Joo, se on aika metkaa, kun SP:n setillä sai 2. vaihteella irti painetta 1.1 bar, Maptunin setillä 1.3 bar Hirveästi ei kyllä viitti tehdä noita täyskaasukiihdytyksiä 2. vaihteella, koska pitää ajatella tota vaihdelaatikkoakin93t sport kirjoitti:No, onneksi kohta on toi vääntömomentinrajoitus historiaa kakkos-vaihteella.
Uusi Tekniikan Maailma!!
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Tärkeätä muistaa..
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Näinkö niitä lastuja hienosäädetään?
http://unix.rulez.org/~calver/pictures/HP_Gabon.jpg
Toivottavasti ei loukkaa ketään
http://unix.rulez.org/~calver/pictures/HP_Gabon.jpg
Toivottavasti ei loukkaa ketään
Jep, toihan on kuvattu SP: sin pajalta...SEPA kirjoitti:Näinkö niitä lastuja hienosäädetään?
http://unix.rulez.org/~calver/pictures/HP_Gabon.jpg
Toivottavasti ei loukkaa ketään
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
SEPA kirjoitti:Näinkö niitä lastuja hienosäädetään?
http://unix.rulez.org/~calver/pictures/HP_Gabon.jpg
Toivottavasti ei loukkaa ketään
Ilmajäähdytetty oikeinJukka T kirjoitti:Ei, ei, ei, tämä on se työkalu:
http://unix.rulez.org/~calver/pictures/supercoder.jpg
Sivun listauksesta löytyy toki muitakin kivoja kuvia.
BMW 320dA Coupe LCI
Jukka T kirjoitti:Ei, ei, ei, tämä on se työkalu:
http://unix.rulez.org/~calver/pictures/supercoder.jpg
Ja vieläpä samaiselle autolle TL mittasi 6.4s! (Toivottavasti nyt muistin oikein)jarska kirjoitti:Nyt kyllä joku suuttuu mutta eihän tuo hirssi ainakaa0-100km/h ole mikään alytön supertykki kun tehdas ilmoittaa 6.4s mutta mittauksisa ei ole päässyt kuin 6.7s aikoihin ja tehoa on kuitenkin niinkin paljon! Jutun pointti: Uudet autot painaa liika!
Tuosta painosta, eiiiih. Saabissa on vain väärä vetotapa noille tehoille. Arvot ovat noin "huonot" koska etuveto ei saa siirrettyä pitoa tiehen.
Tuohonhan ne TL moitteet liiasta tehostakin perustuivat ja olen osin samaa mieltä. Alusta ennen tehoja, MUTTA toki jos minulta kysytään 250hp vai 300hp Saba vakioalustalla, niin eiköhän se olisi aika selvä juttu.
STCF #3