Sehän riippuu hieman Saabin mallista, vanteen leveydestä ja makutottumuksista auton ulkonäön suhteen. ET:hän eli Offset on vanteen keskilinjan ja pyörännavan ja vanteen kiinnityspinnan tasojen erotus millimetreinä, ts. kuinka syvällä tai ulkona vanne ja pyörä autossa istuu. Turvallisuussyistä (pyörän kiinniraapiminen) ja mukavuussyistä (-ja myös turvallisuus) eli hyvät ajo-ominaisuudet ja mahdollisimman vähäinen vetely ja uraherkkyys olisi syytä pysytellä alkuperäisen kaltaisissa ET- lukemissa ja vanteen leveyksissä, noinniinkuin järjen ja hyvän maun puitteissa.
Tämän linkin sivun loppupäästä löytyvästä taulukosta päätellen ollaan hyvin lähellä alkuperäistä ET:tä:
http://jpowell.tripod.com/saab-wheels/
Itselläni oli joskus vinokeula 9000CD:ssä 16"/7,5" vanteet ET:llä 35 sekä renkaalla 205/55-16" ja tuli omaan makuuni liian ulos kaarista, tosin auto on tuo vanhan mallinen CD ahtaammilla kaarilla ja kapeammilla reunalistoilla kuin vaikkapa -94 ja eteenpäin mallit joissa tilavammat kaaripullistukset ja joskus leveämmät reunalistat.