stage 1 päivitystä..
Re: stage 1 päivitystä..
Joo se on kyllä yllättävää, miten nopeasti lisätehoon tottuu. Sitten tekeekin jo mieli lisää.
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Re: stage 1 päivitystä..
Mieluummin vaihtaa koko putken samalla, seuraavaksi ahdistaa niistä tonnarin pöntöistä kuitenkinaero kirjoitti: Kyllähän sen muistaakseni huomaa. Toki koko putkiston vaihtamalla saat reilusti vakiota mureammat äänet .
9-3 SE -99
ex: 9000CDEa 2.3T -93, steg 3+
#4839
ex: 9000CDEa 2.3T -93, steg 3+
#4839
Re: stage 1 päivitystä..
CC:ssä tuntu ainaki, että ois heränny paremmin ku vaihto pelkän dp:n. Myöhemmin koko putkiston.
Alkuvuosien virit oli putken lisäksi malpassi, bensalastu ja bleederillä ahot tappiin. Tuntui se jonkun aikaa äkäseltä
Alkuvuosien virit oli putken lisäksi malpassi, bensalastu ja bleederillä ahot tappiin. Tuntui se jonkun aikaa äkäseltä
Re: stage 1 päivitystä..
Näimpä, alkaa tuntua jo laiskalta tuo tonnikala Näin offtopiccina missä vakio tonnisen kierrosrajotin on? 5900?t.t.j kirjoitti:Joo se on kyllä yllättävää, miten nopeasti lisätehoon tottuu. Sitten tekeekin jo mieli lisää.
9000 Turbo, Ostettu 288tkm -90
Re: stage 1 päivitystä..
Mä haluan ja, turusta päin joku ketä päivittelis mun boksin. stg2:seen ainaski.
Saab 9K 2.3T
MB W211 AMG Optik
Renault Kangoo
http://www.MSR-Autollesi.com
http://www.Optimoiautosi.fi
MB W211 AMG Optik
Renault Kangoo
http://www.MSR-Autollesi.com
http://www.Optimoiautosi.fi
-
- "Hirsch"
- Viestit: 938
- Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: stage 1 päivitystä..
16vuotta vanha hukkaportin kello ei ainakaan jaksa pitää paineita yläkierroksille asti, vaan alkaa puottamaan niitä sopivaan tahtiin viimestään 4000rpm jälkeen.
Omaa autoa ajettu ainakin neljään eri otteeseen vakio ahtimella dynossa ja ennen kellon vaihtoa jäykempään parhaaks tulokses jäi 211heppaa... (vaikka oli isot suuttimet ja 3"putkisto sun muut).
Ja ahtopaineita ei kannata mennä nostamaan kun maksimissaan 1.2baaria kun niillä ahoilla pakosarjan paine on jo luokkaa 1.7-1.8 (on tullu mittailtua).
Ja siinä vaiheessa kun pakoputkessa EI ole vastapainetta yhtään ja ahtopaineet on ton 1.2 niin riittävällä polttoaineen syötöllä saa vakio ahtimella ainakin sen 248hp joka on ainakin omasta 2litrasesta penkitetty...
Omaa autoa ajettu ainakin neljään eri otteeseen vakio ahtimella dynossa ja ennen kellon vaihtoa jäykempään parhaaks tulokses jäi 211heppaa... (vaikka oli isot suuttimet ja 3"putkisto sun muut).
Ja ahtopaineita ei kannata mennä nostamaan kun maksimissaan 1.2baaria kun niillä ahoilla pakosarjan paine on jo luokkaa 1.7-1.8 (on tullu mittailtua).
Ja siinä vaiheessa kun pakoputkessa EI ole vastapainetta yhtään ja ahtopaineet on ton 1.2 niin riittävällä polttoaineen syötöllä saa vakio ahtimella ainakin sen 248hp joka on ainakin omasta 2litrasesta penkitetty...
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
Re: stage 1 päivitystä..
Millä tavalla olet nostanut polttoaineen syöttöä? Muuten ihan vakio softalla vai?
Ei varmaan pelkällä pa-paineensäätimellä tota saada Olisin kiinnostunut kun oma Satku lähtee vetämään laihalle siinä 0.9-1.0barin kohdilla. Ei ole vakioahdin kyseessä. "Hieman" suurempi.. Onhan tohon tietty kaikkea muutakin tehty...
Jotkut toiset suuttimet? Mitkä jos on?
Ei varmaan pelkällä pa-paineensäätimellä tota saada Olisin kiinnostunut kun oma Satku lähtee vetämään laihalle siinä 0.9-1.0barin kohdilla. Ei ole vakioahdin kyseessä. "Hieman" suurempi.. Onhan tohon tietty kaikkea muutakin tehty...
Jotkut toiset suuttimet? Mitkä jos on?
|#4178
|Saab 95L -76
|Saab 95L -76