T5 ja T7 kannentiivisteiden ero
T5 ja T7 kannentiivisteiden ero
Kysymys yksinkertaisuudessaan jo otsikossa: mitä eroa Trionic 5- ja Trionic 7-mallisien moottorien kansipahveilla?
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: T5 ja T7 kannentiivisteiden ero
T7 kansipahvi on peltiä ja ohuempi. Ei käy ristiin.Mertmi kirjoitti:Kysymys yksinkertaisuudessaan jo otsikossa: mitä eroa Trionic 5- ja Trionic 7-mallisien moottorien kansipahveilla?
Re: T5 ja T7 kannentiivisteiden ero
Mielenkiintoista. Paksuuseroa epäilinkin, liekköhän isokin ero paksuudessa? Pitäisi melkeinpä käytetystä tiivisteestä päästä mittaamaan.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: T5 ja T7 kannentiivisteiden ero
01 kolkkiin laitoin -94 pahvin.ajettu 40tonnia steg3 kanssa ja eikös tuo 1mm ole vain positiivista ahtojen kanssa ![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
puh.050-3748237
#3078
#3078
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: T5 ja T7 kannentiivisteiden ero
sylinteripainehan laskee jos on liian korkea kansipahvi ja ajoitukset kärsii ainakin mun logiikan mukaan ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Re: T5 ja T7 kannentiivisteiden ero
Mul on T7 koneessa T5 kansipahvi ja ihan normaalisti on auto toiminu.
Saab 9-3 -08
Ex: saab 9-3 sc -06 "Biopower"
saab 9-3 aero -02
Ex: saab 9-3 sc -06 "Biopower"
saab 9-3 aero -02
Re: T5 ja T7 kannentiivisteiden ero
Jurba, muistanko väärin mutta eikö sulla ole T5 hilut koneessa, siis mukit ja veivit? Jos näin niin tuloshan tämän topicin valossa on T5 auto ei T7
#1730
500whp.net member
500whp.net member
Re: T5 ja T7 kannentiivisteiden ero
Minulla on vielä mielenkiintoisempi paketti. T7 kone muultaosin, paitsi kanget ja männät T5. Puristuspaineet mitattu 16bar. Vissiin vakiona pitäisi olla 2.3-koneelle huonon koneen raja 12bar ja ehjästä pitäisi tulla noin 14bar. Ruttuja on kivasti. Hyvin toi pelaa ja kone vetää hyvin tyhjäkäyntikierroksilta lähtien. Saa nähdä kilkattaako 95E:llä, kun talvella olen ajanut tuolla matalaoktaanisella...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: T5 ja T7 kannentiivisteiden ero
Ja kansipahvi on T7Mertmi kirjoitti:Minulla on vielä mielenkiintoisempi paketti. T7 kone muultaosin, paitsi kanget ja männät T5. Puristuspaineet mitattu 16bar. Vissiin vakiona pitäisi olla 2.3-koneelle huonon koneen raja 12bar ja ehjästä pitäisi tulla noin 14bar. Ruttuja on kivasti. Hyvin toi pelaa ja kone vetää hyvin tyhjäkäyntikierroksilta lähtien. Saa nähdä kilkattaako 95E:llä, kun talvella olen ajanut tuolla matalaoktaanisella...
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Re: T5 ja T7 kannentiivisteiden ero
Käy ja kukkuu. ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: T5 ja T7 kannentiivisteiden ero
Vigge: juu on T5 männät ja kanget. Eli siis "T5". ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Saab 9-3 -08
Ex: saab 9-3 sc -06 "Biopower"
saab 9-3 aero -02
Ex: saab 9-3 sc -06 "Biopower"
saab 9-3 aero -02
Re: T5 ja T7 kannentiivisteiden ero
Jurba kirjoitti:Mul on T7 koneessa T5 kansipahvi ja ihan normaalisti on auto toiminu.
Juurikin tämän takia näihin " nettineuvoihin " pitää suhtautua varauksella,
tämäkin "osatotuus" olisi jäännyt roikkumaan tänne ellei vigge olisi korjannut...
Eli miettikää tarkasti ennen kuin julistatte jotain Absoluuttista totuutta...
Re: T5 ja T7 kannentiivisteiden ero
Mennäänkö ihan matalapaineisen tehoilla, vaiko onko piristetty?Mertmi kirjoitti:Käy ja kukkuu.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Re: T5 ja T7 kannentiivisteiden ero
Vakiona mennään.Hook kirjoitti:Mennäänkö ihan matalapaineisen tehoilla, vaiko onko piristetty?Mertmi kirjoitti:Käy ja kukkuu.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01