Ahtopaineensäätimestä..

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
2495
"Aero"
Viestit: 452
Liittynyt: Ti Elo 23, 2005 07:46
Paikkakunta: Eura
Viesti:

Ahtopaineensäätimestä..

Viesti Kirjoittaja 2495 »

Eli täähän on yksinkertanen laite mutta liian monimutkanen näköjään mulle. Eli tommonen kabiiniin tuleva boostcontrol.. sen tiedän että se haarotuspala tulee siihen hukkiksenkellon ja ahtimen välillä olevaan letkuun, siitä lähtee letku säätimelle, mutta säätimellä on paikka toiselle letkullekkin. Mikä siihen tulee? Imusarjalta joku alipaine? Onko väliä tuleeko se sitten ennen kaasuläppää vai jälkeen?
Saab se miehen tiellä pitää, naisia unohtamatta.
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4585
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: Ahtopaineensäätimestä..

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

Eikö olisi parempi stagettaa kuin ranettaa ? Riippuen ECUsta fuelcut voi tulla yllättävän lähellä vastaan ...
Miksei muuten ko. laitteen mukana tullut asennusohjetta... ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Re: Ahtopaineensäätimestä..

Viesti Kirjoittaja Suppari »

Toinen pää jää ulkoilmaan.


Lienee kiinalaisvalmisteinen,jossa ei tule asennusohjeita.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Mik4
"Aero"
Viestit: 392
Liittynyt: Ke Joulu 12, 2007 09:48
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Ahtopaineensäätimestä..

Viesti Kirjoittaja Mik4 »

Tai jos autossa on immu niin laittaa siihen vakio paikkaan mikä on siinä isossa letkussa mikä on immun ja turbon välissä.
Vastaa Viestiin