Onpas nyt sellainen ongelma, että tahtoo tuo kytkin luistaa.
Kytkinlevy ei ole loppuun kulunut, mutta paineasetema saatta olla väsähtänyt. Auto on siis NG 900 turbo -95 ~250hv.
Ajattelin, että pistää sitten samalla vähän enemmän tehoa sietävän kytkimen tilalle, Kun kerran sen nyt auki ottaa.
Mikä kytkin mahtaisi olla järkevin vaihtoehto? Viggen? Sintterikytkimiin en mielelläni lähtisi, kun haluan pitää auton kaupunkiajettavana.
NG 900 kytkin
NG 900 kytkin
Kilosta alkaa ilo.
Saab 9-3 SS 1.9Ttid 2008
Saab NG 9-5 2.0 aero XWD 2011
Saab 9-3 SS 1.9Ttid 2008
Saab NG 9-5 2.0 aero XWD 2011
Re: NG 900 kytkin
Viggen-kytkin on kaikinpuolin järkevin vaihtoehto kohtalaisilla viritystasoilla (suunnilleen alle 400hv, alle 500Nm). ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: NG 900 kytkin
300hp, 450nm viggenkytkimelle maksimi.
Viggenkykä luistaa esim. potulla, ~320..350hp, 450nm..
Siitä pykälää järeämpi (ja kalliimpi) vaihtoehto on specin kytkimet.
Viggenkykä luistaa esim. potulla, ~320..350hp, 450nm..
Siitä pykälää järeämpi (ja kalliimpi) vaihtoehto on specin kytkimet.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Re: NG 900 kytkin
Hyvin kestää vakio kytkinkin jos ei tule vääntö piikkejä... ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Väärinviritys stage 3 1x2-1