Siis kumpaa tuo tilaus on noita Td04- 18T #7, joka sopii tonnariin vai Td04- 18T #6, joka sopii ainakin 9-3? Nuo ovat siis ilmeisesti noita #6:sia..pystyykö niitä jotenkin modaamaan tonnariin?
Viimeksi muokannut jakob85, Ma Marras 15, 2004 13:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jakob85 kirjoitti:Siis kumpaa tuo tilaus on noita Td04- 18T #7, joka sopii tonnariin vai Td04- 18T #6, joka sopii ainakin 9-3?
TD04-18T #6
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
mistäs autosta nuo on alunperin?
meinaan kun niitä on noin suuri määrä myynnissä, niin vaikuttaa siltä kuin ne olisi pöllitty autotehtaalta....
niin ja jos ne on vaikka esim volvon ahtimia niin minkähänlainen homma ne on sovittaa paikoilleen, eli esim onko downpipen liitäntä sama?
öljysormi kirjoitti:mistäs autosta nuo on alunperin?
meinaan kun niitä on noin suuri määrä myynnissä, niin vaikuttaa siltä kuin ne olisi pöllitty autotehtaalta....
niin ja jos ne on vaikka esim volvon ahtimia niin minkähänlainen homma ne on sovittaa paikoilleen, eli esim onko downpipen liitäntä sama?
Jos ei nyt ihan pahasti muisti pätki niin vain yhdessä volvon R mallissa on #6 pakopesä, tämä joskus 90-luvun lopulla. Uudemmissa #7 pakopesä, joka ei käy sitten suoraan saappaa pakosarjaan. Laippa-adapterilla tuo olisi varmaan tehtävissä, mutta kannattaa sitten olla tarkkana niiden pakopulssien kanssa. DP:n liitäntä vissiin sama kun kompura kuiteskin sama oli sitten kyseessä #6 tai #7.
öljysormi kirjoitti:mistäs autosta nuo on alunperin?
Jos ei nyt ihan pahasti muisti pätki niin vain yhdessä volvon R mallissa on #6 pakopesä, tämä joskus 90-luvun lopulla. Uudemmissa #7 pakopesä, joka ei käy sitten suoraan saappaa pakosarjaan. Laippa-adapterilla tuo olisi varmaan tehtävissä, mutta kannattaa sitten olla tarkkana niiden pakopulssien kanssa. DP:n liitäntä vissiin sama kun kompura kuiteskin sama oli sitten kyseessä #6 tai #7.
Kutosen pakopesällä olevan etuputki 2,75" ja seiskan tasan 3" jos en ny ihan väärin muista. Seiska ei ainakaan taida mennä ilman eri sovitusadapteria paikalleen. Kutosen pakopesä pitäs käydä T25:n pakosarjaan mutta seiskan tuntuvat kytkevän adapterilla T3:n pakosarjan jatkeeksi.
Muistaako joku mikä on tuon 18T-6:n suorapakopesäisen ja siipisen Volvon tuotenumero? Oisko se toi S/V70R man FWD/AWD TD04HL-18T 275/60 9185628 vai joku muu?
Mä olen kysynyt tehtaalta jos ostaisin kasan ahtimia joita voisin sitten diilata eteenpäin. Katotaan mitä vastaavat. Ekojen mailin mukaan vois onnatakkin ihan hyvin. Jos kaikki menee putkeen niin Mitsua tulee ja riittävästi
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2 Zaino Show Car PolishTrolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Mä olen kysynyt tehtaalta jos ostaisin kasan ahtimia joita voisin sitten diilata eteenpäin. Katotaan mitä vastaavat. Ekojen mailin mukaan vois onnatakkin ihan hyvin. Jos kaikki menee putkeen niin Mitsua tulee ja riittävästi
Me sitte susta tykätään, mies viitsii ostaa ahtimia tuhansilla euroilla ja myy ne meille 0% katteella, ihana ihminen suorastaan
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
93t sport kirjoitti:
Me sitte susta tykätään, mies viitsii ostaa ahtimia tuhansilla euroilla ja myy ne meille 0% katteella, ihana ihminen suorastaan
Tottakai mä nyljen niistä kapitalismin nimissä maksimihinnan Sitten mulla on monta ahdinta kotona joita kukaan ei osta, nooh laitetaan joka sylinterille oma mutka
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2 Zaino Show Car PolishTrolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta