Minulla voisi olla tarvetta tuolta myös yhdelle osalle.
Tälle: http://www.genuinesaab.com/catalog/prod ... ucts_id=36[/quote]
En haluaisi sabotoida omaa kimppaa, mutta olethan tietoinen, että kyseistä osaa saa myös Elkpartsista kohtalaisen kilpailukykyiseen hintaan?
tarkotus näitä lyhentimiä nyt sitte valmistaa mikäli kiinnostuneita on (ja jos löytys keppi+runko mallikappaleet joltaki 9-3,9-5?). Lähiaikoina saadaan tuo tonnarin versio valmiiksi ja voinpa siitä sitten kuvatustakin heittää tänne. Hyvin pitkälle samannäköinen tuote siis tulossa kuin tuosta genuinenki myymästä...tosin ei kiillä noin komeasti eikä oo tekstejäkään raaputettu kylkeen. Hintakin saattaa olla jopa alhaisempi.
Tarkoitus ei ole tätä kimppaa nyt sitten pilata. Lähinnä vaan syöttinä niille jotka tulevaisuudessa näitä haluavat ostaa ja tuntuu että tuolta lahden toiselta puolen hankala hommata.
Olen antanut itselleni kertoa eli olenko ymmärtänyt oikein ; vanhempien Saabien ( joihin kuuluu myös tonnarikin ) laatikko on hidas eikä kestä nopeita vaihtoja . Vakiokepilläkin kuulemma tulisi suorittaa vaihdot rauhallisesti. Lyhennin nopeuttaa entisestään vaihtamisprosessia eli kuluttaa/ kuormittaa laatikkoa. Onko näin vai ei ??
Vaihdekepin liikkeiden lyhentyessä 30 % niin ilmeisesti kepin liikutteluun tarvittava voima kasvaa tuon 30 % ??? Onko vaihdevälin lyhentimen kanssa jäykkä vaihtaa ? Kokemuksia ?
jyyrä kirjoitti: 15% on kuitenkin 7% vähemmän kuin 22%
Ja jo yksinkertainen prosenttilasku osoittaa, että tuo on täyttä puppua. Se on itse asiassa n. 31,8% vähemmän. Täällä foorumilla kun on tapana tehdä rakkautta pilkun kanssa oikein urakalla.
Mutta, kokonaishintaan tuo vaikutus on alle 6%, itseasiassa 5,73%. ;D
jyyrä kirjoitti: 15% on kuitenkin 7% vähemmän kuin 22%
Ja jo yksinkertainen prosenttilasku osoittaa, että tuo on täyttä puppua. Se on itse asiassa n. 31,8% vähemmän. Täällä foorumilla kun on tapana tehdä rakkautta pilkun kanssa oikein urakalla.
Mutta, kokonaishintaan tuo vaikutus on alle 6%, itseasiassa 5,73%. ;D
-Sami
ps. joojoo, oli pakko...
Muistakaa ne kaavat, ilman niitä on turha tulla pätemään Vai kysyitkö vastauksen eukolta
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Tuohan alkoi kiinnostamaan. Saa kai siihen väkerrettyä pakkisalvan ja viitosen ohjurinkin, jos niitä kaipailee? Paljonkos tuossa on muutettu pallon paikkaa?
G-mies kirjoitti:Tuohan alkoi kiinnostamaan. Saa kai siihen väkerrettyä pakkisalvan ja viitosen ohjurinkin, jos niitä kaipailee? Paljonkos tuossa on muutettu pallon paikkaa?
Matti
Kyl molemmat tulee tuohon kamppeeseen..kuha kerkii vaa väköstää .
Tuossa testikappaleessa on pallon keskikohta siirtynyt 23mm ylöspäin. Testaan miltä tuntuu ja muutetaan tarpeiden mukaan. Ja "asiakkaan" mittojen mukaan voidaan tehdä jos tuntuu liian lyhyiltä/pitkiltä välit. Uskoisin että 15-23mm väliin kun ton survasee niin tulee hyvä. Saat Matti ton ekan vaikka testille jos haluat ...kun toi oma ei ennen ens kesää liiku mihkää.
Hane_81 kirjoitti:Saat Matti ton ekan vaikka testille jos haluat ...kun toi oma ei ennen ens kesää liiku mihkää.
No persetin persetti... taas yksi syy harkita Aeron hakua säilöstä. Satkussa aikoinaan siirsin 19mm yläpalloa ja se riitti hyvinkin. Taitaa vaan käydä niin, että ei mullakaan Aero liikaha ennen ens kesää, joten koekaniini täytyy hommata muualta. Tiedän kyllä jo ketä kiinnostaisi .