Biopower tarra
Re: Biopower tarra
Subaru Legacy -08 BoxerDiesel
Triumph Sprint ST 1050
Ex: 9-5 2,0t A Vector Wagon -04, 9000 CS 2,0t -97 MapTun, 9000 CS 2,3i -95
Triumph Sprint ST 1050
Ex: 9-5 2,0t A Vector Wagon -04, 9000 CS 2,0t -97 MapTun, 9000 CS 2,3i -95
Siistin näköistä..!
Itse jos omistaisin biopowerin tai xwd:n laittaisin luultavasti sellainen tarra molempiin sivuihin. Varsinkin jos saabin valmistus jatkuu, niin on hyvä mainostaa ihmisille vähän, koska uskon suomessa on paljon ihmisiä jotka eivät edes tiedä että saabilla on biopower-autoja tai nelivedolla varustettuja autoja.
#2652 Jeep Grand Cherokee Limited -04
Nikke_M kirjoitti:Anna Wirsen Saabilla kertoi että jos haluaa niin saa itse teettää sekä biopower että xwd tarroja itselleen.
Hän lähetti myös teippausohjeen tarroille sähköpostilla.
http://personal.inet.fi/koti/mehtonen/B ... elines.pdf
Ihan tosissas?Mimmi kirjoitti:Voin antaa tarrojen mitat ja asemointitiedot.Nikke_M kirjoitti: Itse jos omistaisin biopowerin tai xwd:n laittaisin luultavasti sellainen tarra molempiin sivuihin. Varsinkin jos saabin valmistus jatkuu, niin on hyvä mainostaa ihmisille vähän, koska uskon suomessa on paljon ihmisiä jotka eivät edes tiedä että saabilla on biopower-autoja tai nelivedolla varustettuja autoja.
Juu, siis tiedot kyllä löytyy jo. Mutta biopower tai xwd-saabbi mihin laittaa se tarra puuttuu.. 

http://www.youtube.com/watch?v=wOV43-lViR8YuZzI kirjoitti:Älkää nyt vetäkö herneitä nokkaan, mutta miksi kukaan tuollaista tarraa auton kylkeen haluaisi..![]()
Itse ainakin revityttäsin pois jos tuomonen löytyisi..
Mexico cityssä T5:kin sopisi BioPower-tarra kun puhditaa ilmaa!

Saabiton saabisti
Kah, eivät nuukuuttaan olleet josain keeämmällä laittana kun suunnilleen tarran pittuuven tuohon peedeeäffään.Mimmi kirjoitti:Voin antaa tarrojen mitat ja asemointitiedot.
Onko niilä nyt tosiaan rahat loppuna kesken kaiken

Ei ole mitään väliä vaikka teettää samanlaiset kuin orginaalissa. Kaupallinen tarkoitus on sitten jo ihan toinen juttu.viggen kirjoitti:Toivottavasti ei kukaan teetä originaali tarran näköistä,
taitaa mainostoimistolla olla siihen oikeudet!
Ei tullut hankittua XWD eikä Biopower, joten tällä hetkellä ei ole tarvetta, mutta tänään saapui kuitenkin postissa Trollhättanista;

Mites on Sumzi, vieläkö sulta löytyy sapluuna tohon pieneen piopover tarraan,Sumzi kirjoitti:Itse teetätin itselleni ja kaverille tuommoiset BioPower tarrat huumorimielessä. Og Satku kun on niin ympäristöystävällinen jne... hheh.
Semmoset pienet 12cm leveät takakonttiin "900i"-tekstin tilalle.
Jos joku sattui Support Convoyssa huomaamaan valkoisessa Combi Coupeessa
vaikkapa sähköisenä versiona??
# 4816
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC