Tulokas 9-3 2.0t -01 "viritys"

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

jthing kirjoitti:Tepa, sää yritit sanoa että potkuhousulta ;)
Kävin korjaa...

terveisin: AUT Stage MITSU PORSII :lol: :lol: :lol:
9-3.1972
vjbremer
"Hölösuu"
Viestit: 1307
Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 22:09
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja vjbremer »

http://www.lowbudgetrides.com/Movies/LBR400HP.avi

Tässä olis tämmönen kevyt neljäsataa heppanen ng satku :o :twisted:
Riittää ainakin aluksi tehot tossa autossa, kun näköjään sutii kaikilla vaihteilla.. :lol:
9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C 4matic AMG
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Moody
"Kaasari"
Viestit: 14
Liittynyt: Ti Joulu 30, 2008 01:07
Paikkakunta: Raisio

Re: Tulokas 9-3 2.0t -01 "viritys"

Viesti Kirjoittaja Moody »

No niin, olisi tutulta ostettavissa -99 kolkki, ajettu 110 tuhatta, kaikki ns.vimosen päälle kunnossa. 3d ja pikkuhelmat... Hieno peli.

Kyseessä 154hp automaatti. Olen autolla ajanut, joten nyt tarvis saada lisää tehoa konehuoneeseen. Eli haussa n.200 heppaa, eli ihan maltillista piristystä.

Mikä ja minkä firman systeemissä olis eniten "järkeä"?

Miltä esim. seuraava kuulostaisi?

"BSR:n mittaamia tuloksia: vakio 168hp ja 237Nm, STEG 1:sellä 227hp (+59hp) ja 346Nm (+109Nm). STEG 1 sisältää vaihtoboxin, magneettiventiilin ja ilmansuodattimen h.684€ + as.20€."


Ei kannata vastata että "ei automaattiin yms." koska se nyt tässä casessa on niin. :)
Harrimatias
"Hölösuu"
Viestit: 1148
Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tulokas 9-3 2.0t -01 "viritys"

Viesti Kirjoittaja Harrimatias »

Eiköhän joku foorumilta voi sulle ohjelman tehdä, ja halvemmalla. Odottele tovi, ehkä saat privaa kohta. 8)
Saab 900 2.0t Cab -97
Moody
"Kaasari"
Viestit: 14
Liittynyt: Ti Joulu 30, 2008 01:07
Paikkakunta: Raisio

Re: Tulokas 9-3 2.0t -01 "viritys"

Viesti Kirjoittaja Moody »

Jep. Kyseinen 9-3 Sport tulee mulle omaksi n.viikon sisällä ja sitten tehdään autosta "kova" peli...Pakoputki taitaa olla nykyselläänkin urheilullinen.

Kiitos kaikille jotka privalla lähestyitte. Minä palaan asiaan ja, jos turun suunnalla voisi operaatioita tehdä niin bonusta luvassa..

8)
dmagge
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: Ke Kesä 23, 2010 07:05

Re:

Viesti Kirjoittaja dmagge »

potkuhousu kirjoitti:perus sääntönä voisi sanoa että paras vastine rahoille on kun virittää matalapaineturbon (150hv) -> stage1 (+200hv). Tämän jälkeen saadut hevoset ovat kalliita ja aika marginaalisia ilman turbojen ja muiden moottoriosien vaihtoa..
Itse olisin tuota stage 1 vailla 9-3 vm.01 120 tkm., mistähän löytyisi tekijä?
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: Tulokas 9-3 2.0t -01 "viritys"

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Täällä Vaasassa ainakin onnistuu. :)
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Juki-76
"Tuplakaasari"
Viestit: 54
Liittynyt: To Syys 23, 2004 17:28
Paikkakunta: Espoo

Re: Tulokas 9-3 2.0t -01 "viritys"

Viesti Kirjoittaja Juki-76 »

Mulla kanssa kiinnostus heräsi stage I :seen.

Auto 9-3/2003,matalapaine turbo 150hp ja 130 000km ajettu.

Olisiko pääkaupunkiseudun lähellä halukkaita,jolta saisi korvausta vastaan uuden softan autoon?

T:Juki
Saab 9-3 '02
Saab 99 GL'84 R.I.P
Vastaa Viestiin