Ennenkuin laittaa tilaukseen pyydetään kokemuksia noista kahdesta:
http://www.abbottracing.net/product.php?id_product=190
tai
http://www.do88.se/p/motor-tuning/dumpv ... -25mm.html
Toi Ruotsin härpäke sisältää jousia 3kpl ja shimmiprikan, jäykin asennettuna valmiiksi. Abottin malli on tuplasti kalliimpi eikä ilmeisesti sisällä mitään ylimääräistä.
Eli tulisi vakio Bosch läppämallisen tilalle ja ahdot yli 1,5 bar.
Bypass kumpi parempi?
Bypass kumpi parempi?
9-3 Aero 2001 T7 2.3, B&W EFR 7163 G, Quaife, E85 yms. Muutoskatsastettu tekniikalle. Stage: Monster. Ruosteeton kesäauto&ensimmäinen omistaja Suomessa vuodesta 2006.
Re: Bypass kumpi parempi?
Mulla on tollanen aito Forge ja ajelen 1.4bar ahdoilla, toimii ihan jees, eikä ainakaan kuulu sakkausääniä
.

Eero Tiainen
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
Re: Bypass kumpi parempi?
Tilasitko jommankumman? Kokemuksia, itellä sama edessä..testing1 kirjoitti:Ennenkuin laittaa tilaukseen pyydetään kokemuksia noista kahdesta:
http://www.abbottracing.net/product.php?id_product=190
tai
http://www.do88.se/p/motor-tuning/dumpv ... -25mm.html
Toi Ruotsin härpäke sisältää jousia 3kpl ja shimmiprikan, jäykin asennettuna valmiiksi. Abottin malli on tuplasti kalliimpi eikä ilmeisesti sisällä mitään ylimääräistä.
Eli tulisi vakio Bosch läppämallisen tilalle ja ahdot yli 1,5 bar.
v###u onneks on Saab (taas on saabistilla saab)
-03 95 aero A steg3
Ex-206 rc
ex-05 93 ss aero
#ssk-4707#
ex-99viggen e85 nappe st3,2
ex -00 93aero
-03 95 aero A steg3
Ex-206 rc
ex-05 93 ss aero
#ssk-4707#
ex-99viggen e85 nappe st3,2
ex -00 93aero
Re: Bypass kumpi parempi?
Tilasin
http://www.do88.se/p/motor-tuning/dumpv ... -25mm.html
Juduin veisteleen letkunpätkän että meni paikalleen. Ei mistään löytynyt sopivaa letkua niin hommasin jotain öljyä yms kestävää, jota sorvasin sisäpuolelta vingulla niin mahtu paikalleen.
Itse laitteesta ei moitittavaa, tuskin tuosta mitään hyötyäkään on.
http://www.do88.se/p/motor-tuning/dumpv ... -25mm.html
Juduin veisteleen letkunpätkän että meni paikalleen. Ei mistään löytynyt sopivaa letkua niin hommasin jotain öljyä yms kestävää, jota sorvasin sisäpuolelta vingulla niin mahtu paikalleen.
Itse laitteesta ei moitittavaa, tuskin tuosta mitään hyötyäkään on.
9-3 Aero 2001 T7 2.3, B&W EFR 7163 G, Quaife, E85 yms. Muutoskatsastettu tekniikalle. Stage: Monster. Ruosteeton kesäauto&ensimmäinen omistaja Suomessa vuodesta 2006.