Noniin, nyt kun tuo pata on saatu kuosiin niin alettiin kokeilemaan vakiosäädöillä mitä tapahtuu ja niinhän se on, että kovassa ajossa vakiosäädöillä paine tipahtaa vaihdossa ja 3-4 vaihdossa se käy ihan liian alhaalla, 1-2-3 vielä nytkähtää penkkiin mutta nelosella taas ei.
Eli kirjailen tänne hakuammuntaa mitä tapahtuu kun tuota vanhaa rouvaa aletaan kutittelemaan. Ekaksi on edessä:
- R42 vastuksen vaihto 500 ohmiseksi, tämä lienee vaikuttaa eniten siihen miten ahdot pysyy ylhäällä kovilla kiekoilla?
- R132 vastus 30,9 Kohmiseksi
- P-potikan arvot 9Kohm->23,2Kohm
- F(P02)-potikan arvot 88ohm->295ohm
Eli "Saab stage 1" kuten http://www.saabismionsairaus.net:ssä kerrotaan. Ahdot siis nousee 0,9bariin.
Mitäs sitten. Pitääkö tässä nostaa jo bensanpainetta ja onko siihen olemassa "Saab-kikkaa" vai onko vaihdettava skrodempi paineentasaaja bensaputkeen? Mites se ohjauspaineensäädin tähän leikkiin liittyy?
Jos tämä harjoitus saadaan läpi on edessä
- R42:sen korvaus hyppylangalla
- F-potikan säädöt 100ohm
- Palautetaan P-potikka alkuperäisiin arvoihin
Mutta siitä sitten lisää... ehkä?
Turboilua... (8v APC, lyhyt oppimäärä)
Turboilua... (8v APC, lyhyt oppimäärä)
Pihasta löytyy mm. '87 APC saabi, sekä klubijäsenyyskin on.