Cosworth takasiipi

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

Tuo on kyllä mun silmillä katottuna ainaki tosi hyvin istuva.Hallitus sanois varmaan ett hän ei ajais tuolla metriäkään.Sitten mun ei tarvi ajaa enään pyörällä töihin :wink: Taidanpa...
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

AC kirjoitti:Taitaa muuten olla ykspaikkaseks rekisteröity toi auto, millähän tehoilla on menty katsastaan :?: :D
Kakspaikkanen se on ja Robert kirjotti vähän aikaa sitten STCS:n foorumis että hän meinaa kohta viedä sen katsastettavaks...Pakokaasupäästöt kuulema ainakin oli kunnossa, eli näyttää toimivan toi tuplakatti systeemi mikä autossa on :D Se on sit asia erikseen millä tehoilla tota mennään katsastamaan, tuskin sitä ainakaan on ruuvattu ylöspäin sitä hetkeä varten :D
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Viesti Kirjoittaja AC »

pade900 kirjoitti:Kakspaikkanen se on ja Robert kirjotti vähän aikaa sitten STCS:n foorumis että hän meinaa kohta viedä sen katsastettavaks...Pakokaasupäästöt kuulema ainakin oli kunnossa, eli näyttää toimivan toi tuplakatti systeemi mikä autossa on :D Se on sit asia erikseen millä tehoilla tota mennään katsastamaan, tuskin sitä ainakaan on ruuvattu ylöspäin sitä hetkeä varten :D
Ok, Ruotsis tuntuu muuten olevan aika tavalla erilaiset määräykset ja rajoitukset auton katsastusta varten. Saahan siel laillisesti asennella V8:nkin vaikka 740 Voleen, kuten uusimmassa Bilsportissa on.
Alkoivat muuten tänne tuppukyläänkin tilaamaan uudestaan Bilsportia kun yks sitä kävi kysymäs, tosin se Saab special ei ehtiny tuleen :cry:
BMW 320dA Coupe LCI
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Onhan siel varmaan pikkasen eri säännökset mut ei se loppupeleissä niin eri oo..Ainaki mitä oon lukenu noit ruotsalaisii foorumeit nii kyl jengi tekee aikamoisii kikkoja saadakseen autot leimaan...
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Enpäs sit tiedä, mut aika hirmupelei siel näkee rekkaris vrt. Suomi. Yrityksen puutetta, vai lakiseikkoja. Tiedä sit.
STCF #3
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Ruottin rakentelijat

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Eikös ruotsissa tehdä tyyliin, maksat n. 10 000 mummonmarkan rakenteluveron, niin saat laittaa vaikka V8:n ammeeseen.

Muistelisin jotain tuon tyylistä... Aikoja sitten kun juttelin jonkin amerikan autoja harrastavan tyypin kanssa.

Joskus kattelin kuvaa missä on Saabin mylly testipenkissä putki punasena, niin kyllä ne käy kasikoneetkin putket punasena ;)
(on muuten iso kuva)

http://www.magnecor.com.au/images/jpeg/v8.jpg

Tuo mylly tuottaa noin 500 hevosvoimaa !

Toinen vinkkeli bi-ahdettuna ;)

http://www.magnecor.com.au/images/jpeg/twinblow.jpg

Ja jos ei joku vielä ole nähnyt:

http://www.pajjakid.com/ubipa/V8%20c900.htm

Kaikkea ne kerkeää...

Toi on Fordin V8 ja vieläpä nykyään katurekisteröidyssä ajoneuvossa ;)

Kun jenkki kärpänen puraisee, se on menoa se, kirjaimellisesti !
Cruor
"Viggen"
Viestit: 564
Liittynyt: Ma Kesä 02, 2003 18:52
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Cruor »

Olisivat voinu kyllä satkun sisustan säilyttää, aika karu toi voortin.
Matti Penttinen #1807
9-3 2.0t Cabriolet -00
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

AC kirjoitti: Ok, Ruotsis tuntuu muuten olevan aika tavalla erilaiset määräykset ja rajoitukset auton katsastusta varten. Saahan siel laillisesti asennella V8:nkin vaikka 740 Voleen, kuten uusimmassa Bilsportissa on.
Ei toi V8 ja vole yhdistelmä oo ongelma meilläkään :

http://www.volvolandia.com/volvorekiste ... in_002.htm

Näyttää tosi sliipperiltä, tuplaputket ja soundit paljastaa mistä vehkeestä on kyse.

Ei kannata haastaa ;)
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

NG900T kirjoitti:Ei toi V8 ja vole yhdistelmä oo ongelma meilläkään :

http://www.volvolandia.com/volvorekiste ... in_002.htm

Näyttää tosi sliipperiltä, tuplaputket ja soundit paljastaa mistä vehkeestä on kyse.

Ei kannata haastaa ;)
Hehe, toi on aika hauska peli...Oon moneen kertaan nähny ton kesäsin jäähallilla cruisingeissa :) Ja pakko myöntää et ekan kerran pikkasen ihmettelin ku jäin kuuntelemaan sen ääniä, hörhörhörhör :D Huomas aika nopeesti ettei pellin alla ollu mikään ihan normaali Volvon kone :D
900aero-84
"Hirsch"
Viestit: 938
Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900aero-84 »

Ku nyt nois kaseista on puhetta ni tietääkö kukaan että onko niitä 9tonnisia V-8:ja suomessa yhtään vai onko ne kaikki moottorit jossain vaan näytteillä? Ja kun lueskelin joskus semmosta "saab 50vuotta" tai joku semmonen, niin siellä luki jotain ajasta jolloin Saab ja GM ei ollut vielä yhdistyneet ja saab meinasi ja tais tehä jokusen 99 V8:sin jossa oli joku Roverin 3.5 V8, niin tietääkö kukaan minkälaista vaihde laatikko ne laitto siihen Roverin V8:sin alle? Eikös ne laita noita Roverin kaseja 240 volvoihin ainakin jyväskylässä on yks semmonen iha rekisterissä.
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Kuva

Muutkin visioineet...
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Voi saatana! :? Ykskää linkki ei alkanu mua. :x :(
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

supratyyliäkin jo hamuiltu

Kuva
jsuomi
"Hirsch"
Viestit: 763
Liittynyt: Su Touko 09, 2004 19:17
Paikkakunta: Somero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jsuomi »

Ei og900seen sovi muuku whaletail
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
Jaska 99
"Tuplakaasari"
Viestit: 80
Liittynyt: Ke Maalis 09, 2005 13:49
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaska 99 »

Saab 99 GL5 vm.1983
Aina väääähän parannetaan...
Vastaa Viestiin