Mitsu TD04-18T 6# suorin siivin KIMPPATILAUS!!

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Mitsu TD04-18T 6# suorin siivin KIMPPATILAUS!!

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Kts. http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=12735

Jos olet kiinnostunut ja valmiudet riittää rahoittaa hankinta pikaisesti niin laita ilmoa perään!!!

Hinta olisi 55'900SEK 15kpl erä.
Hintaa kpl jää 3727SEK = ~414 euroa!!!!

KIIRE jotta eivät myy loppuun!!

Nyt kasassa seuraavat "varmat" ostajat:

93t sport
Jannu Huoleton
Vigge
Frostgrey
se93tbo
Milli
to4???
saab900rs

Kaikki voisi vielä varmistaa osallistumisensa tähän viestiketjuun, ja uudet ostajat tietty äkkiä ilmoa jos olette mukana!!!

Jannu Huoleton on yhteyshenkilö?? :wink:
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Kyllä 1KPL
EDIT: (Viggen kanssa samaa mieltä)
Viimeksi muokannut se93tbo, Ma Marras 15, 2004 11:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-3.1972
saab900rs
"Aero"
Viestit: 389
Liittynyt: Ma Syys 08, 2003 09:04
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja saab900rs »

Mä voisin ottaa yhen!
-¤Ahdin määrää tahdin¤-


Saab 900 t8 -85
Saab 900 t8 -81
#1765
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Mukana.
Ei haittaa jos hinta hieman nousee, jos erä jää pienemmäksi.
Voisiko Jannu Huoleton kysellä mitä maksaa, jos tilaajia esim vain 5kpl tai 10kpl. 15 kpl tilaajia voi jäädä haaveeksi, mutta katsotaan mitä tulee...
#1730
500whp.net member
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Vigge kirjoitti:Mukana.
Ei haittaa jos hinta hieman nousee, jos erä jää pienemmäksi.
Voisiko Jannu Huoleton kysellä mitä maksaa, jos tilaajia esim vain 5kpl tai 10kpl. 15 kpl tilaajia voi jäädä haaveeksi, mutta katsotaan mitä tulee...
Totta, 10kpl olis jo aika hyvä, silloinkin hinta olis aika passeli :D
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

JAA HALVALLA?

No mulle kans yks!

EDIT:

Niinjoo, riippuu sitten loppukädessä hintalapusta mihin se asettuu :!:
Viimeksi muokannut NG900T, Ma Marras 15, 2004 12:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2080
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Japso »

Minä passaan tällä kertaa, taidan hommata kerralla hiukan isomman puhaltimen, jotta tehotavoite taatusti ylittyy :oops: .
Corvette C5
jannu huoleton
"Tuplakaasari"
Viestit: 98
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 18:26
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jannu huoleton »

Vigge kirjoitti:Mukana.
Ei haittaa jos hinta hieman nousee, jos erä jää pienemmäksi.
Voisiko Jannu Huoleton kysellä mitä maksaa, jos tilaajia esim vain 5kpl tai 10kpl. 15 kpl tilaajia voi jäädä haaveeksi, mutta katsotaan mitä tulee...
Mä kyselen tietoja myykö pienempää määrää ja mihin hintaan ja mikä on varastotilanne tällä hetkellä. Laitan tänne infoa, kun sitä saan. Tänään olen vielä mestoilla mutta loppuviikon reissussa asiakkailla, joten asian hoitaminen voi olla hieman työlästä meikäläiselle jatkossa.
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

jannu huoleton kirjoitti:
Vigge kirjoitti:Mukana.
Ei haittaa jos hinta hieman nousee, jos erä jää pienemmäksi.
Voisiko Jannu Huoleton kysellä mitä maksaa, jos tilaajia esim vain 5kpl tai 10kpl. 15 kpl tilaajia voi jäädä haaveeksi, mutta katsotaan mitä tulee...
Mä kyselen tietoja myykö pienempää määrää ja mihin hintaan ja mikä on varastotilanne tällä hetkellä. Laitan tänne infoa, kun sitä saan. Tänään olen vielä mestoilla mutta loppuviikon reissussa asiakkailla, joten asian hoitaminen voi olla hieman työlästä meikäläiselle jatkossa.
Kuka Ruotsia tavaava ottaisi homman hoitoon???
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
jakob85
"Turbo"
Viestit: 241
Liittynyt: Pe Tammi 09, 2004 17:40
Paikkakunta: Köyliö

1 kipale

Viesti Kirjoittaja jakob85 »

Nyt tiedän minne seuraava tili menee :D Eli yksi kappale varaukseen, myös minulle KIITOS! ai niin tuli vaan mieleen kumpi nuo sitten ovat:Siis kumpaa tuo tilaus on noita Td04- 18T #7, joka sopii tonnariin vai Td04- 18T #6, joka sopii ainakin 9-3? Mites tuo #6 saadaan tonnariin modattu, jos ovat niitä?
Seat Cordoba TDI -03
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Maptunhan myy noita Td04- 18T #6 ahtimia tontun stage5 paketin mukana eli ei pitäisi olla ongelmia asennuksessa. Ja myy tietenkin myös ilman.Ja hintahan on vaivaiset 1000€ luokkaa. :oops:

Ja mulle tulee yksi kappale. :lol: Kyllähän tolla talven ajelee.Katellaa kesäksi sitten isompaa mutkaa kun talous taas elpyy.. :oops: Mulla alkaa olla jo hätä uuden ahtimen hankkimisessa. :x
Tuumer
"Turbo"
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Heinä 16, 2004 22:04
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tuumer »

Täällä olisi yksi epävarma ehkä ostaja. Riippuu lopullisesta hinnasta siis.
Tuossa arvio hinnassa ei varmaankaan ollut rahtia mukana?
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Freetulta kyselin ja hän oli sitä mieltä että pitäs piisata poweria tuostakin 320hv saakka :D
Itse oli ottanut aikoinaan sliipatuilla siivillä olevasta 366hv, ja siis Lahden yks molopää ~380hv eli ei nuo "lupaukset" ole mitään rajoja :wink:

Tuossa kyselin Turbohuolto S Riikoselta hepoista niin vastaus oli että tehtaat eivät lupaile mitään heppoja ollenkaan :roll:
Ilmeisesti asiat voi (jos osaa) lukea niistä virtauskartoista.
No, riikonen puhelee muutenkin mitä sattuu että tiedä tuosta sitten... :wink:
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
jannu huoleton
"Tuplakaasari"
Viestit: 98
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 18:26
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jannu huoleton »

Tuumer kirjoitti:Täällä olisi yksi epävarma ehkä ostaja. Riippuu lopullisesta hinnasta siis.
Tuossa arvio hinnassa ei varmaankaan ollut rahtia mukana?
Moi!

Ruotsin tyypistä ei ole sittemmin kuulunu mitään enää. Liekko myyny jo varastonsa loppuun.

Myynti-ilmoituksessa näytti olleen, että saisi uuden satsin vuodenvaihteen jälkeen mene ja tiedä.

Mä oon loppuviikon pois pelistä mutta yrittäkää joku muu saada se heppu kiinni sieltä Ruottista. Tilaus vaikka sitä seuraavaa satsia silmällä pitäen jos ei muuten....

Ja rahtihan tulee tietty päälle mutta jokuhan voisi tuolta Ruottista käydä vaikka koko läjän hakemassa tilavalla Saab-merkkisellä perheautolla!
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3712
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

Hmm!!! :? :?

Tuohon vuoden vaihteen jälkeiseen tilaukseen voisinkin tulla mukaan, veronpalautuksetkin tulee ens kuusssa :wink: :P
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Vastaa Viestiin