stage 1 päivitystä..

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
t.t.j
"Hölösuu"
Viestit: 2183
Liittynyt: La Syys 15, 2007 09:30
Paikkakunta: Turku

Re: stage 1 päivitystä..

Viesti Kirjoittaja t.t.j »

Joo se on kyllä yllättävää, miten nopeasti lisätehoon tottuu. Sitten tekeekin jo mieli lisää. :twisted:
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
jyrmy
"Turbo"
Viestit: 275
Liittynyt: Ma Elo 29, 2005 19:54
Paikkakunta: Helsinki

Re: stage 1 päivitystä..

Viesti Kirjoittaja jyrmy »

aero kirjoitti: Kyllähän sen muistaakseni huomaa. Toki koko putkiston vaihtamalla saat reilusti vakiota mureammat äänet :).
Mieluummin vaihtaa koko putken samalla, seuraavaksi ahdistaa niistä tonnarin pöntöistä kuitenkin :wink:
9-3 SE -99
ex: 9000CDEa 2.3T -93, steg 3+
#4839
Autumn
"Turbo"
Viestit: 245
Liittynyt: Ti Maalis 14, 2006 11:23
Paikkakunta: Oulu

Re: stage 1 päivitystä..

Viesti Kirjoittaja Autumn »

CC:ssä tuntu ainaki, että ois heränny paremmin ku vaihto pelkän dp:n. Myöhemmin koko putkiston.

Alkuvuosien virit oli putken lisäksi malpassi, bensalastu ja bleederillä ahot tappiin. Tuntui se jonkun aikaa äkäseltä :)
Trust Me, I Know What I'm Doing..
9000 Aero -93 RE85
#3264
Ysitonnni
"Ruisku"
Viestit: 101
Liittynyt: Ma Heinä 26, 2010 22:08

Re: stage 1 päivitystä..

Viesti Kirjoittaja Ysitonnni »

t.t.j kirjoitti:Joo se on kyllä yllättävää, miten nopeasti lisätehoon tottuu. Sitten tekeekin jo mieli lisää. :twisted:
Näimpä, alkaa tuntua jo laiskalta tuo tonnikala :lol: Näin offtopiccina missä vakio tonnisen kierrosrajotin on? 5900?
9000 Turbo, Ostettu 288tkm -90
Samiruoho
"Kaasari"
Viestit: 33
Liittynyt: La Loka 22, 2011 09:18
Paikkakunta: Naantali

Re: stage 1 päivitystä..

Viesti Kirjoittaja Samiruoho »

Mä haluan ja, turusta päin joku ketä päivittelis mun boksin. stg2:seen ainaski.
Saab 9K 2.3T
MB W211 AMG Optik
Renault Kangoo
http://www.MSR-Autollesi.com
http://www.Optimoiautosi.fi
900aero-84
"Hirsch"
Viestit: 938
Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: stage 1 päivitystä..

Viesti Kirjoittaja 900aero-84 »

16vuotta vanha hukkaportin kello ei ainakaan jaksa pitää paineita yläkierroksille asti, vaan alkaa puottamaan niitä sopivaan tahtiin viimestään 4000rpm jälkeen.

Omaa autoa ajettu ainakin neljään eri otteeseen vakio ahtimella dynossa ja ennen kellon vaihtoa jäykempään parhaaks tulokses jäi 211heppaa... (vaikka oli isot suuttimet ja 3"putkisto sun muut).

Ja ahtopaineita ei kannata mennä nostamaan kun maksimissaan 1.2baaria kun niillä ahoilla pakosarjan paine on jo luokkaa 1.7-1.8 (on tullu mittailtua).

Ja siinä vaiheessa kun pakoputkessa EI ole vastapainetta yhtään ja ahtopaineet on ton 1.2 niin riittävällä polttoaineen syötöllä saa vakio ahtimella ainakin sen 248hp joka on ainakin omasta 2litrasesta penkitetty...
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
Sumzi
"Aero"
Viestit: 317
Liittynyt: Pe Kesä 12, 2009 12:36
Paikkakunta: Vantaa

Re: stage 1 päivitystä..

Viesti Kirjoittaja Sumzi »

Millä tavalla olet nostanut polttoaineen syöttöä? Muuten ihan vakio softalla vai?
Ei varmaan pelkällä pa-paineensäätimellä tota saada :D Olisin kiinnostunut kun oma Satku lähtee vetämään laihalle siinä 0.9-1.0barin kohdilla. Ei ole vakioahdin kyseessä. "Hieman" suurempi.. Onhan tohon tietty kaikkea muutakin tehty...
Jotkut toiset suuttimet? Mitkä jos on?
|#4178
|Saab 95L -76
Vastaa Viestiin