VÄLIJÄÄHDYTTIMEN KIMPPATILAUS

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Sillä lailla. :D Toivotaan sitten että ne kans tekee ne coolerit aikataulussa kun käsirahatkin maksetaan eivätkä ala venyttään ens juhannukseen. Alkaa oleen jo kiire sillä coolerilla.Haluan sen paikalleen!! :twisted: :lol: Mut pistetää käsirahat meneen ni jospa se innostaisi pistään vauhtia coolereitten tekoon. :P
Joko se on selvillä kuka sinne tonttunsa vie?? Minä voisin mut mulla taitaa olla hieman liian pitkä matka ajella sinne.. :lol:
2,3T sport
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Ke Elo 27, 2003 21:59
Paikkakunta: E-suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 2,3T sport »

Vastaan yksityisviesteihin näin yleisesti, koska useiden kanssatilaajien kysymykset olivat varsin samankaltaisia.

-Laskujen lähettämistä varten olen tehnyt Pro-Mo:lle selkeän listan josta ilmenee kunkin tilaajan erityistoive, mikäli sellainen on: lasku sähköpostiin, toiseen osoitteeseen, käteisellä jne.

Pro-Mo lähettää coolerit heille joiden ei välimatkan tähden ole mielekästä lähteä noutamaan IC:tä. Laskuun lisätään siinä tapauksessa lähetyksestä syntyvät kulut.

Mulla on kyllä tarmoa selvittää / valvoa hommaa niin että asia hoituu toivotulla tavalla. :D Ja jotta tarmoa riittäisi jatkossakin niin aloitan vihdoinkin lyhyehkön kesälomani vieton. En pääse lueskelemaan viestejä vähään aikaan.

Jos joku herää vasta nyt haluamaan omaa cooleriaan niin lohdutettakoon että Pro-Mo on lupautunut tekemään samaan hintatasoon myös toisenkin sarjan vaikka tilaajia olisi paljon vähemmän.

Käyn nyt päivällä viemässä Pro-Mo:lle tilaajalistan ja selvityksen erityistoiveista. Tänään illalla vilkaisen vielä foorumia jos jollakin tilaukseen osallistuvista olisi ollut jotain hurjan tärkeää mainittavaa, sit netin käyttööni tulee tauko.

Tilaus lähtee eteenpäin kun kaikki ovat maksaneet oman ennakkomaksunsa, eli ei odotella mitään huomautuslaskuja :!: :D
STCF #9
9-5-98 stage-?, 9k 2,3T -98 stage-7, 9-3SS TX -08
Klubi #1812
a9e0r0o0
"Tuplakaasari"
Viestit: 63
Liittynyt: Ma Syys 29, 2003 14:55

Viesti Kirjoittaja a9e0r0o0 »

Onko kukaan tutustunut cooleriin sopivien silikoniputkien saatavuuteen ja hintaan? Ajattelin että siinä samallahan ne putketkin voisi laittaa uusiksi. Jos innosta löytyy, niin vois kysyä Pro-Mo:lta josko he voisivat hommata putket keskitetysti. Hinta olis varmaan kohdallaan ja sopivuus taattu.
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Nyt on käsiraha maksettu. :) Ja eikun odotteleen mitä tapahtuu ja millon. :D
9kTA
"Aero"
Viestit: 398
Liittynyt: Ti Joulu 09, 2003 16:47
Paikkakunta: Anjalankoski

Viesti Kirjoittaja 9kTA »

Onko homma edennyt minnekään? Koskas on odotettavissa jonkunnäköstä laskua, mulle ei ainakaan oo tullu mitään vielä?

Kiiltävää cooleria odotellessa...
9-5 Aero Wagon Hirsch -05 208/400 (KA)
#1856
2,3T sport
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Ke Elo 27, 2003 21:59
Paikkakunta: E-suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 2,3T sport »

9kTA kirjoitti:Onko homma edennyt minnekään? Koskas on odotettavissa jonkunnäköstä laskua, mulle ei ainakaan oo tullu mitään vielä?
8O 8O 8O

Ois sen ennakkolaskun kyllä pitänyt löytää tiensä sulle...
Onko joku 9kTa:n lisäksi vielä ilman ennakkolaskua :?:
STCF #9
9-5-98 stage-?, 9k 2,3T -98 stage-7, 9-3SS TX -08
Klubi #1812
TurboJanne
"Aero"
Viestit: 465
Liittynyt: Su Helmi 22, 2004 01:50
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja TurboJanne »

Paljonko maksaa OG 900-cooleri (pelkkä cooleri) tällä diilillä?
Jos vaikka päivittäis oman AMW-coolerin, kun se ei nykyisellään peitä
ihan koko keulaa... :twisted:
2,3T sport
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Ke Elo 27, 2003 21:59
Paikkakunta: E-suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 2,3T sport »

Juttelin pikaisesti tänään Repon kanssa. Kennot on tilattu, mutta lähetys ei ole vielä saapunut Suomeen.
On sovittu että vien Pro-Mo:on autoni kuulerin jotta mies voi paremmin suunnitella työvaiheita. (varsinaiseen sovitustyöhon tarvitaan toki autonkin läsnäoloa)
Kysynkin nyt onko kenellekkään iloa jos runoilen jonkin näköisen irroitus-ohjeen, mahdollisesti parin foton kera?
On jo tuttua puuhaa mulle kun nyt tulee viides tai kuudes kerta kun irroitan samaa kuuleria tonnarini nokalta...
STCF #9
9-5-98 stage-?, 9k 2,3T -98 stage-7, 9-3SS TX -08
Klubi #1812
TurboJanne
"Aero"
Viestit: 465
Liittynyt: Su Helmi 22, 2004 01:50
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja TurboJanne »

Niin, voisiko joku tosiaan kertoa mikä tuon paketin hinta on?
Ja mitä siihen hintaan sisältyy?

Meinasin nimitääin kilpailuttaa ainakin oman coolerin hankinnan,
ja hinnasta saa näköjään yllättävän paljon pois kun kysyy oikeasta
paikasta.
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Mimmi kirjoitti:Jep. Tee ihmeessä vaihto-operaatiosta kuvallinen asennuskertomus (muista laittaa kuviin kolapullo esiin :wink: ).
Ja kolan pitää olla lumihangessa :!: Jotain vaikeusastetta edes :wink:
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
2,3T sport
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Ke Elo 27, 2003 21:59
Paikkakunta: E-suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 2,3T sport »

TurboJanne kirjoitti:Niin, voisiko joku tosiaan kertoa mikä tuon paketin hinta on?
Ja mitä siihen hintaan sisältyy?

Meinasin nimitääin kilpailuttaa ainakin oman coolerin hankinnan,
ja hinnasta saa näköjään yllättävän paljon pois kun kysyy oikeasta
paikasta.
"Paketin" hinta on 490eur ja siihen sisältyy ysitonnisen alumiininen intercooleri.


Yleisön pyynnöstä kirjoitan jonkin sortin asennusohjeen :D

Onko kenelläkään tilaajista mahdollisuutta laittaa kuvia näytille? Jos on niin tässävaiheessa ennen kuin olen räpsinyt kuvia niin voisi olla hyvä esittää toiveita käytettävästä resoluutiosta jottei tulisi bittiähky sähköpostilaatikolle.

Kolapullon voin kyllä sijoittaa kuvausteknisesti oikeisiin paikkoihin, mutta lumihangen ilmaantumista en kyllä jää odottamaan :lol:
STCF #9
9-5-98 stage-?, 9k 2,3T -98 stage-7, 9-3SS TX -08
Klubi #1812
TurboJanne
"Aero"
Viestit: 465
Liittynyt: Su Helmi 22, 2004 01:50
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja TurboJanne »

Tuohon hintaan siis ei ilmeisesti sisälly ahtoputkistoa tai letkuja?
2,3T sport
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Ke Elo 27, 2003 21:59
Paikkakunta: E-suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 2,3T sport »

TurboJanne kirjoitti:Tuohon hintaan siis ei ilmeisesti sisälly ahtoputkistoa tai letkuja?
Aihe löytyy lukemalla muutama sivu sitten kirjoitettuja tekstejä, mut pähkinänkuoreen tiivistettynä:

Suomesta löytyy varmaankin toistakymmentä intercoolerin rakentamiseen kykenevää pajaa, mutta selvitystemme mukaan yhdelläkään niistä ei ole kennoa joka mahtuisi paksuudeltaan sellaisen ysitonnisen keulalle (alkup.paikalle) jossa on ilmastointi. Nyt tehtyyn tilaukseen tulee kennomateriaali jenkkilästä.
Eli tuohon hintaan sisältyy yksi osa: alumiininen IC, ysitonniseen. Asennuksessa käytetään alkuperäistä ahtoputkistoa osineen.
STCF #9
9-5-98 stage-?, 9k 2,3T -98 stage-7, 9-3SS TX -08
Klubi #1812
9kTA
"Aero"
Viestit: 398
Liittynyt: Ti Joulu 09, 2003 16:47
Paikkakunta: Anjalankoski

Viesti Kirjoittaja 9kTA »

Mulle ei ole vieläkään ilmestynyt minkäänlaista laskua tahi yhteydenottoa coolerin tiimoilta... Onko muille tullu jo jonkunlainen lasku eli syrjitäänkö minua nyt jostain syystä? Ihmettelen vaan, kyllä minä sen mielelläni sinne keulille otan ko hintaan.
9-5 Aero Wagon Hirsch -05 208/400 (KA)
#1856
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Mulle on tullut ja maksettu on. Mut mikäs siinä tökkii ettei sulle ilmesty laskua.. :roll: Eikö se raha kelpaa taaskaan.. :twisted:
Vastaa Viestiin