Koni sportkitistä

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
KAPU2
"Hölösuu"

Re: Koni sportkitistä

Viesti Kirjoittaja KAPU2 »

hz81 kirjoitti:
KAPU2 kirjoitti:Ei ole sama setti, vaan noi jouset mitkä tossa setissä tulee on kuulemma jotain kuraa. Itsekin tuota katselin ja ihmettelin hintaa. Mites H&R jouset (löytyykö 900) ja konin iskarit.. moni pitää tuota erittäin pätevänä settinä.
Minulla on PFS:ltä tilattu setti OG9-3:ssa. En tiedä onko tuo sama setti vai ei, mutta siinä on Konin keltaiset vaimentimet ja APEX merkkiset keltaiset vieterit. Ollut alla pian 3 vuotta erittäin tyytyväinen olen kyllä ollut.
OK, jostain muistelen lukeneeni (varmaankin tämän foorumin syövereistä) huonoja kokemuksia tuon setin jousista, toisaalta sieltähän voi tulla erimerkkisiä jousia.
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
J8
"Aero"

Viesti Kirjoittaja J8 »

KAPU2 kirjoitti:OK, jostain muistelen lukeneeni (varmaankin tämän foorumin syövereistä) huonoja kokemuksia tuon setin jousista, toisaalta sieltähän voi tulla erimerkkisiä jousia.
Ellen nyt ihan väärin muista, niin mulla tais tulla Kilenit ku PFS:lta tilasin Konin keltaisen setin. On ne ainakin toimineet ihan hyvin. Nyt on 30tkm takana ks. setillä ja alkaa taas kaivata jäykkyyttä lisää. Nyt on säädettynä löysimmilleen, onko kokemusta paljoko vaikuttaa jos ruuvaa säädöt tiukimmilleen vastaavan kilometrimäärän jälkeen?
Tomsson
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Tomsson »

J8 kirjoitti:
KAPU2 kirjoitti:OK, jostain muistelen lukeneeni (varmaankin tämän foorumin syövereistä) huonoja kokemuksia tuon setin jousista, toisaalta sieltähän voi tulla erimerkkisiä jousia.
Ellen nyt ihan väärin muista, niin mulla tais tulla Kilenit ku PFS:lta tilasin Konin keltaisen setin. On ne ainakin toimineet ihan hyvin. Nyt on 30tkm takana ks. setillä ja alkaa taas kaivata jäykkyyttä lisää. Nyt on säädettynä löysimmilleen, onko kokemusta paljoko vaikuttaa jos ruuvaa säädöt tiukimmilleen vastaavan kilometrimäärän jälkeen?
PERStuntumalla veikkaisin, että ihan järkky kivireki tulee :wink:
9-3 2.0t | Talvilook BSR stg2 #3630 Soita ihmeessä, jos kysyttävää Saab-projekteistani 050-3428322
The green in the grass and the red of our Saab's, are the colours of stardust.
J8
"Aero"

Viesti Kirjoittaja J8 »

Tomsson kirjoitti:PERStuntumalla veikkaisin, että ihan järkky kivireki tulee :wink:
Tuskin nyt enää nuitten kilometrien jälkeen "järkky" tulee. Keväällä renkaanvaihtoaikaan suoritan "jäykistyksen". Katotaan sitte mikä fiilinki..
Turbo16
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Turbo16 »

Viime viikolla tuli laitettua tuohon TiD:n samanlaisen setti, jossa oli tosiaan ne siniset jouset eikä keltaisia. En tiedä onko tuo joku kopio sarja?

Säädöt on vielä tehtaan jäljiltä, mutta ajattelin säätää vasta kesärenkailla jäykemmäksi..

Hyvin tuo ulosjousto tuossakin toimii.. Olen todella tyytyväinen ollut sarjaan ja kun kerran halvalla sai :)
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Vastaa Viestiin