Günther tuning vanteet ja renkaat(9-3 Aero "wannabe" Viggen)
Re: 9-3 Aero ´wannabe´ Viggen.
Jep, ja viritysturboahtimia millä saadaan lisää tilannenopeutta liikenteeseen. Takaikkunoiden tummennuskin on aika riskiä puuhaa, kun näkyvyys heikkenee huomattavasti.
96 GL V4 Super -80 *Juhlis*, 95L -75, 900i 2.1 16v Classic -93, 99 turbo -79 & 99 Finlandia -77
Re: 9-3 Aero ´wannabe´ Viggen.
No aika epätoivoista on toi teidänki valittaminen. Tusinan verran pappoja käy valittamassa peräkkäin samanlaisilla kommenteilla. Jos pelottaa tuollaiset autot liikenteessä niin jääkää kotiin.
Maailma on pilalla.
Mutta eiköhän tätä asiaa olla jo ihan tarpeeks tässä jauhettu, jos vaikka asialinjalla jatkuis kyseisen auton tarinan seuraaminen.. Vaikka onhan liikenneturvallisuudesta puhuminenkin kyllä ihan asiaa, sitä en kiellä.
Maailma on pilalla.
Mutta eiköhän tätä asiaa olla jo ihan tarpeeks tässä jauhettu, jos vaikka asialinjalla jatkuis kyseisen auton tarinan seuraaminen.. Vaikka onhan liikenneturvallisuudesta puhuminenkin kyllä ihan asiaa, sitä en kiellä.
96 GL V4 Super -80 *Juhlis*, 95L -75, 900i 2.1 16v Classic -93, 99 turbo -79 & 99 Finlandia -77
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1500
- Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
- Paikkakunta: Pietarsaari
Re: 9-3 Aero ´wannabe´ Viggen.
voihan venytetyt kumet.. eiköhän se sliksi rengas ole vaarallisempi. montako onnettomuutta suomessa on tapahtunut tuon muotityylin takia? ei yhtään. kyllä tuolla tienpäällä näkee välillä sellaista rotiskoa että kumma että edes liikkuu. eipä täällä virityksestä kukaan huutele mitään.. no okei, pari löytyy. sehän ei ole laitonta? ja ranetukset on kans "laittomia". jälkiasennusxenonit voivat häikäistä vastaantulijan ja se ajaa kanttareen yli ja vahinkoa syntyy.. eli yks hailee mitä kukakin tekee. loppujen lopuksi joka onnettomuudessa on teksti: "tilannenopeus oli liian suuri" tai "kuljettaja oli alkoholin vaikutuksen alaisena" . laitas Lekenda tuleen kuvia, on komea peli sulla!
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
Re: 9-3 Aero ´wannabe´ Viggen.
Onko esittää referenssiä väitteelle?scorpio_88 kirjoitti: montako onnettomuutta suomessa on tapahtunut tuon muotityylin takia? ei yhtään.
Oletko ihan vakavissasi tuota mieltä?scorpio_88 kirjoitti:eli yks hailee mitä kukakin tekee.
Tässä ei ole ollut, vaikka vastavänkääjät niin yrittävätkin vihjailla, kyse missään vaiheessa vanteen koosta, ulkonäöstä ja tyylistä vaan väärästä asennuksesta. Pappajutut ovat siksi turhia, ja auto on muuten ihan hieno.
Näyttää olevan niin että monenkin mielestä liikenneturvallisuus on "pappojen" juttuja, ja että älyttömyyksien tekeminen "nyt vaan on tätä päivää". Jälkimmäistä ei oikeastaan kyllä käy kiistäminen.
Väärän asennuksen puoltajilla on tähän mennessä ollut oikein pirun vakuuttavia argumentteja:
-Se on siistii
-Sitä tekevät muutkin
-Liikenteessä on paljon rattijuoppojakin
Ja että asia olisi tekijän itsensä oma asia. Sitä se ei yleisessä liikenteessä ole, vaan siinä tekijä ottaa oikeudettomasti asiakseen määritellä muiden turvallisuuden omien tekostensa varaan, ja nimenomaan tahallaan ja tietoisesti väärintehtyjen asennusten varaan. Ei pidä ihmetellä sitä että jos astuu toisten varpaille niin siitä ärähdetään, ihmiset ovat yllättävän kiinnostuneita omasta terveydestään ja siitä ettei elely päättyisi ennenkuin on suunniteltu, etenkään jonkun ulkopuolisen tunarin toimesta.
Paradoksaalista tässä on vielä se, että tekijä itsekin on sitä mieltä ettei ko. asennuksella esim. radalle uskaltaisi mennäkään, mutta yleiseen liikenteeseen se on kyllä sopiva...
Re: 9-3 Aero ´wannabe´ Viggen.
Oiskohan mitää ku tehtäis samantien uus topic Väännä-vittuile ja jeesustele mis voitais jatkaa tänä vääntöä ym kun turhan tautta tämä projekti kertomus paisuu vaan..
Osien Myynti = Nouto ja käteinen tai Rahat tilille ja lähetys vastaanottajan laskuun
Re: 9-3 Aero ´wannabe´ Viggen.
Komppaan twirliä!
Vieläkin te jaksatte kinuta noista hemmetin renkaista, ettekö keksi mitään muuta? Jokaiselle on varmasti tullu selväksi teidän kantanne asiaan ekoista viesteistä lähtien, mutta silti tätä mussutusta pitää jatkaa täällä? Hyvä lukea tätä projektia, kun välissä on 4-5 sivuja kinastelua ja jeesustelua...
Vieläkin te jaksatte kinuta noista hemmetin renkaista, ettekö keksi mitään muuta? Jokaiselle on varmasti tullu selväksi teidän kantanne asiaan ekoista viesteistä lähtien, mutta silti tätä mussutusta pitää jatkaa täällä? Hyvä lukea tätä projektia, kun välissä on 4-5 sivuja kinastelua ja jeesustelua...
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910
Re: 9-3 Aero ´wannabe´ Viggen.
Nimenomaan.
Sivusta seuranneena olen ihmetellyt kans, miksi jonkun projekti topicci sotketaan väittelyllä joka ei johda mihinkään. Sotkee ainoastaan hyvän topicin. Mielipiteethän on tullut selväksi jo heti muutaman viestin jälkeen, josta seuraavat viestit ovatkin vain muutamien tahojen vääntöä "oikeasta ja väärästä".
Mielestäni tässä tapauksessa moderaattori voisi puuttua asiaan. EI pahalla kantilla, vaan sopia topicin aloittajan kanssa vaikka, että sotkut otetaan pois ja tehdään niille oma uusi threadi, jonnekka ne täältä siirrettäisiin, ei siis poistettaisi ja vääntö tästä asiasta voisi jatkua siellä.
Anteeksi oma kannanottoni nyt tässä välissä.
Sivusta seuranneena olen ihmetellyt kans, miksi jonkun projekti topicci sotketaan väittelyllä joka ei johda mihinkään. Sotkee ainoastaan hyvän topicin. Mielipiteethän on tullut selväksi jo heti muutaman viestin jälkeen, josta seuraavat viestit ovatkin vain muutamien tahojen vääntöä "oikeasta ja väärästä".
Mielestäni tässä tapauksessa moderaattori voisi puuttua asiaan. EI pahalla kantilla, vaan sopia topicin aloittajan kanssa vaikka, että sotkut otetaan pois ja tehdään niille oma uusi threadi, jonnekka ne täältä siirrettäisiin, ei siis poistettaisi ja vääntö tästä asiasta voisi jatkua siellä.
Anteeksi oma kannanottoni nyt tässä välissä.
Re: 9-3 Aero ´wannabe´ Viggen.
Kannatan. Nyt modet herätys!!!jeippo kirjoitti:Mielestäni tässä tapauksessa moderaattori voisi puuttua asiaan. EI pahalla kantilla, vaan sopia topicin aloittajan kanssa vaikka, että sotkut otetaan pois...
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Re: 9-3 Aero ´wannabe´ Viggen.
Ei varmaan oo oikee paikka ny kysyä, mutta löytysköhän tolle puskureissa olevalle harmaalle mistään värikoodia?
Re: 9-3 Aero ´wannabe´ Viggen.
Bemari klubin foorumilla on topic "PELKKÄÄ PASKAA!!", johon saa toteuttaa itseään *vink vink*
-
- "Hirsch"
- Viestit: 903
- Liittynyt: Ti Helmi 09, 2010 08:04
- Paikkakunta: Huittinen / Ypäjä
Re: 9-3 Aero ´wannabe´ Viggen.
Menipäs puoltuntinen nopeasti, kun selvitin tästä pienestä E72:sen ruudusta jotta mistä täällä oikein kinataan. Mut jatketaan huomenna... Öitä.
Saab 9-5 Vector -03 450 tkm
Numerossa 040 538 0231 autetaan kohtalontovereita, on tekkii ja miggii
Numerossa 040 538 0231 autetaan kohtalontovereita, on tekkii ja miggii
Re: 9-3 Aero ´wannabe´ Viggen.
Käsitykseni radalla ajamisesta on jotain muuta kuin Saabistien sunnuntai pärräily 99:llä vaimo kyydissä. Sellaista ei estettä ei minun autostani löydy. Pointti tässä siis oli se, että jos autolla pitäisi radalla KOVAA päästä ( niinkuin yleensä radalla on tarkoitus? ) alle laitettaisiin renkaat jotka siihen tarkoitettu. Tieliikenteessä ei ole tarvetta, ainakaan minulla, kokeilla että miten lujaa tuonne kurviin uskaltaa ajaa?Paradoksaalista tässä on vielä se, että tekijä itsekin on sitä mieltä ettei ko. asennuksella esim. radalle uskaltaisi mennäkään, mutta yleiseen liikenteeseen se on kyllä sopiva...
Katsokaas kun vaikka olenkin sanojesi mukaan "teinituunaja", en silti välttämättä täysin reikäpää, kuten osa nuorisosta nykypäivänä tuntuu olevan..
ex - NG 9-3X BioPower vm -10
ex - NG 9-5 Tid4 Vector vm -10
ex - NG 9-3X BioPower vm -10
ex - OG 9-5 Tid Vector Hirsch vm -08
ex - NG 9-3 Tids Vector vm -08
ex - OG 9-3 Aero ´wannabe viggen´
ex - NG 9-5 Tid4 Vector vm -10
ex - NG 9-3X BioPower vm -10
ex - OG 9-5 Tid Vector Hirsch vm -08
ex - NG 9-3 Tids Vector vm -08
ex - OG 9-3 Aero ´wannabe viggen´
Re: 9-3 Aero ´wannabe´ Viggen.
Huvittavinta tässä on se, että vanne on peräti yhden sentin rengasta leveämpi. Toisaalla 9" vanteille laitetaan 195 kumeja. Tämä on kyllä yksi foorumin hienoimmista prokkiksista.
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Re: 9-3 Aero ´wannabe´ Viggen.
Taidat siis olla keskivertoa parempi kuljettaja, et joudu koskaan ääritilanteisiin, koska kaikki muutkin ovat keskivertoa parempia kuljettajia...lekenda kirjoitti:Tieliikenteessä ei ole tarvetta, ainakaan minulla, kokeilla että miten lujaa tuonne kurviin uskaltaa ajaa?
-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83