Suunnitelmiin tuli kuitenkin muutos viime viikolla, kun reissu kaverin pöndelle LPR:n kupeeseen varmistui. Soitto AMW:n Maatsille perjantaina ja dynoaikaa varamaan ensi tiistaille tai keskiviikolle. Kiireitä tuntui pitelevän mutta onneksi Maatsi sai järkättyä aikaa normaali työajan ulkopuolelta, joten suuri kiitos kuuluu tästä hänelle.
Kun rullille päästiin niin odotuksen eivät yllättäen ollet kovin korkealla, johtuen siitä että auton lämpömittari näytti +25C ja huoneessa oli lämmintä komeat 30C! Tässä vaiheessa ei auttanut itku, vaan pakko oli kokeilla kuinka viggen selviää vedosta korkeasta lämpötilasta huolimatta.
Ei vissiin ole kovin väärin sanoa että auto suoriutui vedosta varsin mallikkaasti 283/505, ottaen huomioon että edelliselle kerralla (290/510) huoneessa oli vain 5 astetta lämmintä.
Maptunin Freetu oli myös onnistunut työssään ja nyt auto sai kunnolla soppaa aina rajoittajalle asti. Auto ajettiin lähes peräjälkeen kolmesti rullilla, eikä nakuraja tullut vieläkään vastaan.
Ohessa käppyrä ja videoo tulee myöhemmin. Katkoviivalla piiretty käyrä on se vanha helmikuinen veto.
PS. Maatsilla pyörii edelleen yksi 9-3:n cooleri nurkissa. Käykää nyt ihmeesse joku ostamassa se pois, ei se ainakaan hinnalla ole pilattu!
![Kuva](http://viggen93.mine.nu/dyno/viggen04-07.jpg)