jbl kirjoitti:JouJou!!
Hyviä neuvoja tullu, osa uusia ja osasta jo tietoa. Hommattu rpm-tuningin lastu ruiskuboxiin(bensalastu) + apc-boxi modattu. Näitä ootellaan postissa.
Sitten ahdistava torvi pois rengaskotelosta ja happea koneelle ja sitten VV-suodatin.
Kysymys paremmin tietäville --> haussa 3" DP. Tähän vissiin tulee?? mahdollinen dumppi kiinni??

Dumppia ei välttämättä kannata hommata, koska on ilmamassa ohjattu ruisku eli puhaltaa osan mitatusta ilmasta pihalla (tyhjäkäynti ja seos ongelmia). Myös VV filtterin tuoma hyöty on hieman kyseenalainen ja saattaa pahimmassa tapauksessa rikkoa ilmamassa mittarin.
Ensimmäisenä tehoissa alkaa alkuperäinen turbo ahdistaa. Onko muuten vesijäähdytteinen malli?
DP:n vaihto on myös tarpeellinen, kuten olet ilmeisesti tekemässä.
Etsi vaikka projekti osastolta "Zebe" nimimerkin tonnari projektia, niin löytyy jotakin vinkkiä auton virittämiseen (allekirjoittaneen vanha tonnari ja oli modatulla APC boksilla ja bensalastulla), tosin homma on lähtenyt ilmeisesti siinäkin jo hieman rahaa vievälle osastolle.
Vaihdelaatikoita voi alkaa katselemaan, jos piristät enemmänkin.
Jos muuten bensalastu ei toimi, niin ota PCS.n yhteyttä, koska heillä saattaa löytyä vielä näitä vanhoihin ruiskuihin sopivia lastuja hyllyssä.