dump valven asennuksesta..?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Re: dump valven asennuksesta..?

Viesti Kirjoittaja pade »

S1mppa_ kirjoitti:mitä h**v*#¤# tuo ois parempi olla vitsi 8O
Saahan sieltä ahtimia ja hukkaporttejakin niin miksei dumppeja :D
Toinen juttu on sitte se, että kuka uskaltaa mennä laittamaan sellasen autoonsa.. :roll:
Alihankkija
"Aero"
Viestit: 480
Liittynyt: Ma Loka 29, 2007 19:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: dump valven asennuksesta..?

Viesti Kirjoittaja Alihankkija »

pade kirjoitti:
S1mppa_ kirjoitti:mitä h**v*#¤# tuo ois parempi olla vitsi 8O
Saahan sieltä ahtimia ja hukkaporttejakin niin miksei dumppeja :D
Toinen juttu on sitte se, että kuka uskaltaa mennä laittamaan sellasen autoonsa.. :roll:
En ota kantaa laatuun enkä mihinkään muuhunkaan mutta ihan hyvää tiliä kauppa tekee. Jotain menee kuitenkin oikein.
Jokke A
"Saabisti"
Viestit: 1670
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 18:58
Paikkakunta: Turku

Re: dump valven asennuksesta..?

Viesti Kirjoittaja Jokke A »

pade kirjoitti:
Saahan sieltä ahtimia ja hukkaporttejakin niin miksei dumppeja :D
Toinen juttu on sitte se, että kuka uskaltaa mennä laittamaan sellasen autoonsa.. :roll:
Luulisin että nuo dumpit ovat ihan samaa kamaa kuin ebayssä ja muutamassa kotimaisessakin nettikaupassa myytävät kiinakopiot. Mahdolliset takuuasiat hoituvat varmaankin hiukan helpommin kuin jonkun jenkkiläisen nettikauppiaan kanssa.

Itse olen kiinakopio-hukkaporttia miettinyt museopelin pellin alle, onkos noista jollain kokemuksia?
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
j0ne
"Hölösuu"
Viestit: 2532
Liittynyt: Ke Maalis 29, 2006 12:00
Paikkakunta: Kalakukko city

Re: dump valven asennuksesta..?

Viesti Kirjoittaja j0ne »

tästä syystä kaveri tilas sitten futurezilta hks ssqv stylen dumpin joka löytyy itseltänikin..
Onko noi Boiga toiminu hyvin? Kavereilla oli vissii jotai valuvirheita(vuoti, mäntä liikkui huonosti) vastaavissa dumpeissa ja tästä syystä yks osti sit aidon tommosen hks:n dumpin >200€ hintaan. Itse meinasin ostaa tommosen, mut kaveri kielsi :D
9000 Aero -97 RE85
9-5 Aero -01 Biopower
Boiga
"Hirsch"
Viestit: 779
Liittynyt: La Elo 16, 2003 17:46
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: dump valven asennuksesta..?

Viesti Kirjoittaja Boiga »

eipä ole ongelmia ollut, nyt on kiinni veljen -91 vuosimallin 2.3T CD tonnarissa. eipä ole ongelmia ollut, eikä ole kaverini mitään puhunut että olisi ongelmia ollut kun se sitte aeroonsa tuon kopion laittoi.
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla ;)
Famnium
"Viggen"
Viestit: 570
Liittynyt: La Helmi 23, 2008 08:52
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: dump valven asennuksesta..?

Viesti Kirjoittaja Famnium »

Olli Kinaret kirjoitti:Taitaa tuo completos olla sellainen tuningtavaran Biltema. Ainakin mitä oon katalogeja nähnyt niin on aika halvan ja sekavan oloinen laitos.
ja homma ei pelaa, tilasin aikoinaan 406 pösöön vaparin sieltä muistaakseni joskus vuonna 2004, puhelimella, ja odottelen sitä vieläkin :D
tosin auto on jo myyty aikapäiviä sitten :D
Saab 9000i ´88
Volvo V70 2.5T AWD ´98
900turbo3d
"Hölösuu"
Viestit: 1992
Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
Paikkakunta: Mikkeli

Re: dump valven asennuksesta..?

Viesti Kirjoittaja 900turbo3d »

No ainahan sattuu.. mahdoitko tiedustella asiasta. Toki kun jotain tilataan, niin sen pitäisi hoitua, mut ihmisiähän me kaikki...

Kaksi kertaa oon tuolta tilannu. Ja tavara on tullu. Eka kerran spacerit, joiden mainostettiin sopivan kaikkiin autoihin, tosin ei kuitenkaan og900, kun keskireikä olikin liian pieni...siitä pieni miinus, kun ei ollut ainakaan silloin mittoja ko. palikasta...

Toisella kerralla filtterin, ja se ei käynytkään mun autoon, ja sain tuotteen vaihdettua, jopa rahtivapaasti toisenlaiseen joka mun autoon kävi, vaikka itse tilaajana sanoin, et mun moka, tilasin vääränlaisen. Ja tästä kiitos, harvemmin asiakkaan tekemän virheen takia vaihdetaan tuote toiseen ilman ilman kuluja..Mut ot taas sikseen
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
AP
"Hirsch"
Viestit: 818
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 11:14
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: dump valven asennuksesta..?

Viesti Kirjoittaja AP »

Boiga kirjoitti:eipä ole ongelmia ollut, nyt on kiinni veljen -91 vuosimallin 2.3T CD tonnarissa. eipä ole ongelmia ollut, eikä ole kaverini mitään puhunut että olisi ongelmia ollut kun se sitte aeroonsa tuon kopion laittoi.
Hyvin toiminut täälläkin, ei niin minkäänlaisia onkelmia.
Boiga
"Hirsch"
Viestit: 779
Liittynyt: La Elo 16, 2003 17:46
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: dump valven asennuksesta..?

Viesti Kirjoittaja Boiga »

AP kirjoitti:
Boiga kirjoitti:eipä ole ongelmia ollut, nyt on kiinni veljen -91 vuosimallin 2.3T CD tonnarissa. eipä ole ongelmia ollut, eikä ole kaverini mitään puhunut että olisi ongelmia ollut kun se sitte aeroonsa tuon kopion laittoi.
Hyvin toiminut täälläkin, ei niin minkäänlaisia onkelmia.
ai AP:kin on laittanu ton hks kopion omaansa? :) hienoa.. hyvin on muuten volcanot pyöriny saabien alla ny, tällä hetkellä veljen cd tonnarissa :D
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla ;)
AP
"Hirsch"
Viestit: 818
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 11:14
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: dump valven asennuksesta..?

Viesti Kirjoittaja AP »

Jep, tuli tuossa samalla laitettua tuo hks style kun tein uudet ahtoputket. Kyllähän tuo ihan miehekkäästi pihisee :) .

Se on hyvä että volcanot pyörii vielä saabin alla, sopii kyllä hyvin tonnariin.
S1mppa_
"Aero"
Viestit: 352
Liittynyt: Ti Marras 28, 2006 18:37
Paikkakunta: susiraja

Re: dump valven asennuksesta..?

Viesti Kirjoittaja S1mppa_ »

onko kellään kokemusta tästä? http://www.ht-tune.com/apps/keraily/tuo ... ?o=229&t=1 näyttää vähän pilipalilta, mutta vois kannattaa samaa putiikkia mistä aiemminkin tilaillu..
saab harrastus tunnelin loppupäässä näkyy jo valo...
j0ne
"Hölösuu"
Viestit: 2532
Liittynyt: Ke Maalis 29, 2006 12:00
Paikkakunta: Kalakukko city

Re: dump valven asennuksesta..?

Viesti Kirjoittaja j0ne »

onko kellään kokemusta tästä? http://www.ht-tune.com/apps/keraily/tuo ... ?o=229&t=1 näyttää vähän pilipalilta, mutta vois kannattaa samaa putiikkia mistä aiemminkin tilaillu..
Mulla on tuommonen kiinni, toimii ihan hyvin mutta ääni aika säälittävä :roll: On se sentään mäntätoiminen. Joskus oli mul joku halpis kalvotoiminen dumppi kiinni niin tyhjäkäynnillä vihelti välistä.
9000 Aero -97 RE85
9-5 Aero -01 Biopower
S1mppa_
"Aero"
Viestit: 352
Liittynyt: Ti Marras 28, 2006 18:37
Paikkakunta: susiraja

Re: dump valven asennuksesta..?

Viesti Kirjoittaja S1mppa_ »

jotenkin osas odottaa jotain tuon tyylistä, kuvan perusteella. eli se on kun lehmän huokaus. :wink: on kiikunkaakun, tilaako tuon vai proturbon oman dumpin.. :? taitaa kallistua sinne proturbon puoleen...(?)
saab harrastus tunnelin loppupäässä näkyy jo valo...
Suabisti
"Hölösuu"
Viestit: 1824
Liittynyt: La Elo 21, 2004 23:22
Paikkakunta: Alavus
Viesti:

Re: dump valven asennuksesta..?

Viesti Kirjoittaja Suabisti »

#3628
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11507
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: dump valven asennuksesta..?

Viesti Kirjoittaja jus »

Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Vastaa Viestiin