Mikä ahdin?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
saab900rs
"Aero"
Viestit: 389
Liittynyt: Ma Syys 08, 2003 09:04
Paikkakunta: Nurmijärvi

Mikä ahdin?

Viesti Kirjoittaja saab900rs »

Eli kertokaapas minulle kun tiedätte, mikä ahdin on vakiona; 2.0 t16 OG satkussa? 8O

Kiitokset tiedosta
-¤Ahdin määrää tahdin¤-


Saab 900 t8 -85
Saab 900 t8 -81
#1765
Saabi C900
"Saabisti"
Viestit: 351
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:53
Paikkakunta: Vöyri
Viesti:

vuosimalli

Viesti Kirjoittaja Saabi C900 »

Riippuu vähän vuosimallista, mutta --> n.88 on Garrett TO3 ja siitä eteenpäin Mitsun TE05-12B. Korjatkoon joku joka tietää paremmin asian.
saab900rs
"Aero"
Viestit: 389
Liittynyt: Ma Syys 08, 2003 09:04
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja saab900rs »

Joo no auto on -86, mut kone on kai uudempi ja siin on mitsu kyljessä? 8O
-¤Ahdin määrää tahdin¤-


Saab 900 t8 -85
Saab 900 t8 -81
#1765
Saabi C900
"Saabisti"
Viestit: 351
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:53
Paikkakunta: Vöyri
Viesti:

vielä

Viesti Kirjoittaja Saabi C900 »

Merkkilapusta pitäisi näkyä sen mallimerkintä, ainakin mitsun mallissa, Garrettista en tiedä.
JariM
"Kaasari"
Viestit: 12
Liittynyt: Ti Touko 20, 2003 07:42

ahtimet

Viesti Kirjoittaja JariM »

GARRETT TB0339 900 16v -84 -86
GARRETT TB0357 900 16v -87 -89
GARRETT TB0382 900 16v -90 -93
MITSUBISHI TE05-12B-6 900S 16V ja 900 16V –90-93 (Lucas FI)
saab900rs
"Aero"
Viestit: 389
Liittynyt: Ma Syys 08, 2003 09:04
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: ahtimet

Viesti Kirjoittaja saab900rs »

JariM kirjoitti:GARRETT TB0339 900 16v -84 -86
GARRETT TB0357 900 16v -87 -89
GARRETT TB0382 900 16v -90 -93
MITSUBISHI TE05-12B-6 900S 16V ja 900 16V –90-93 (Lucas FI)
Nämä tiedot auttoivat paljon :D
-¤Ahdin määrää tahdin¤-


Saab 900 t8 -85
Saab 900 t8 -81
#1765
MSaab
Matalapaineturbo
Viestit: 181
Liittynyt: Ma Maalis 01, 2004 20:58
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

900:n turbot

Viesti Kirjoittaja MSaab »

Jatketaanpa tähän vanhaan keskusteluun:

Mitä eroja on näissä OG900:ssa olleissa Garretteissa, vesijäähdytys selvisi, mutta ei muuta:
GARRETT TB0339 900 16v -84 -86 vain öljyjäähy
GARRETT TB0357 900 16v -87 -89 vesij.
GARRETT TB0358 900 APC 16v -87 -90 vesij.
GARRETT TB0382 900 16v -90 -93 vesij. (160 hv)
GARRETT TB0383 900 16v 89-90-93 vesij. (175 hv)

Onko tietoa osien vaihtokelpoisuudesta?

Entäs erot vastaavanaikaisiin tonnarin Garrett turboihin?

Pakopesän särön vuoksi kyselen...
Saabisti #1497
Saabit 90,99,900
Jope
-
Viestit: 4173
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

Käyvät ristiin heittämällä, 8v koneissa aavistuksen pienempi ahdin kuin 16v, mutta en nyt jaksa googlettaa noihin mainitsemiisi 16v-ahtimiin speksejä..
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Frostwind
"Hölösuu"
Viestit: 1105
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 11:14
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Frostwind »

8v trim 40 kompuralla ja 16v trim 45 kompuralla.
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Vastaa Viestiin