Konepellistä varovasti esim. ruuvarilla kampeamalla. Käytin aluksi siimaa, jotta sain merkkiä vähän irvistämään ja sitten ruuvarilla varovasti kampeamalla irti. Merkki oli ainakin konepellissä kiinni kaksipuolisella teipillä.
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910
SiipiSaapi kirjoitti:Oliko vinkkejä mistähän merkkejä kannattais metsästää ?
Kokemuksia ?
Orginaalit: Marmori tai partsforsaabs.com
"Pimpattuja": http://speedparts.se/ tai ebay
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910
ite kiinnitin plastic paddingilla vetimen kiinni merkkiin, annoin kuivua ja vedin pois - lähti hienosti en viittiny riskeerata maalipintaa (ruuvarin lipsahdus jättää helposti jäljen...)
Minä irrotin paperiveitsellä sen peltilätkän pohjaosasta, minkä jälkeen pohjaosan reikiin sai pari ruuvia juntattua kiinni. Ruuveista nostamalla lähti loppumerkki, pitää vaan osata nostaa hieman takaviistoon kun ne tapit eivät ole kohtisuorassa merkkiin nähden. Siis konepellin merkistä kyse.
Oli: OG9-3 2.0t 2003 On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm) Muuta: Kiina TECH2
SS kirjoitti:Minä irrotin paperiveitsellä sen peltilätkän pohjaosasta, minkä jälkeen pohjaosan reikiin sai pari ruuvia juntattua kiinni. Ruuveista nostamalla lähti loppumerkki, pitää vaan osata nostaa hieman takaviistoon kun ne tapit eivät ole kohtisuorassa merkkiin nähden. Siis konepellin merkistä kyse.
Hyvä idea koska peltilätkät kannattaa muutenkin poistaa sekä etu- että takamerkeistä jos siistit haluaa. Noilla liimattavilla merkeillä siis.
Ilmeisesti edessä taas kerran. Tavalliset tarrat eivät oikein uponneet lätkän päälle, ja tuskin kestävät säätä. Paras vaihtoehto olisi linssi tarra 61 millisenä, niitä ei vain tahdo kukaan tehdä pieninä erinä.
etu- ja takamerkit lähti irti kun lämmitti kuumailmapuhaltimella vähän ja työnsi jäätelötikun kokoisen muovilätkän reunan alle. Vähän siitä sitten kampeamalla ympäriinsä niin lähtee helposti kun tarran liima on notkeaa
Tossa esimerkki omasta merkistä, samanlainen löytyy edestä. Tosin olivat liimattavat linssitarrat alkuperäisten päälle, mutta hyviltä vaikuttavat eikä ole edes pahan näköset.. :p