Helmamuovit?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
t-lahdenmaki
"Viggen"

Helmamuovit?

Viesti Kirjoittaja t-lahdenmaki »

Taas yksi kysymys: Oma tonnarini on vuosikertaa 1989 ja mallia CD.
Siinä oli vielä ennen maalausta takapyörien edessä siinä helmoissa kiinni semmoiset oudot muovipalat (kolmiot?) ilmeisesti suojaamassa helmojen takapäitä kiveniskuilta. Poistin ne maalauksen yhteydessä viime talvena.
Nyt olen huomannut joissakin uudemmissa tonnareissa olevan ns. muovihelmat varsinaisten peltihelmojen päällä. Saakohan sellaiset sovitettua minun autooni ja mitähän mahtavat maksaa? Kysessä on siis pelkät muovikuoret helmojen päälle. (akselien väliin pitemmät palat ja taka-akselin taakse sitten semmoiset about 30-40-senttiset)

Vai onko ne edes näissä uudemmissa tonnareissa irtotavaraa, vai ovatko kiinteämmänpuoleisesti kiinni helmoissa? TS. Ehjänä irti? :roll:
Timo-Juhani Lahdenmäki #2155
*Sydämeltään aina Saabisti*
-Kia Ceed 1.6 CRDi EX SW ´09 (Oma siirtymäväline)
-Skoda Superb Sedan 2.0 TDi DSG '18 (Vaimon kulkine)
-Ex Saabeja 10 kpl....
Frostgrey
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

Ainakin CC-88 sopi heittämällä, nuo olivat muistaakseni CS:stä. Joutuu vaan tekemään reikiä ruuveja varten, joihin itse laiton sellaiset ankkurit joihin sai taas 5mm pultit.

Eikos noissa kaikissa tonnareissa 85-98 ole sama akseli väli , ovet ja helmat.
Saab 9-3 TTID Vector 2008
jamppav
"Ruisku"

Re: Helmamuovit?

Viesti Kirjoittaja jamppav »

juuri mietin itekki samaa, hommasin uuemmasta ne muovit pitää vissiin vain alkaa joku päivä sovittelemaan.

pääsin jo eteenpäin kuvia http://kuvablogi.com/nayta/2836398/
kuvat on ilman mitään muokkaamista ruuvit tulee eri kohille ku vanhoissa, ja tuota etu kulmaa joutuu jyrsimään vähän että saa istumaan paremmin, toivon mukaan.
saab 9000 cd aut -89
Vastaa Viestiin