Mistä aktuaattori?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3132
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

Juu saattaapa vaan ollakin kun tuo mun kuva on luonnollisesti 9000 25:sta
Mutta ei kai se asiaa muuta? Voithan käyttää sitä vartta vanhasta? siitä kierre osasta vaan irti ja mutkasta tilalle? Tuossakin -31:ssä on tuo jatkopala tehty ihan hitsillä jatkamalla että on pituus saatu oikeeksi.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
BAASI
Matalapaineturbo
Viestit: 152
Liittynyt: Su Elo 17, 2003 16:01
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja BAASI »

hmm.. Tyhmä kysymys.
Mikä on aktuaattori :?: :?:
BMW 330d -00
#1984
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3132
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

No jotkut tuntevat nimen painekello. Eli turbon kyljessä oleva paineensäädin.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
BAASI
Matalapaineturbo
Viestit: 152
Liittynyt: Su Elo 17, 2003 16:01
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja BAASI »

ok
BMW 330d -00
#1984
Vastaa Viestiin