untuning
Re: untuning
se93tbo kirjoitti:Stege3:sta vakioksi, seuraamukset:
Ei kulje mihinkään.
Hiljaisempi ajaa.
Maksalaatikollakin voi jo ajella taas paremmalla mielellä.
Uuden auton odottelu on ...............
Mulle kyllä kelpais viripalikat
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: untuning
Mitäs autoa odottelet?se93tbo kirjoitti:Uuden auton odottelu on ...............
Joo, uuden auton odottelu on kestämätöntä. Vielä vähän yli kuukausi ja sitten pääsee ajelemaan lussulla Sport Sedanilla Odottavan aika on pitkä...
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Re: untuning
Samanlaista kuin nyt, mutta -02 turbojubilee kännykällä ohjattavalla webastolla ja tietysti vähemmän ajettu.Turbo Sensonic kirjoitti:Mitäs autoa odottelet?se93tbo kirjoitti:Uuden auton odottelu on ...............
Joo, uuden auton odottelu on kestämätöntä. Vielä vähän yli kuukausi ja sitten pääsee ajelemaan lussulla Sport Sedanilla Odottavan aika on pitkä...
9-3.1972
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: untuning
Wau!!! Cool Onko tuo turbojubilee myös automaatti?se93tbo kirjoitti:Samanlaista kuin nyt, mutta -02 turbojubilee kännykällä ohjattavalla webastolla ja tietysti vähemmän ajettu.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Re: untuning
Sama vika täälläkin, vielä about 4 viikkoa niin sitten on uus peli alla (9-5 2.3t linear wagon)...Turbo Sensonic kirjoitti:Mitäs autoa odottelet?se93tbo kirjoitti:Uuden auton odottelu on ...............
Joo, uuden auton odottelu on kestämätöntä. Vielä vähän yli kuukausi ja sitten pääsee ajelemaan lussulla Sport Sedanilla Odottavan aika on pitkä...
#1901 / 9-3 2.8TS v6 Aero
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: untuning
Nii-in. Sietämättömät neljä viikkoa Vieläköhän lokakuun puolessavälissä olisi kesärengaskelit? Toivotaan, että on9-5tW kirjoitti:Sama vika täälläkin, vielä about 4 viikkoa niin sitten on uus peli alla (9-5 2.3t linear wagon)...
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Re: untuning
Mitenkäs päädyit moiseen vaihtoehtoon saabin suhteen? Lisää haastetta virin suhteen vai?Turbo Sensonic kirjoitti:Vielä vähän yli kuukausi ja sitten pääsee ajelemaan lussulla Sport Sedanilla Odottavan aika on pitkä...
9-5 Aero Wagon Hirsch -05 208/400 (KA)
#1856
#1856
Re: untuning
Mä siirryn kanssa tohon lussuun (lpt 125kw)9kTA kirjoitti:Mitenkäs päädyit moiseen vaihtoehtoon saabin suhteen? Lisää haastetta virin suhteen vai?Turbo Sensonic kirjoitti:Vielä vähän yli kuukausi ja sitten pääsee ajelemaan lussulla Sport Sedanilla Odottavan aika on pitkä...
9-3.1972
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: untuning
No kun firman työsuhdeautopolitiikka on, että työsuhdeauto saa maksaa max. 30000 euroa. Jos vannoutuneena Saabistina haluaa edelleen ajaa Saabilla, niin sitten ei oikein ole muita vaihtoehtoja kuin ottaa 9-3 Sport Sedan 1.8i Business Linear, jonka ovh. on 29400 euroa.9kTA kirjoitti:Mitenkäs päädyit moiseen vaihtoehtoon saabin suhteen? Lisää haastetta virin suhteen vai?
Yritin tietty saada vähän käytettyä 1.8t:tä suht koht samaan hintaan, mutta eipä löytynyt kunnolla varustettua yksilöä (ACC jne.), ja sitten mulle sanottiin juuri ennen tuon 1.8i:n tilausta, että auton pitää olla uusi, jotta siinä olisi "jäljellä" takuuta ne täydet 2 vuotta. Eli siinä ei ollut sitten paljoa vaihtoehtoja, joko 9-3 SS 1.8i tai ei mitään.
Yrittivät tunkea mulle Opel Vectraa ja Renault Lagunaa, mutta sanoin vaan, että ei kiitos, että jos tarvitsee katsella uusia autoja hintaluokassa 30000 euroa, niin ainoa vaihtoehto on Saab 9-3 1.8i.
Loppuen lopuksi firman johto myöntyi antamaan mulle tuon Saabin, kun olin vähän aikaa "hiillostanut" heitä.
Sitten riitelin vielä aikani GM Finlandin kanssa, koska heidän mainoksensa oli harhaanjohtava ja sain loppuen lopuksi heiltä 1600 euron hyvityksen auton hinnasta
Otin autoon ne välttämimmät varusteet, mitä omasta mielestäni autossa tarvitsisi olla ja hinta oli loppuen lopuksi 4%:n käteisalennuksineen, em. maahantuojan alennuksineen ja auton toimituskuluineen 29800 euroa. Jäi siis vielä 200 euroa rahaa käyttämättä, jonka ajattelin käyttää talvirenkaiden aluvanteisiin
Tuossa 1.8i -koneessa tuskin on mitään viripotentiaalia, mutta jos joku keksisi jostain softan tuohon Siemensin moottorinohjausyksikköön, jolla saisi myllyyn lisää edes muutaman hevosvoiman ja newtonmetrin pikkurahalla (ja tarkoitan tosiaan pikkurahalla), niin olishan se kiva
Niin, ja jos haluaa päästellä oikein kunnolla, niin ainahan mulla on tuo NG, joka kiihtyy ennemmin kuin kuski (Sport Sedanissa taitaa käydä päinvastoin)
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Re: untuning
No eihän sulla sitten mitään hätää ole kun on toi NG.Turbo Sensonic kirjoitti: Niin, ja jos haluaa päästellä oikein kunnolla, niin ainahan mulla on tuo NG, joka kiihtyy ennemmin kuin kuski (Sport Sedanissa taitaa käydä päinvastoin)
Ja kahta erilaista "uudempaa" saapasta.
9-3.1972