Og9-5 Aero A4, Gt28rs istutus ja ongelmat
Og9-5 Aero A4, Gt28rs istutus ja ongelmat
Moro moro
Aerossa on melkosesti välystä mitsussa ja satku on luovuttamassa pottunsa. Kysymys kuuluukin onko joku laittanut kenties tuommosen femmaan ja mitä ongelmia tulee vastaan. Laatikosta on puhuttu ja huhuttu että joutuu jo etanolilla löysäilemään vääntöjä, saahan sen tietty säädettyä miedoille väännöille 450nm. Vai kestääkö tuota edes?
Elin luovuttajasta löytyy suuttimet jo ja henkon 275 pumppukin on jo laatikossa odottamassa haltijaansa.
Cooleri minkälainen menee vai onko ihan turhaa kun koko reserviä ei muutenkaan saada ahtimesta käyttöön?
Rauta puoli?
Ahdingan on tarkallee. Gt28Rs 0.86
Mitä mieltä raati on, laitetaanko uusi mitsu tilaukseen vai pistetäänkö pottu tilalle?
Aerossa on melkosesti välystä mitsussa ja satku on luovuttamassa pottunsa. Kysymys kuuluukin onko joku laittanut kenties tuommosen femmaan ja mitä ongelmia tulee vastaan. Laatikosta on puhuttu ja huhuttu että joutuu jo etanolilla löysäilemään vääntöjä, saahan sen tietty säädettyä miedoille väännöille 450nm. Vai kestääkö tuota edes?
Elin luovuttajasta löytyy suuttimet jo ja henkon 275 pumppukin on jo laatikossa odottamassa haltijaansa.
Cooleri minkälainen menee vai onko ihan turhaa kun koko reserviä ei muutenkaan saada ahtimesta käyttöön?
Rauta puoli?
Ahdingan on tarkallee. Gt28Rs 0.86
Mitä mieltä raati on, laitetaanko uusi mitsu tilaukseen vai pistetäänkö pottu tilalle?
Saab 900 Turbo -94 RE85 Holset Rip
Saab 9-3 Turbo - 99
Saab 900 S
#5653
Saab 9-3 Turbo - 99
Saab 900 S
#5653
Re: Og9-5 Aero A4, Gt28rs istutus ja ongelmat
lepisto89 kirjoitti:Moro moro
Aerossa on melkosesti välystä mitsussa ja satku on luovuttamassa pottunsa. Kysymys kuuluukin onko joku laittanut kenties tuommosen femmaan ja mitä ongelmia tulee vastaan. Laatikosta on puhuttu ja huhuttu että joutuu jo etanolilla löysäilemään vääntöjä, saahan sen tietty säädettyä miedoille väännöille 450nm. Vai kestääkö tuota edes?
Elin luovuttajasta löytyy suuttimet jo ja henkon 275 pumppukin on jo laatikossa odottamassa haltijaansa.
Cooleri minkälainen menee vai onko ihan turhaa kun koko reserviä ei muutenkaan saada ahtimesta käyttöön?
Rauta puoli?
Ahdingan on tarkallee. Gt28Rs 0.86
Mitä mieltä raati on, laitetaanko uusi mitsu tilaukseen vai pistetäänkö pottu tilalle?
Femman asennusongelmista en osaa sanoa, mutta kyllähän se pottu sinne on laitettava
Ng900
Re: Og9-5 Aero A4, Gt28rs istutus ja ongelmat
Mieli kyllä tekisi mutta rauta muutoksiin en ala, jollei nyt kilkkaa mylly ennen föönin vaihtoa.
Saab 900 Turbo -94 RE85 Holset Rip
Saab 9-3 Turbo - 99
Saab 900 S
#5653
Saab 9-3 Turbo - 99
Saab 900 S
#5653
-
- "Turbo"
- Viestit: 243
- Liittynyt: Pe Loka 06, 2006 17:22
- Paikkakunta: Kokkola
Re: Og9-5 Aero A4, Gt28rs istutus ja ongelmat
9-5 kombi -02 2,3 man E85 TD04-15T-06 muutti varaosiksi Etelä- Pohjanmaalle.
9-5 kombi -09 Griffin Vector 2,3 man BP
9-5 kombi -09 Griffin Vector 2,3 man BP
Re: Og9-5 Aero A4, Gt28rs istutus ja ongelmat
Ei taida potusta saada juuri hyötyä, jos koneessa on vakio T7 männät paikallaan.
Ne kestää n. 300hp, jonka saa vakiomitsulla ja e85lla, kunhan vaihtaa isommat suuttimet.
Rautamuutokset on aika pakollisia virittäessä... Parempi pysyä vakiossa tai pelkästään lastutetussa, jos ei rautaan halua koskea.
Ne kestää n. 300hp, jonka saa vakiomitsulla ja e85lla, kunhan vaihtaa isommat suuttimet.
Rautamuutokset on aika pakollisia virittäessä... Parempi pysyä vakiossa tai pelkästään lastutetussa, jos ei rautaan halua koskea.
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Re: Og9-5 Aero A4, Gt28rs istutus ja ongelmat
Ite ehkä möisin potun ja veisin Mitsun huoltoon...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: Og9-5 Aero A4, Gt28rs istutus ja ongelmat
Juu myynnissähän se on, tai laitan tippa tuliseen corsaan peltoralli vehkeeseen. Ängeeseen tulossa pikkusen isompi.
En taia alkaa tähän touhuun sitten ollenkaan, kun ei löydy mäntiä ja kankia hyllystä enkä nyt tämän takia juuri lähde ostamaakaan. Tuohon laatikko kysymykseen ei vielä tullut mitään vastausta mitä se kestää, jos esim veisi suurimman momentin sinne ylä kierroksille?
Sitäkään kun ei tiedä onko edes aito vai kopio mitsu niin taidan tyytyä korjattuun tai uuteen mitsuun. Mikäs pesä näissä on vakiona 6", 7"?
En taia alkaa tähän touhuun sitten ollenkaan, kun ei löydy mäntiä ja kankia hyllystä enkä nyt tämän takia juuri lähde ostamaakaan. Tuohon laatikko kysymykseen ei vielä tullut mitään vastausta mitä se kestää, jos esim veisi suurimman momentin sinne ylä kierroksille?
Sitäkään kun ei tiedä onko edes aito vai kopio mitsu niin taidan tyytyä korjattuun tai uuteen mitsuun. Mikäs pesä näissä on vakiona 6", 7"?
Saab 900 Turbo -94 RE85 Holset Rip
Saab 9-3 Turbo - 99
Saab 900 S
#5653
Saab 9-3 Turbo - 99
Saab 900 S
#5653
Re: Og9-5 Aero A4, Gt28rs istutus ja ongelmat
9-3 ja 9-5 Aeron mitsussa on #5 pesä.
EDIT: Ja Viggenissä myös.
EDIT: Ja Viggenissä myös.
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Re: Og9-5 Aero A4, Gt28rs istutus ja ongelmat
Onkos femmassa yhtä ahdasta kuin kolkissa/satkussa vakio pakosarjan kanssa? Sitä NG900 perunanistutus-topicia varmaa voi aika pitkälle soveltaa, ahdasta on...
9-5 B235iR MY98 Biopower
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
Re: Og9-5 Aero A4, Gt28rs istutus ja ongelmat
Ajaahan nuo "isot" pojat vakioaskilla yhden kesäkauden ja jotkut hiukan pitempäänkin, jos ei tehdä sellasia sudituslähtöjä eli maltillisella kaasulla lähdetään.
Eipä noilla mitsuilla ja potuilla kummosia vääntöjä saa ylärekisteriin, kyllä noi pillerit on tarkotettu tonne 2500-4000 rpm alueelle tuottaan hetkellisen piikin.
Jos haluaa hiukan kestoa askiin niin Quaife jo auttaa jonkun verta, mutta samalla vaivallahan tekee sinne jo kunnon vahvistuksetkin.
Eipä noilla mitsuilla ja potuilla kummosia vääntöjä saa ylärekisteriin, kyllä noi pillerit on tarkotettu tonne 2500-4000 rpm alueelle tuottaan hetkellisen piikin.
Jos haluaa hiukan kestoa askiin niin Quaife jo auttaa jonkun verta, mutta samalla vaivallahan tekee sinne jo kunnon vahvistuksetkin.
9-3 Aero 2001 T7 2.3, B&W EFR 7163 G, Quaife, E85 yms. Muutoskatsastettu tekniikalle. Stage: Monster. Ruosteeton kesäauto&ensimmäinen omistaja Suomessa vuodesta 2006.
Re: Og9-5 Aero A4, Gt28rs istutus ja ongelmat
Sen mitä itse tuossa femman konehuonetta päässyt katselemaan niin se on kyllä vimosenpäälle ahdas jos 9-3:een vertaa.TTH kirjoitti:Onkos femmassa yhtä ahdasta kuin kolkissa/satkussa vakio pakosarjan kanssa? Sitä NG900 perunanistutus-topicia varmaa voi aika pitkälle soveltaa, ahdasta on...
OG9-3 5d Aero -01
Opel A-Omega 3.0 24V -93
#5427
Opel A-Omega 3.0 24V -93
#5427