Volvo chockar med 500 hv

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
CC Aero
"Hölösuu"
Viestit: 1019
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 17:29
Paikkakunta: PKS

Viesti Kirjoittaja CC Aero »

TuusaR kirjoitti:
Joku 250 heppainen 9-3SS olisi tuhonnut 9-5 aeron myynnin täysin. Nuo kaksi automallia ovat hyvin herkässä suhteessa toisiinsa. Olettaisinkin että seuraava 9-5 on entistä kalliimpi(ja hienompi).
Noh, 9-5 Aeroon Hirch Performancen kamat vakioksi, niin johan olisi taas kelvannut ja hajurako pikkuveljeen olisi säilytetty. :wink: Seuraava 9-5 tarvitaisiin jo hetken päästä markkinoille, koska pahimmat kilpailijat Audia ja Volvoa lukuunottamatta jyräävät tuoreilla malleillaan. Itse en pistäisi ollenkaan pahaksi, jos tulevaisuudessa nähtäisiin Sport Sedan Saabin itse kehittämällä 3.0 V6 turbomoottorilla(eli moottori, mikä nähtiin 9-X mallissa, 300hp@ 5,500 rpm / 410 Nm@ 2,200 rpm ) ja nelivedolla.
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Turbo Sensonic kirjoitti:Mä en taas omistaisi, saati ajaisi takavetoista Saabia. Se on yksi homma, mistä Saabin ei pitäisi koskaan tinkiä ja jos GM:n Bob "Bitch" sellaista joskus Saabilta vaatii, niin silloin pitäisi Peter Augustssonissa olla miestä haistattaa v :evil: t :evil: t koko "Bitchille".
Jep mielipiteitä, itse en ole niin Saabisti, että vetotavan muutos haittaisi. Nelikoksi muuttuminen tai takavedoksi, samapa tuo. Takaveto on vain hauskempi =)
STCF #3
2,3T sport
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Ke Elo 27, 2003 21:59
Paikkakunta: E-suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 2,3T sport »

Mä veikkaan että pari kolme vuotta saadaan vielä odottaa ennenkuin Saabilta tulee ärjympiä imagomalleja.

Ei varmaan GM:llä ole rahasta kiinni, mutta Saabien myyntiluvut on turhan vaisuja toistaiseksi. Jos NG9-3 farkku saadaan asiallisen näköisenä markkinoille sekä 9-5 ja 9-3 diisuli-koneiden ominaisuuksia nykyaikaistettua kilpailijoiden tasolle niin varmaan alkaa tilanne parantua.
Em. kaltaiset kulkineet kun ainakin vanhalla mantereella näyttelee suurinta osaa kilpailevien merkkien myyntiluvuista.

Hyvä veto oikeaan suuntaan Saabilta oli se, että vm-04 9-5 "perus2,3litrainen" nostettiin 220hv tehoiseksi :D

Kun Saabin "tulosyksikkö" alkaa näyttää +merkkiä niin luulisi sen jälkeen ilmaantuvan tehtaalta myös 4-vetoisia 300-400hv versioita :D

Näissä etuvetoisissa on ainakin viritettyinä se tylsyys että viivalta lähtiessä pitää pienemmillä vaihteilla operoida puolella kaasulla :( Vaikka tilanne vähän paraneekin kovissa nopeuksissa kun ei ole nelivetovoimansiirto aiheuttamassa tehohäviöitä niin sen verran pieni hyöty etuveto silloinkin on, että mä ainakin liputan tervetulleiksi Saabien 4-vetomallit.
Toivottavasti "liputuspäivä" koittaa pian :D :D
Vastaa Viestiin