kyseessä og900 aero vm. -85 original zustand
autossa autossa luulatavimmin alkuperäiset 25 vuotta vanhat vakiosuuttimet
ajettu 407tkm ja pikkuhiljaa menohalu heikentynyt. koska on mielestäni PIKKUHILJAA tehot puutuneet, omia päätelmiä ja kysymys:
- veikkaan että sytytyksen ajoitus saattaa olla myöhästynyt, jos/kun jakoketju venynyt
- mutta se KYSYMYS: kuluuko tai likaantuuko suuttimet ikääntyessään siinä määrin että siinä olisi syy menohalujen heikentymiseen?
aeron hyytyminen, suuttimien vaikutus?
Re: aeron hyytyminen, suuttimien vaikutus?
Mulla tulis ekana mieleen ohivuodot ja venojen tiiviys.
Re: aeron hyytyminen, suuttimien vaikutus?
eli meinaat että hoonauksen, männänrenkaiden/mäntien vaihdot tarpeessa?Ronska kirjoitti:Mulla tulis ekana mieleen ohivuodot ja venojen tiiviys.
kansi on tietääkseni rempattu joskus 2000-luvulla
Re: aeron hyytyminen, suuttimien vaikutus?
Olethan katsonut ahtaako tarpeeksi, pitäisi nousta punaisen rajalle vakiomittarissa. Irtomittarilla katsottunat ahdot noin 0,85bar.
-Sami
-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: aeron hyytyminen, suuttimien vaikutus?
ei kylläkään ihan täysiä ahda mielestäni. mistähän se sit johtuis? hukkaporttiko ei pidä paineita?Tobbana kirjoitti:Olethan katsonut ahtaako tarpeeksi, pitäisi nousta punaisen rajalle vakiomittarissa. Irtomittarilla katsottunat ahdot noin 0,85bar.
-Sami