Jos sulla on kone päreinä niin pese bensalla. Eikö kannattas hoonata lohko ja laittaa uudet männänrenkaat? Kannattaa tarkistaa kaikki vesiletkut jos tota öljy/vesi liejua on lillunu koneessa pitempään. Ne on voinu pehmetä öljyn vaikutuksesta. Syylärin pesemiseen ei ihan hirveitä myrkkyjä varmaan voi käyttää ettei muovpäädyt ota itteensä.
Kone on autossa kiinni ja remppaa oon tekemässä kerrostalon parkkipaikalla
Laskeskelin tarvikeosilla
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
niputettuna, koneistukset + tiivisteet hinnaksi yli 700 euroa eikä siihen kuulu kuluvista osista kuin 1 mäntä, männänrenkaat, laakerit ja venttiilinvarren kumit
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Vielä ois siis vanhaa 3 mäntää, veivit, jakopää ja kaikki kannen hilut
Ajettu kuitenkin 400tkm ja niistä viimeiset 95tkm lukemilla 245hv/389Nm, tietysti kaikkia koneja käyttäen
Taitaa tuon koneen kohtalo olla sinetöity, parsin nopeasti kasaan että saan liikuteltua saapasta omin voimin ja käynnistetään uuden moottoriehdokkaan etsintä.
-Sami