T7 ja Stage5

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
testing1
"Aero"
Viestit: 430
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:34

T7 ja Stage5

Viesti Kirjoittaja testing1 »

Onko kellään tietoa moisesta Suomessa, ei ole pakko myöntää että itse tullut hankittua, mutta edes serkunkaimanmummonveljenvaimolla tai Esson baarissa kuultuna? Siis kyseessä Maptun stage5 2001-> eteenpäin, koska 2000 mallissa ei ole OBD tsekkausta katsastuksessa.
Olen erittäin tyytyväinen ollut Maptunin Stage3+ satsiin, mutta en ole tiedusteluista huolimatta kuullut mistään, että Suomessa olisi yhtäkään T7 Maptun Stage5 2001 tai uudemmassa. Ruotsista asti ei viittis alkaa kysellä toisella kotimaisella.
Hyvät jos niitä on ja huonot kokemukset, voi heittää yv:llä jos pelkää tulla ulos kaapista. :D
En vaan haluaisi olla ensimmäinen pioneeri Suomessa toteuttamassa moista ilman aikaisempaa kokemusta.
Onko ollut engine check diskovalohumppaa, OBD ongelmia, 2 sekunnin anoreksiaa ruokapuolella tai muuta kummallista.
9-3 Aero 2001 T7 2.3, B&W EFR 7163 G, Quaife, E85 yms. Muutoskatsastettu tekniikalle. Stage: Monster. Ruosteeton kesäauto&ensimmäinen omistaja Suomessa vuodesta 2006.
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Re: T7 ja Stage5

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

testing1 kirjoitti:Onko kellään tietoa moisesta Suomessa, ei ole pakko myöntää että itse tullut hankittua, mutta edes serkunkaimanmummonveljenvaimolla tai Esson baarissa kuultuna? Siis kyseessä Maptun stage5 2001-> eteenpäin, koska 2000 mallissa ei ole OBD tsekkausta katsastuksessa.
Olen erittäin tyytyväinen ollut Maptunin Stage3+ satsiin, mutta en ole tiedusteluista huolimatta kuullut mistään, että Suomessa olisi yhtäkään T7 Maptun Stage5 2001 tai uudemmassa. Ruotsista asti ei viittis alkaa kysellä toisella kotimaisella.
Hyvät jos niitä on ja huonot kokemukset, voi heittää yv:llä jos pelkää tulla ulos kaapista. :D
En vaan haluaisi olla ensimmäinen pioneeri Suomessa toteuttamassa moista ilman aikaisempaa kokemusta.
Onko ollut engine check diskovalohumppaa, OBD ongelmia, 2 sekunnin anoreksiaa ruokapuolella tai muuta kummallista.

Harkitse sitä että ostat vastaavan raudan suomesta ja ajat sitten vaan maptunille dynoon säädettäväks. Tulos voi olla parempi ja halvempi.
testing1
"Aero"
Viestit: 430
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:34

Re: T7 ja Stage5

Viesti Kirjoittaja testing1 »

Multa puuttuu noi:
TD04HL19T #6 06- (11 075.00 SEK )
Stock 9-5 Aero inlet pipe (995.00 SEK )
Fuel injectors 465 cc (3 395.00 SEK )
Upgraded high impendance fuel injectors. Flow capacity 465 cc @ 3.8 bar. Fit both T5 and T7 cars.
Fuel rail washers
Fuel rail washers, allowing installation of longer than stock injectors.
149.00 SEK
Hose kit (2500 SEK)
Hoose kit crossflow (Blue) TD04
The hooses is constructed in 3 ply polyester reinforced silicone. Colour: Blue
Fuel pump and filter
Walbro 255 LPH, in-tank high performance fuel pump, for installation in stock fuel tank assembly.
Flow capacity 255 litres/hour, which can supply appr. 500 hp. 99% bolt-on install.
Stock fuel filter. We recommend replacing fuel filter during install of new fuel pump.
softa

Eli jos ahdin vaihtuu, niin silokoonit kandee laittaa samalla + pumppu ja suodatin. Maptunilta joutuu varmaan ahtimen hommaan ja softan myös, jotta varmasti rauta ja softa kohtaavat , silikoonit plug-in tyyppiä ei kikkailuja, fuel rail washers -en tiedä saako muualta. Pensapumpulla ei kai vaikutusta softapuoleen.

Mutta ennen mitään hankintoja pitäs tosiaan saada jotain kokemuksia muilta jos sellasia on, ei oikein muuten houkuttele...ja noista firmoista nyt on aivan turha kysyä heidän mielipidettään, tottakai ne myy vaikka lehmän konepellin alle - Muu.
9-3 Aero 2001 T7 2.3, B&W EFR 7163 G, Quaife, E85 yms. Muutoskatsastettu tekniikalle. Stage: Monster. Ruosteeton kesäauto&ensimmäinen omistaja Suomessa vuodesta 2006.
Vastaa Viestiin