Saab 9-3 mitsubishi 15t turbolla
Saab 9-3 mitsubishi 15t turbolla
Sattui tuosta saab 9-3 vm2001 2.0T menemään turbo. Päätin sitten että nyt olisi hyvä aika pistää hiukan piristystä. Turboksi olisi tulossa Mitsubishi 15T aero saab. Kysymys kuuluukin, että millaista suutinta pitäisi laittaa ja mistä olisi mahdollista saada kelpo lastu? Onko jotain välttämätöntä muuta tehtävää?
Re: Saab 9-3 mitsubishi 15t turbolla
Haku-toiminnolla löytyy mielet räjäyttävän paljon asiaa aiheesta, mutta ainakaan suuttimia ei vissiin tartte vaihtaa, josset kovin montaa sataa heppaa lisää kaipaa
isompaa cooleria ja isompaa DP:tä sitten softan lisäksi, ja mahdollisesti jäykempi hukkaportin kello, jossei turbon oma pidä. Niillä pääsee jo pitkälle.
softan osalta sait YV:tä.
-J-
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
isompaa cooleria ja isompaa DP:tä sitten softan lisäksi, ja mahdollisesti jäykempi hukkaportin kello, jossei turbon oma pidä. Niillä pääsee jo pitkälle.
softan osalta sait YV:tä.
-J-
#2418
9-5 -05 2.2Tid, Stage 1 "Power" Traktori.
-Fly low, stay off the radar-
9-5 -05 2.2Tid, Stage 1 "Power" Traktori.
-Fly low, stay off the radar-
Re: Saab 9-3 mitsubishi 15t turbolla
2001 vuosimallisessa on samat suuttimet kuin Aerossa, joten niitä ei tarvitse vaihtaa.. Muuta välttämätöntä ei ole kuin softan vaihto, jolloin irtoaa n. 250hv/380Nm esimerkiksi. Tietysti jos nälkä kasvaa syödessä niin sitten aiemmin mainitut IC ja putkisto auttaa. Hukkaportin kello pitäisi 15T ahtimessa olla vakiona riittävän jäykkä joten sitä ei tarvinne vaihtaa varsinkaan jos ahdin on aivan uusi.
Ja vaikka YV:llä voi ottaa yhteyttä tosiaan softapäivityksestä.
Ja vaikka YV:llä voi ottaa yhteyttä tosiaan softapäivityksestä.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com