Onpa outo juttu tuo, ettei virta riitä. Ite ajoin vuosia työ- ja koulumatkaa 5-8km/sivu 900i:llä, eikä virta loppunut akusta. Pääasiassa kotoa pääsi lähtemään lohkolämmityksen jälkeen ja taas toisessa päässä ei ollut lämmitysmahdollisuutta. Ensialkuun akkuna (vuodenajan) oli hieman laiskasti pakkasilla pyörittävä exide basic 62Ah ja sen seuraajana 70Ah Hankook (viisi vuotta). Onhan laturin maadoitusjohto kunnossa?Saapas_saabas kirjoitti:
Nyt kuitenkin pitäs 900 laittaa ihan toisesta syystä huomiovalot. Autolla ajetaan vain 10km suuntaansa päivittäin niin ei tarttisi ajovaloja pitää päällä valoisalla säällä ja akku/laturi kestäisi paremmin.
kokemuksia Motonetin huomiovalosarjasta? (MP)
Re: kokemuksia Motonetin huomiovalosarjasta? (MP)
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 151
- Liittynyt: To Huhti 24, 2008 15:24
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: kokemuksia Motonetin huomiovalosarjasta? (MP)
Jäänyt nyt vähemmällä tämä foorumin lukeminen. Kyllä siinä akku tuntuu piisaavan. Ei ole kertaakaan tarvinnut apuvirtaa antaa. Silti taidan laitella tommoset motonetin huomiovalot keulalle. Voisi olla ihan tyylikkään näköinenkin noilla kirkaslasisilla. Jospa bensaa säästys ja maailma pelastus vai miten se oli
Ei tarvii varmaan ajaa kuin 20v niin valot on hankkineet hintansa.

Saab 900i 2.0 16V -92 3D Combicoupe
Re: kokemuksia Motonetin huomiovalosarjasta? (MP)
Itselläkin odottaa nuo motonetin huomiovalot asennusta, tosin kirkkaat sellaiset.
Vähän vaikea vaan sovitella og900:n keulalle kun cooleri putket ovat siellä edessä...
Vähän vaikea vaan sovitella og900:n keulalle kun cooleri putket ovat siellä edessä...