9-5 aeroon voimaa
Re: 9-5 aeroon voimaa
Pitempään auki ja enemmän nostoa.
Eli voiman puolesta paremmat, mutta päästöjen puolesta rumemmat.
Noin lyhyesti sanottuna.
Eli voiman puolesta paremmat, mutta päästöjen puolesta rumemmat.
Noin lyhyesti sanottuna.
Re: 9-5 aeroon voimaa
Sitten käytännössä kun alkaa noitten nokkien kanssa temppuileen olisi syytä olla säädettävät nokkapyörät että ajotukset saa oikeen. Ainakin B234 pannussa kiinteillä nokkapyörillä b202 nokat toimivat huonommin kuin vakiot.Juhaska kirjoitti:Pitempään auki ja enemmän nostoa.
Eli voiman puolesta paremmat, mutta päästöjen puolesta rumemmat.
Noin lyhyesti sanottuna.
Re: 9-5 aeroon voimaa
Näinhän se menee, että säätämistä riittää, kun uusia satalukuja tavoitellaan.
Kokeneelle hommat on simppeleitä, mutta aloittelijalle (jollainen myös itse olen) hommat onkin sitten astetta konstikkaammat.
Kokeneelle hommat on simppeleitä, mutta aloittelijalle (jollainen myös itse olen) hommat onkin sitten astetta konstikkaammat.
Re: 9-5 aeroon voimaa
Ajankuluksi näpytellä vähän tilanneraporttia omalta kohdalta, eli Abbottracing:in tilaus on viivästynyt jo toistamiseen, kun aluksi tuli viestiä, että vauhtipyörää lukuunottamatta kaikki osat on valmiina ja menee vielä kaksi viikkoa, eli tälle viikolle tilauksen olisi pitänyt olla valmis lähetettäväksi.
Kyseltiin tänään tilannetta ja ilmoittivat, että menee vielä viikko ja sitten tavara lähtee tulemaan, eli taitaa mennä jopa ensi kuun alkuun, että osat on täällä Pohjolassa.
Eipä noilla kauheaa hätää ole, mutta olisihan se taas yksi osa hankintalistaa hoidettu, kun osat on tallissa.
Tänään laitoin sitten toisesta puljusta tulemaan walbron 255lph pumpun ja uudet silikooniset välijäähyn letkut tilasin maanantaina, vaikka ei niillä niin merkitystä olekkaan lopputuloksen kannalta...
Lisäksi kaivoin ecu:n tiedot valmiiksi, tulevaa softausta varten, kun muut osat autoon on hankittu.
Taitaa olla jo puolet osista kasassa, että tämähän on vielä joku päivä ehkä nipussa.
Kyseltiin tänään tilannetta ja ilmoittivat, että menee vielä viikko ja sitten tavara lähtee tulemaan, eli taitaa mennä jopa ensi kuun alkuun, että osat on täällä Pohjolassa.
Eipä noilla kauheaa hätää ole, mutta olisihan se taas yksi osa hankintalistaa hoidettu, kun osat on tallissa.
Tänään laitoin sitten toisesta puljusta tulemaan walbron 255lph pumpun ja uudet silikooniset välijäähyn letkut tilasin maanantaina, vaikka ei niillä niin merkitystä olekkaan lopputuloksen kannalta...
Lisäksi kaivoin ecu:n tiedot valmiiksi, tulevaa softausta varten, kun muut osat autoon on hankittu.
Taitaa olla jo puolet osista kasassa, että tämähän on vielä joku päivä ehkä nipussa.
Re: 9-5 aeroon voimaa
B202 sylinterinkannen imukanavat on ns. epäsymmetriset jolla seos saadaan sylinteriin pyörivällä liikkeellä. Olen kuullut että kyseinen imunokka olisi epäsymmetrinen. Eli joka toinen imuventtiili hieman eri ajan auki.JouniCSE kirjoitti:Sitten käytännössä kun alkaa noitten nokkien kanssa temppuileen olisi syytä olla säädettävät nokkapyörät että ajotukset saa oikeen. Ainakin B234 pannussa kiinteillä nokkapyörillä b202 nokat toimivat huonommin kuin vakiot.Juhaska kirjoitti:Pitempään auki ja enemmän nostoa.
Eli voiman puolesta paremmat, mutta päästöjen puolesta rumemmat.
Noin lyhyesti sanottuna.
Asiaa en ole tutkinut nokkakeppien kohdalta mutta ainakin vanhemmat b202 kansi on tehty näin että virtaus on pyörivä ja joka toinen imukanava erilainen.
Pakokanavat ovat keskenään samanlaisia joten pakonokka pitäis olla symmetrinen.
Saab 9-5 wagon se (on trendikästä olla Biopower)
Saab 9-5 Linear Wagon (stg 4)
Saab 9-5 Linear Wagon (stg 4)
Re: 9-5 aeroon voimaa
'84-85 B202 kansissa on symmetriset imukanavat, mutta epäsymmetrinen nosto joka toisessa imunokassa.
'86-> B202 kansissa on epäsymmetriset imukanavat ja symmetrinen nosto imunokissa.
'86-> B202 kansissa on epäsymmetriset imukanavat ja symmetrinen nosto imunokissa.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: 9-5 aeroon voimaa
Joo tuli kanssa eilen todettua, että -87 tonnarissa oli imunokassa symmetrinen nosto. Nokat on myynnissä btw, jos jotakuta kiinnostaa.
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Re: 9-5 aeroon voimaa
Linkki on postattu ennenkin tänne, mutta tässä vielä kertauksen vuoksi
http://www.900aero.com/main/tech_main_cams.htm
Tuosta taulukosta selviääkin hyvin tuon epäsymmetrisellä nostolla varustetun nokan numero (7509201), jota siis kannattanee välttää.
http://www.900aero.com/main/tech_main_cams.htm
Tuosta taulukosta selviääkin hyvin tuon epäsymmetrisellä nostolla varustetun nokan numero (7509201), jota siis kannattanee välttää.
#5500
Saab 9-5 Aero Wagon MY01 biopower
Saab 9-5 2.0t Vector Wagon MY02 EX | Saab 9-5 2.3t SE Wagon MY99 EX| | Saab 9-5 2.3t SE MY98 EX | Saab NG900 2.0 MY97 EX | Saab 99GLS MY79 EX
Saab 9-5 Aero Wagon MY01 biopower
Saab 9-5 2.0t Vector Wagon MY02 EX | Saab 9-5 2.3t SE Wagon MY99 EX| | Saab 9-5 2.3t SE MY98 EX | Saab NG900 2.0 MY97 EX | Saab 99GLS MY79 EX
Re: 9-5 aeroon voimaa
Tuli noudettua aamusta paketti matkahuollosta, jossa oli aikalailla kaikki tarvittavat huolto-osat, mitä tarvitsen tähän projektiin ja vähän ylimääräistäkin.
Moottorin tuentaan tulee vielä powerflexiä ja alkuperäistä palikkaa "varmuuden vuoksi" periaatteella...
Itseä eniten kiinnostava osa paketissa oli, kuitenkin quaifen-lukkomurikka jota siinä pyörittelin kädessä pitemmänkin tovin, että olipahan kallista metallia, mutta kuinka paljon hauskuutta siitä vielä on, niin se selviää sitten, kun se on paikallaan.
Ja sitten kaikille teille, jotka suunnittelette tilaavanne jotain Brittien Abbottracing:iltä, niin teillä pitää olla lehmän hermot.
Eli oma tilaus heiltä oli tienpäällä 2,5kk ja vasta kolmannen yhteydenoton jälkeen, siellä alkoi tapahtumaan, kun aluksi saatiin vain tyhjiä lupauksia, että menee viikko ja menee vielä pari päivää jne...
Ja sitten vielä sellainen, ei kovin iso probleema, mutta kuitenkin, eli meillä on eri laskutus- ja toimitusosoite, niin viime tilaus meni laskutusosoitteeseen, joka on vajaan 100km päässä toimitusosoitteesta.
No hetkenhän se vain kismitti, kun joutui hakemaan osat toiselta paikkakunnalta ja laitoimme vielä asiallisen huomautuksen asiasta ja saimme anteeksipyynnöt ja pahoittelut asiasta.
No nyt tämä kolmas tilaus, niin täysin sama homma, että paketti menee laskutusosoitteeseen ja tähän tilaukseen olivat vielä laittaneet vastaanottajan sukunimen väärin, vaikka parissa edellisessä se oli oikein.
Eli lähdemme taas hakemaan pakettia, kun DHL:n ilmoitus siitä tulee.
Pieniä asioitahan nämä on, mutta jos samaa suunnittelette, niin muistakaa, että maltti on valttia.
Pieni näppäily virhe tuo parisataa kilsaa ylimääräistä ajoa, mutta mikäpä se on Saabilla ajellessa.
Tärkeintä on nyt, että osat on ensi viikolla minulla ja sen jälkeen tilaan vielä putkiston heiltä ja sen jälkeen kolme pienempää tilausta, eri firmoista Suomesta.
Ja tietenkin siihen lopuksi se "viilattu" ecu, vielä.
Kun auto on nipussa, niin seuraavaksi maalautus ja mietitään sitten, että mitä uutta keksitään...
Moottorin tuentaan tulee vielä powerflexiä ja alkuperäistä palikkaa "varmuuden vuoksi" periaatteella...
Itseä eniten kiinnostava osa paketissa oli, kuitenkin quaifen-lukkomurikka jota siinä pyörittelin kädessä pitemmänkin tovin, että olipahan kallista metallia, mutta kuinka paljon hauskuutta siitä vielä on, niin se selviää sitten, kun se on paikallaan.
Ja sitten kaikille teille, jotka suunnittelette tilaavanne jotain Brittien Abbottracing:iltä, niin teillä pitää olla lehmän hermot.
Eli oma tilaus heiltä oli tienpäällä 2,5kk ja vasta kolmannen yhteydenoton jälkeen, siellä alkoi tapahtumaan, kun aluksi saatiin vain tyhjiä lupauksia, että menee viikko ja menee vielä pari päivää jne...
Ja sitten vielä sellainen, ei kovin iso probleema, mutta kuitenkin, eli meillä on eri laskutus- ja toimitusosoite, niin viime tilaus meni laskutusosoitteeseen, joka on vajaan 100km päässä toimitusosoitteesta.
No hetkenhän se vain kismitti, kun joutui hakemaan osat toiselta paikkakunnalta ja laitoimme vielä asiallisen huomautuksen asiasta ja saimme anteeksipyynnöt ja pahoittelut asiasta.
No nyt tämä kolmas tilaus, niin täysin sama homma, että paketti menee laskutusosoitteeseen ja tähän tilaukseen olivat vielä laittaneet vastaanottajan sukunimen väärin, vaikka parissa edellisessä se oli oikein.
Eli lähdemme taas hakemaan pakettia, kun DHL:n ilmoitus siitä tulee.
Pieniä asioitahan nämä on, mutta jos samaa suunnittelette, niin muistakaa, että maltti on valttia.
Pieni näppäily virhe tuo parisataa kilsaa ylimääräistä ajoa, mutta mikäpä se on Saabilla ajellessa.
Tärkeintä on nyt, että osat on ensi viikolla minulla ja sen jälkeen tilaan vielä putkiston heiltä ja sen jälkeen kolme pienempää tilausta, eri firmoista Suomesta.
Ja tietenkin siihen lopuksi se "viilattu" ecu, vielä.
Kun auto on nipussa, niin seuraavaksi maalautus ja mietitään sitten, että mitä uutta keksitään...
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 97
- Liittynyt: Ti Syys 07, 2010 21:00
- Paikkakunta: Nurmijärvi Pohjoinen
Re: 9-5 aeroon voimaa
Tässä on ollut tarinaa tuosta B202-koneesta. Mulla oli aikanaan 80-luvun alussa 99, jossa oli B202-kone ja K-Jetronic ja se kulki sellaisena mittariin 220 aina.
Sitten vaihdoin siihen 9000 LH-jetronicin, vanhaan kanteen uudemman imunokan jossa molemmat nokat yhtä korkeat, imunokka oli n. puoli hammasta lisää ennakossa. Yksi puoli päivää sitä ajettiin penkissä kunnes asetus löytyi. Turbo oli Lancia Integralesta .60 kompressorilla. Siis vakio Lancian ahdin.
Silloin ei vielä ollut näitä ohjelmilla virittelyjä persaukisten saatavilla.
Mittaus väitti siitä lähtevän 169kW ja se oli valitettavasti aika lailla yläkierrostehoa. Alavääntö heikkeni perstuntumaltakin, mutta 99 kulki aika kivasti sillä se kiersi 456 10 ja 456 12 laatikoilla 7500. Enempää ei uskaltanut kierrättää koska auto tuntui räjähtävän koska tahansa. Nopeusmittari kiersi täyden ympyrän nollaustappiin...
Niin että oikeilla nokilla tollasesta 9-5:sta saisi varmasti hyvinkin nopean koska vakioistakin saa ohjelmilla noin paljon paremman kuin saa.
Sitten vaihdoin siihen 9000 LH-jetronicin, vanhaan kanteen uudemman imunokan jossa molemmat nokat yhtä korkeat, imunokka oli n. puoli hammasta lisää ennakossa. Yksi puoli päivää sitä ajettiin penkissä kunnes asetus löytyi. Turbo oli Lancia Integralesta .60 kompressorilla. Siis vakio Lancian ahdin.
Silloin ei vielä ollut näitä ohjelmilla virittelyjä persaukisten saatavilla.
Mittaus väitti siitä lähtevän 169kW ja se oli valitettavasti aika lailla yläkierrostehoa. Alavääntö heikkeni perstuntumaltakin, mutta 99 kulki aika kivasti sillä se kiersi 456 10 ja 456 12 laatikoilla 7500. Enempää ei uskaltanut kierrättää koska auto tuntui räjähtävän koska tahansa. Nopeusmittari kiersi täyden ympyrän nollaustappiin...
Niin että oikeilla nokilla tollasesta 9-5:sta saisi varmasti hyvinkin nopean koska vakioistakin saa ohjelmilla noin paljon paremman kuin saa.
Saab 96 V4 Ryhmä 2:n ex-kuljettaja
Snabb, Snabbare, Saab
Snabb, Snabbare, Saab
Re: 9-5 aeroon voimaa
Offtopic:ia, mutta katsoinpahan aiheelliseksi kirjoittaa tänne, kun aihetta seuranneet (kaikki ne kolme) tietää mistä on kyse...
Eli lähdettiinpäs aamusta ennen kahdeksaa ajelemaan toiselle paikkakunnalle, mihin Abbottracing:in paketti tuli vastapuolen näppäilyvirheen vuoksi.
No pääsimme perille ja siitä terminaalista, mikä hoitaa DHL:n lähetyksiä menimme portaita ylös ja pakettia noutamaan.
Ja pihalla paketti auton takakonttiin ja loota auki, että onko kaikki osat mukana...
No eihän ne olleet.
Männät puuttui, tästä saatiin kyllä sitten ilmoitus, että tulevat jälkikäteen.
Ja dumpin asennussarja puuttui täysin myös, tämän syystä ei ollut informaatiota.
Eihän tuo jälkinmäinen ollut, kuin pari letkunpätkää ja kaksi rosteriklemmaria, mutta kun ne oli maksettu etukäteen, niin on se nyt P*ERKELE, jos ei asiakas saa mitä tilaa...
Tuli TAAS laitettua vähemmän kiitollinen viesti, että jos nyt saisivat siihen männät sisältävään pakettiin laitettua myös tuon asennussarjan ja tällä kertaa ihan toimitusosoitteeseen asti, niin ei tarvi joka saatanan kerta ajaa vajaata 200km matkaa, että saa jonku pikkunyssäkän tallin nurkkaan, haalittua...
Ja jotta tämä elämä ei olisi yhtä ruusuilla tanssimista, niin paluumatkalla lensi vielä kivi tuulilasiin, josta kiitos kuuluu ylileveää (vielä tyhjää sellaista) kärryä vetäneen transporter-kusipään kiemurtelulle suoralla tiellä...
Kiitos turvavälin ja hidastuksen tuli peukalonpään kokoinen soramurikka paukahtaen keskelle lasia, mutta onneksi tienkautta kimmoten kaukaa, niin jälki oli melko pieni...
Täytyy käydä yhdessä firmassa näyttämässä, että kannattaako/saako sitä hiottua pois.
Onhan sitä joskus vituttanut pahemminkin, mutta ei nyt ihan heti tule mieleen, että milloinhan se olisi voinut olla.
Eli lähdettiinpäs aamusta ennen kahdeksaa ajelemaan toiselle paikkakunnalle, mihin Abbottracing:in paketti tuli vastapuolen näppäilyvirheen vuoksi.
No pääsimme perille ja siitä terminaalista, mikä hoitaa DHL:n lähetyksiä menimme portaita ylös ja pakettia noutamaan.
Ja pihalla paketti auton takakonttiin ja loota auki, että onko kaikki osat mukana...
No eihän ne olleet.
Männät puuttui, tästä saatiin kyllä sitten ilmoitus, että tulevat jälkikäteen.
Ja dumpin asennussarja puuttui täysin myös, tämän syystä ei ollut informaatiota.
Eihän tuo jälkinmäinen ollut, kuin pari letkunpätkää ja kaksi rosteriklemmaria, mutta kun ne oli maksettu etukäteen, niin on se nyt P*ERKELE, jos ei asiakas saa mitä tilaa...
Tuli TAAS laitettua vähemmän kiitollinen viesti, että jos nyt saisivat siihen männät sisältävään pakettiin laitettua myös tuon asennussarjan ja tällä kertaa ihan toimitusosoitteeseen asti, niin ei tarvi joka saatanan kerta ajaa vajaata 200km matkaa, että saa jonku pikkunyssäkän tallin nurkkaan, haalittua...
Ja jotta tämä elämä ei olisi yhtä ruusuilla tanssimista, niin paluumatkalla lensi vielä kivi tuulilasiin, josta kiitos kuuluu ylileveää (vielä tyhjää sellaista) kärryä vetäneen transporter-kusipään kiemurtelulle suoralla tiellä...
Kiitos turvavälin ja hidastuksen tuli peukalonpään kokoinen soramurikka paukahtaen keskelle lasia, mutta onneksi tienkautta kimmoten kaukaa, niin jälki oli melko pieni...
Täytyy käydä yhdessä firmassa näyttämässä, että kannattaako/saako sitä hiottua pois.
Onhan sitä joskus vituttanut pahemminkin, mutta ei nyt ihan heti tule mieleen, että milloinhan se olisi voinut olla.
Re: 9-5 aeroon voimaa
Hei!Juhaska kirjoitti:Offtopic:ia, mutta katsoinpahan aiheelliseksi kirjoittaa tänne, kun aihetta seuranneet (kaikki ne kolme) tietää mistä on kyse...
Onhan meitä enemmänkin jotka tätä seuraa
Päivitelkää vaan topiccia, näitä on aina mukava lueskella ja välillä kommentoida.
Re: 9-5 aeroon voimaa
Kävin näyttämässä tuulilasia pajalla ja olivat sitä mieltä, että ei aiheuta toimenpiteitä, mutta oli puhe, että seuraan rupeaako tulemaan säröä ja siitä leveämään.
Jälkihän on hädintuskin nuppineulan pään kokoinen, mutta kuitenkin...
Pystyin jo hetken nauramaan, tuolle omalle tapaukselle kokonaisuutena, kunnes huomasin, että myös luvattu jarru-/kytkinneste puuttui paketista.
Tämä siis huomattiin vasta, kun palautetta oli laitettu sähköpostin väliltyksellä, että tavaraa puuttuu.
En tiedä miten turvamääräykset koskee nesteitä, lentorahdin osalta, vai onko kyseessä inhimmillinen erehdys taas...
Eipä tuo potelli hunajaa maksa, niin ostan sen ihan koto Suomesta, vaikka sen pitikin pakettiin kuulua.
Ja sitten itse aiheeseen, niin oma usko Abbottracing:in tilauksesta vastaavan henkilön lupauksiin, alkaa olla melko vähissä.
Aluksi puhe oli nykyisessä tilauksessa, että vauhtipyörä puuttuu ja meiltä kysyttiin, että lähetetäänkö muut osat etukäteen.
No vastasimme, että odotamme puuttuvaa osaa ja kaikki tulemaan sitten kerralla.
Ja kun kolmannen kerran otimme yhteyttä ja mainitsimme, että tilaamme lähitulevaisuudessa myös putkiston heiltä, mutta tämä nykyinen tilaus pitäisi saada liikkeelle sitä ennen ja samalla mainitsimme, että olemme jo hieman huolisamme viivästyksistä.
Liitteenä oli myös aikaisemmat sähköpostin vaihdot asiasta, ja mukana myös se KAIKKI OSAT SAMALLA KERTAA.
No lähetys laitettiin tulemaan meille, kuitenkin ilman kaikkia osia ja tällä kertaa syy laitettiin Saksalaisten niskoille, kun Herr Wössner ei kuulemma pidä isommin kiirettä osien toimituksen suhteen.
Eli kuten edellä mainitsin, niin männät ja dumpin asennussarja uupui paketista, kuten myös nyt se kytkinneste.
Väkisinkin tulee mieleen, että onkohan siellä ihmemaa Ozissa nyt yhdellä miehellä vähän liikaa hommia, kun toimitus aikojen ilmoittelussa ja lähetysten organisoinnista on jäänyt vähän "juosten kusseen" maku?
Männät luvattiin (taas) maanantaille 08.10.12, eli eilen mäntien olisi pitänyt olla heillä Briteissä ja liikkua jo samalle päivälle, tähän suuntaan.
Mitään ei ole kuulunut, eikä siihen puuttuvista osista kertovaan email:iinkaan ole vastattu mitään.
Niin tai näin, niin mäntiä odotellaan, kun ne oli tosiaan tämän kolmannen tilauksen, melkeinpä kriittisimmät osat.
Ja kuten jo sanoin, niin isoa luottoa ei lupauksiin enää ole ja senpä vuoksi päätin, että ensi viikolla lähtee sachs:in kytkinasetelma tilaukseen, vaikka meinasin aluksi hoitaa Brittien tilaukset pois.
Putkistohan minun pitäisi vielä Abbottracing:iltä hankkia, mutta näiden vastoinkäymisten vuoksi olen ruvennut harkitsemaan uudestaan myös Ferritan putkistoa, vaikka se ei olekkaan 3" koko matkalta.
Nykyiseen tavoite tehoon Ferrita kyllä riittäisi ja mahdolliset jatkojalostukset on tullut kyllä jo kuopattua, kun tämän on tähänkin asti ollut yhtä vastatuuleen kusemista, koko touhu, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
Pahoittelut, että tästä tuli taas tälläinen romaani, mutta pelkkä "ai, että ku minnuu vituttaa", ei kerro ihan tarpeeksi monelle.
Jälkihän on hädintuskin nuppineulan pään kokoinen, mutta kuitenkin...
Pystyin jo hetken nauramaan, tuolle omalle tapaukselle kokonaisuutena, kunnes huomasin, että myös luvattu jarru-/kytkinneste puuttui paketista.
Tämä siis huomattiin vasta, kun palautetta oli laitettu sähköpostin väliltyksellä, että tavaraa puuttuu.
En tiedä miten turvamääräykset koskee nesteitä, lentorahdin osalta, vai onko kyseessä inhimmillinen erehdys taas...
Eipä tuo potelli hunajaa maksa, niin ostan sen ihan koto Suomesta, vaikka sen pitikin pakettiin kuulua.
Ja sitten itse aiheeseen, niin oma usko Abbottracing:in tilauksesta vastaavan henkilön lupauksiin, alkaa olla melko vähissä.
Aluksi puhe oli nykyisessä tilauksessa, että vauhtipyörä puuttuu ja meiltä kysyttiin, että lähetetäänkö muut osat etukäteen.
No vastasimme, että odotamme puuttuvaa osaa ja kaikki tulemaan sitten kerralla.
Ja kun kolmannen kerran otimme yhteyttä ja mainitsimme, että tilaamme lähitulevaisuudessa myös putkiston heiltä, mutta tämä nykyinen tilaus pitäisi saada liikkeelle sitä ennen ja samalla mainitsimme, että olemme jo hieman huolisamme viivästyksistä.
Liitteenä oli myös aikaisemmat sähköpostin vaihdot asiasta, ja mukana myös se KAIKKI OSAT SAMALLA KERTAA.
No lähetys laitettiin tulemaan meille, kuitenkin ilman kaikkia osia ja tällä kertaa syy laitettiin Saksalaisten niskoille, kun Herr Wössner ei kuulemma pidä isommin kiirettä osien toimituksen suhteen.
Eli kuten edellä mainitsin, niin männät ja dumpin asennussarja uupui paketista, kuten myös nyt se kytkinneste.
Väkisinkin tulee mieleen, että onkohan siellä ihmemaa Ozissa nyt yhdellä miehellä vähän liikaa hommia, kun toimitus aikojen ilmoittelussa ja lähetysten organisoinnista on jäänyt vähän "juosten kusseen" maku?
Männät luvattiin (taas) maanantaille 08.10.12, eli eilen mäntien olisi pitänyt olla heillä Briteissä ja liikkua jo samalle päivälle, tähän suuntaan.
Mitään ei ole kuulunut, eikä siihen puuttuvista osista kertovaan email:iinkaan ole vastattu mitään.
Niin tai näin, niin mäntiä odotellaan, kun ne oli tosiaan tämän kolmannen tilauksen, melkeinpä kriittisimmät osat.
Ja kuten jo sanoin, niin isoa luottoa ei lupauksiin enää ole ja senpä vuoksi päätin, että ensi viikolla lähtee sachs:in kytkinasetelma tilaukseen, vaikka meinasin aluksi hoitaa Brittien tilaukset pois.
Putkistohan minun pitäisi vielä Abbottracing:iltä hankkia, mutta näiden vastoinkäymisten vuoksi olen ruvennut harkitsemaan uudestaan myös Ferritan putkistoa, vaikka se ei olekkaan 3" koko matkalta.
Nykyiseen tavoite tehoon Ferrita kyllä riittäisi ja mahdolliset jatkojalostukset on tullut kyllä jo kuopattua, kun tämän on tähänkin asti ollut yhtä vastatuuleen kusemista, koko touhu, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
Pahoittelut, että tästä tuli taas tälläinen romaani, mutta pelkkä "ai, että ku minnuu vituttaa", ei kerro ihan tarpeeksi monelle.
Re: 9-5 aeroon voimaa
^ holset on aina onkos kukaan kokeillut saabissa näitä super malleja, 35 tai 40?
Ng900