tuleeko lastun mukana joku TÜV-todistus, jotta saisin auton muutoskatsastettua "lailliseksi"
meneekö katsastuksesta läpi?
löytyykö omaani valmistajan viripaketti, entäpä mitä se tulisi kustantamaan?
kokemuksia kehiin..

1. Ei tule ja ei mene läpi muutoskatsastuksestafrenzy kirjoitti:Olen kankkimassa kyseisen lastun, mutta sitä ennen olisi hyvä tietää pari käytännön asiaa.
1.tuleeko lastun mukana joku TÜV-todistus, jotta saisin auton muutoskatsastettua "lailliseksi"
2.meneekö katsastuksesta läpi?
3.löytyykö omaani valmistajan viripaketti, entäpä mitä se tulisi kustantamaan?
kokemuksia kehiin..
Kun osaa vain pitää leipäläpinsä kurissa, niin ongelmia ei tule. Katsastuksessa voi olla hyvä ottaa APC -sulake pois (ja koskee sitten ainoastaan Trionic 5 -Saabeja), jotta turbo ahtaisi ainoastaan peruspainetta. Tällöin katsastusmies ei rupea ihmettelemään auton tehoja (jos alkaa muutoinkaan).frenzy kirjoitti:Onko jollekin tullut seuraamuksia virilastusta tai onko poliisit ottanut joskus sen puheeksi...
Taitaa olla muistaakseni Kaarinassa. En vaan tähän hätään muista firman nimeäfrenzy kirjoitti:joo tajuan![]()
tietääkö joku, että onko turussa joku firma joka tekee lastuja saabbeihin?
yks isän tuttu on jossain siellä töissä ja saisin varmaankin hyvät alennukset siltä..
hmm enpä muistanut irroittaa, mutta eipä tuo huomannut mitään, ahtomittarin piilotin kojelaudan sisään.Turbo Sensonic kirjoitti:Kun osaa vain pitää leipäläpinsä kurissa, niin ongelmia ei tule. Katsastuksessa voi olla hyvä ottaa APC -sulake pois (ja koskee sitten ainoastaan Trionic 5 -Saabeja), jotta turbo ahtaisi ainoastaan peruspainetta. Tällöin katsastusmies ei rupea ihmettelemään auton tehoja (jos alkaa muutoinkaan).frenzy kirjoitti:Onko jollekin tullut seuraamuksia virilastusta tai onko poliisit ottanut joskus sen puheeksi...
Turbo Sensonic kirjoitti:Kun osaa vain pitää leipäläpinsä kurissa, niin ongelmia ei tule. Katsastuksessa voi olla hyvä ottaa APC -sulake pois (ja koskee sitten ainoastaan Trionic 5 -Saabeja), jotta turbo ahtaisi ainoastaan peruspainetta. Tällöin katsastusmies ei rupea ihmettelemään auton tehoja (jos alkaa muutoinkaan).frenzy kirjoitti:Onko jollekin tullut seuraamuksia virilastusta tai onko poliisit ottanut joskus sen puheeksi...
Mä en ihan suoraltakädeltä suosittele ton sulakkeen irrottamista tai sit jonkun pitäis kertoa mikä -heat pump- on kyseessä tonnarin kohdalla, siis heat pump on ton samaisen sulakkeen takana kuin APC:kinTurbo Sensonic kirjoitti:Katsastuksessa voi olla hyvä ottaa APC -sulake pois (ja koskee sitten ainoastaan Trionic 5 -Saabeja), jotta turbo ahtaisi ainoastaan peruspainetta. Tällöin katsastusmies ei rupea ihmettelemään auton tehoja (jos alkaa muutoinkaan).