Ei tartte siipiautoa. Vähän normaalia perhelinttaa pirteämpi ja paremmin mutkia menevä auto riittää..kasoku kirjoitti:Mutkathan pyörällä meneekin sitten paljon nätimmin kuin autolla. (Eikä vedetä mukaan tähän mitään siipiautoja).
0-100km/h vääntö
Re: 0-100km/h vääntö
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
-
- "Aero"
- Viestit: 480
- Liittynyt: Ma Loka 29, 2007 19:46
- Paikkakunta: Vantaa
Re: 0-100km/h vääntö
Tie 1322, yhdistää Lopentien ja 25:n. Mutkaa mutkan jälkeen asiallisilla väärinpäin kallistuksilla ja vaihtelevilla korkeuksilla. En ole yhteenkään pyöräkuskiin törmännyt joka pääsisi alta pois. Kaverin Nissan 350Z:lla tuntui ettei tarvitse edes hirveästi yrittää. Toki tuohon vaikuttaa, että itse olen pätkää höylännyt jo yli 20vuotta...jcarlson kirjoitti:Ei tartte siipiautoa. Vähän normaalia perhelinttaa pirteämpi ja paremmin mutkia menevä auto riittää..kasoku kirjoitti:Mutkathan pyörällä meneekin sitten paljon nätimmin kuin autolla. (Eikä vedetä mukaan tähän mitään siipiautoja).
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Re: 0-100km/h vääntö
noi mutkapätkä hommat riippuu kuitenkin kuskista ja siitä pätkästä mitä ajetaan. Ja yleistä vertaamista on paha tehdä, kun autoja ja pyöriä on erilaisia. Mutta jos otetaan samaan tarkoitukseen tehdyt laitteet niin auto kyllä vie voiton.
Väärinviritys stage 3 1x2-1
-
- "Aero"
- Viestit: 480
- Liittynyt: Ma Loka 29, 2007 19:46
- Paikkakunta: Vantaa
Re: 0-100km/h vääntö
Juurikin näin. Pääsääntöisesti mitä pienemmäksi menee niin sitä enemmän pyörä menettää tehoetuaan.SonmH kirjoitti:noi mutkapätkä hommat riippuu kuitenkin kuskista ja siitä pätkästä mitä ajetaan. Ja yleistä vertaamista on paha tehdä, kun autoja ja pyöriä on erilaisia. Mutta jos otetaan samaan tarkoitukseen tehdyt laitteet niin auto kyllä vie voiton.
-
- "Aero"
- Viestit: 480
- Liittynyt: Ma Loka 29, 2007 19:46
- Paikkakunta: Vantaa
Re: 0-100km/h vääntö
Oletko koskaan oikeasti kokeillut tätä ? Ihan noin pidemmässä vedossa. Itse vedin Stralsund-Berliini väliä kaksi kertaa viikossa mennen tullen joten on jonkunmoinen käsitys miten myös pyörät liikkuu. Olen ollut mm. Audin RS6, M5, 911tbo, MB 500SL kyydeissä noiden omien lisäksi eikä yksikään pyörä "jaksa" tulla muutamaa kilometriä kauempaa mukana. Aivan sama mikä se hetkellinen kyyti on mutta ei niistä pyöristä vain ole reippaampaan matkantekoon.kasoku kirjoitti:Itse tehokkaan kyykyn omistaneena sanon ,että 160km/h jälkeen R1 kuski vaihtaa kakkoselle ja w8 jää seisomaan... Kyykky kaxpäällä on vähän eri juttu.Siinä pitää sääliä kyytiläistä.Turha vääntää jollakin alle 500hv vehkeellä prätkän kanssa . Se on vaan pyörällä niin paljon turvattomamman tuntoista kuin autolla,että siitä sinkistä vaan löysäilee automaattisesti. Mutkathan pyörällä meneekin sitten paljon nätimmin kuin autolla. (Eikä vedetä mukaan tähän mitään siipiautoja).Onhan kyllä mairittelevaa katsell jotakin lentokenttä ajojen lopputuloksia kun siellä myöskin saappeja on. Aikalailla kuitenkin vakio kilokyykkyjen välitykset ja kuskin aerodynamiikka monesti loppuvat kesken näissä karkeloissa. Plus sitten on nämä hayabusat niin turha on autolla yrittää...
Re: 0-100km/h vääntö
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin/pa ... 87;t=92901
Kyllä tätä on jo suomessakin kokeiltu. Tuosta linkistä löytyy vakio R1 vastaan joku rata Ferrari ja olikohan siellä Skylinekin...Paljon lukemista....
Lentokenttä ajojen nopeat autot ovat varmaankin niitä joissa on niitä hevosia. Muistetaan kuitenkin ,että viritetyt bussit on niillä suorilla suomessa vielä nopeampia kuin autot. Kiihdytysautot sitten erikseen.
En väheksy nopeita autoja ... En ollenkaan. Mutkapätkillä ainakin itsellä loppui kantti ajaa todella kovaa. Ei ole niitä peltejä ympärillä. Nahkapuku tuntuu kovin ohuelta suojalta. Pitkää matkaa kovaa ajaminen taas ainakin omalla 10r:llä oli niin raskasta. Loppuu kuskin aerodynamiikka. Pirullista ravistusta ja riepottelua. (Eri asia niillä kuskeilla jotka ovat tottuneet ajamaan kovaa).Jos nyt pyörä kuitenkin taakse jää niin suurin syy on varmaan siinä kuskissa.
Kiihtyvyys näillä vakiopyörillä on aivan mahtavaa. Viritetystä ei ole kokemusta. http://www.youtube.com/watch?v=nMP07k1o1Rk
Tuossa vakio rykkönen.Välitykset on toki muutettu.
Veikkaampa ,että ainakin meidän etuvetoiset jää tuosta kyydistä.Vaikka olisivatkin viriteltyjä. Itsellä kuiten vielä vain +200 hepoa ja tomaatti ei niin pyörän jälkeen vielä vakuuta.. Sitten kun autossa puhutaan jostakin +500 hp niin sitten ehkä...
Kyllä tätä on jo suomessakin kokeiltu. Tuosta linkistä löytyy vakio R1 vastaan joku rata Ferrari ja olikohan siellä Skylinekin...Paljon lukemista....
Lentokenttä ajojen nopeat autot ovat varmaankin niitä joissa on niitä hevosia. Muistetaan kuitenkin ,että viritetyt bussit on niillä suorilla suomessa vielä nopeampia kuin autot. Kiihdytysautot sitten erikseen.
En väheksy nopeita autoja ... En ollenkaan. Mutkapätkillä ainakin itsellä loppui kantti ajaa todella kovaa. Ei ole niitä peltejä ympärillä. Nahkapuku tuntuu kovin ohuelta suojalta. Pitkää matkaa kovaa ajaminen taas ainakin omalla 10r:llä oli niin raskasta. Loppuu kuskin aerodynamiikka. Pirullista ravistusta ja riepottelua. (Eri asia niillä kuskeilla jotka ovat tottuneet ajamaan kovaa).Jos nyt pyörä kuitenkin taakse jää niin suurin syy on varmaan siinä kuskissa.
Kiihtyvyys näillä vakiopyörillä on aivan mahtavaa. Viritetystä ei ole kokemusta. http://www.youtube.com/watch?v=nMP07k1o1Rk
Tuossa vakio rykkönen.Välitykset on toki muutettu.
Veikkaampa ,että ainakin meidän etuvetoiset jää tuosta kyydistä.Vaikka olisivatkin viriteltyjä. Itsellä kuiten vielä vain +200 hepoa ja tomaatti ei niin pyörän jälkeen vielä vakuuta.. Sitten kun autossa puhutaan jostakin +500 hp niin sitten ehkä...
Re: 0-100km/h vääntö
Plus nimenomaan pyörällä ei jaksa ajaa pitkää matkaa kovaa. Itsekin ajelin tuolla saabilla Pyhä-Kouvola välin nopeammin kuin pyörällä. Saabilla se menee yhdellä pysäyksellä. Kawaa piti olla vähänväliä tankkaamassa. Kummallakaan en kuiten ajanut kovia ylinopeuksia. Matka-ajoa ...
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: 0-100km/h vääntö
Näissä "lentokenttäautoissa" on 600+, muutamassa Vetessä lienee luokkaa 800hp. Alkaa siinä hajapusallakin tulla kiire jos puhutaan jostain muusta kuin 0-150km/h vedoista, joissa tehokas pyörä vie varmasti raskaampaa ja alkuun pidon kanssa painivaa autoa.kasoku kirjoitti:.. Sitten kun autossa puhutaan jostakin +500 hp niin sitten ehkä...
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: 0-100km/h vääntö
NIINPÄ... Voimaa...
http://www.youtube.com/watch?v=nMP07k1o1Rk
Siinä vielä yx viihdyttävä video.
En vieläkään väheksy nopaa autoa. Kaupasta saa vaan halvemmalla vielä enemmän.
Eri asia on se kuski. 0-100kmh vääntö pyörä / auto on ihan turhaa meillä etuvetoisilla. Taka- ja nelivetoisetkin pitää olla aika kiristeltyjä VAKIO pyörää vastaan...
http://www.youtube.com/watch?v=nMP07k1o1Rk
Siinä vielä yx viihdyttävä video.
En vieläkään väheksy nopaa autoa. Kaupasta saa vaan halvemmalla vielä enemmän.
Eri asia on se kuski. 0-100kmh vääntö pyörä / auto on ihan turhaa meillä etuvetoisilla. Taka- ja nelivetoisetkin pitää olla aika kiristeltyjä VAKIO pyörää vastaan...
Re: 0-100km/h vääntö
Mä oon näihin pyörä vs. auto -juttuihin suhtaunut vähän siihen tapaan, että jos pyöräkuski sanoo olevansa nopeampi, niin otetaan molemmat vaikka neljä kyytiläistä ja kokeillaan uudestaan... ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Re: 0-100km/h vääntö
kasoku kirjoitti:NIINPÄ... Voimaa...
http://www.youtube.com/watch?v=nMP07k1o1Rk
Siinä vielä yx viihdyttävä video.
En vieläkään väheksy nopaa autoa. Kaupasta saa vaan halvemmalla vielä enemmän.
Eri asia on se kuski. 0-100kmh vääntö pyörä / auto on ihan turhaa meillä etuvetoisilla. Taka- ja nelivetoisetkin pitää olla aika kiristeltyjä VAKIO pyörää vastaan...
No höh, johan 3000kg++ Duramax menee nopeammin, ja vielä Suomessa:
http://www.youtube.com/watch?v=tkl6v5Cdoxo
Foxbody turbo
Re: 0-100km/h vääntö
No vähän jotain vertauskuvaa siihen kun edellisellä sivulla sanottiin että ei tee edes tiukkaa pysyä moottoripyörän perässä mutkatiellä jollain kaverin datsunilla ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
#3272
-
- "Aero"
- Viestit: 480
- Liittynyt: Ma Loka 29, 2007 19:46
- Paikkakunta: Vantaa
Re: 0-100km/h vääntö
Tule kyytiin jos et usko:) On aivan eri asia ajaa radalla kuin tiellä, mitä et varsinkaan tunne. Tai ehkä ne kaikki kuskit ovat sitten olleet vellihousuja...Pola kirjoitti:No vähän jotain vertauskuvaa siihen kun edellisellä sivulla sanottiin että ei tee edes tiukkaa pysyä moottoripyörän perässä mutkatiellä jollain kaverin datsunilla
Re: 0-100km/h vääntö
mitä pahaa olet tehnyt että sinua tranhit :illa on rangaistu
nykänenkin on päässyt lievemmällä tuomiolla![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
nykänenkin on päässyt lievemmällä tuomiolla
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131