin iso kuin mahtuu. Ja reittiin kun tosiaan vaikuttaa mm. se että miten ne turbot tulee tonnarin ahtaassa konehuoneessa tulee sijoittumaan, joka onkin taas pakosarjoista riippuva asia. Ja myös ne pakosarjat turboille pitää tehdä jonkun toimesta, niinkuin jokainen muukin asia. Jos projekti sattuukin toteutumaan niin että viet auton pajalle ja sanot että "laita kaksi turboa pellin alle". Tosin uskoisin että pajaseppäkin suosittelee järkisyistä yhtä isompaa turboa tai jos välttämättä haluaa erikoisuutta niin seppä pyytää kyllä sen toteuttamisesta muutaman touhutonnin, plus osat...
Jatketaan toki kuitenkin päiväunia ...
ps. lainataan/quotetaan oikein kiitos.