![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Mutta mitä tuollaisesta saa sitten irti
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Tarkoitus olis tehdä kesäauto pidemmän kaavan kautta eli varmaan siihen menee jokunen vuosi mutta olishan sitä iltaisin jotain pikku puuhasteltavaa.
No nyt tultiin mun mieliaiheeseen..Mutta mitä tuollaisesta saa sitten irti Osia löytynee joka lähtöön vaikka kuinka ja paljon mutta miten tuo tehopuoli, paljonko tuollaisesta saa sitten irti tehoja?
Kiitos, tuntuu siltä että ko. projektin teen ja varmasti tulen tivaamaan vinkkejäAksu900 kirjoitti:No nyt tultiin mun mieliaiheeseen..Mutta mitä tuollaisesta saa sitten irti Osia löytynee joka lähtöön vaikka kuinka ja paljon mutta miten tuo tehopuoli, paljonko tuollaisesta saa sitten irti tehoja?![]()
Jos tuollaisen laitat niin vinkkejä jaetaan ilomielin.
Semmonen löytyy täältä ensi kesänä, jos vain millään saan haalittua rahat parempaan turboon.....300 pollea ärtsyssä "vanhassa" ysisatkussa, jeee....
Minkälainen cooleri sun Saabin keulalla on? Olen piakkoin teetättämässä moista (pro turbolta), niin olisi kiva tietää esim. max. koko!Aksu900 kirjoitti:Semmonen löytyy täältä ensi kesänä, jos vain millään saan haalittua rahat parempaan turboon.....300 pollea ärtsyssä "vanhassa" ysisatkussa, jeee....Nyt vakioahtimella ei ole dynotettu, mutta kiihtyvyydestä pääteltynä ja muihin tehokkaisiin autoihin vertaamalla n. 250hp. Enempää ei viitsi tuosta vakioGarretista piiskata ulos.
760hv ysikolmonen:900aero-84 kirjoitti:900 turbo 2.0 16v on kuulemma otettu 700-800hp en kyllä tiiä millä raha määrällä mutta ruotsissa on kaikki vähä toisin ja nuo tehot on vielä saabin tehtaan tai ralli tiimin ottamia. 900:sen 2.1L moottorin männät ei kuulemma kestä mitään yli määräistä koska taitaa olla jotain ihme ainetta.