T5:sen By Pass vena?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Juusokas
"Hirsch"
Viestit: 722
Liittynyt: Ma Huhti 12, 2004 23:07
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Juusokas »

Homma tuli harvinaisen selväksi. Kiitos.

Tilaisin Rikulta samantie TurboSX:n 25mm:n bypassin ja siihen sen filtterin. Eipä pääse vena pölläyttelemään likaa konehuoneeseen ja pysyy mänty puhtaana. Olisihan tuo sini dumppi tullut halvemmaksi, mutta kuitenkin...

Samalla tulee Open Air kitti, lisätuki poikittaistukeen ja kyynärtuki keskikonsoliin.
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3723
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... t=free+air

tossa juttua noista vapaa virtaus suodattimista juttua jos kiinnostaa :oops:
Saab 9-3 TTID Vector 2008
9000cst
"Hölösuu"
Viestit: 1676
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 09:11

Viesti Kirjoittaja 9000cst »

93t sport kirjoitti:
9000cst kirjoitti:mikä on T5:nen ? Liittyykö se mitenkään "volgiin" eli volvoihin tässä keskustelussa ?
Ei, se on moottorinohjaus järjestelmä, Trionic-5 joka on vanhempi <-2000 ja uudempi on Trionic-7, uusin on kait joku muu sitten noissa SS malleissa :roll:
DOU :!: Dummy Me :!: 8O Kyllähän mie tunnen nuo jutut, mutta älli ei riittänyt tajuamaan tosiaan että T5:lla tarkoitettiin Trionikkia. Thanx 8)
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Vastaa Viestiin