9-5 aeroon voimaa
Re: 9-5 aeroon voimaa
3071 on todettu toimivaksi ja sillä saa sen ulos mitä T7 MAF antaa myöten.
Hukkaportin reikää voi joutua porttaileen kun se on noissa hieman ahdas.
tuo 30BB on antiikkimalli, en tiedä mistä maptuni noita vielä myy.
Hukkaportin reikää voi joutua porttaileen kun se on noissa hieman ahdas.
tuo 30BB on antiikkimalli, en tiedä mistä maptuni noita vielä myy.
Re: 9-5 aeroon voimaa
Mitäs vakio MAF mittaa max, yli 2000mg/c ?
Jossain ulkomaisella foorumilla tuli seurailtua tuota MAF pähkäilyä, kuinka tehdä tehokas T7 auto, kun MAF rajoittaa ja sovelluksia tuli kaksi erilaista vastaan:
1. I Sverige on OG9-5, johon on tehty 2kpl samanmittaisia imuputkia, joissa kummassakin MAF. Oletan, että softassa otettu huomioon, että putkissa kulkee sama määrä ilmaa ja joihinkin karttoihin tuplattu MAF:in mittaama ilmamäärä(tällöin vain toinen MAF mittaisi ilmamäärää). Auto oli yli 700hv tehoinen ja kuvia kiesistä löyty netistä.
2. Jenkkilässä joku oli löytänyt jonkin uudemman mallin Corveten MAF:in joka käyttäytyy liki samoin kuin Saabin, mutta mittausaluetta yli 700hv ilmamassoille. Juttu oli vaan jäänyt kesken, ettei saanut varmaa tietoa minkä mallin(tuotenro) MAF oli se oikea. Softaan piti tehdä jotain hienosäätöä.
Tarkoituksena oli siis pitää auto Trionic ohjattuna, eikä vaihtaa Niraan, Hestekkiin yms.
Jossain ulkomaisella foorumilla tuli seurailtua tuota MAF pähkäilyä, kuinka tehdä tehokas T7 auto, kun MAF rajoittaa ja sovelluksia tuli kaksi erilaista vastaan:
1. I Sverige on OG9-5, johon on tehty 2kpl samanmittaisia imuputkia, joissa kummassakin MAF. Oletan, että softassa otettu huomioon, että putkissa kulkee sama määrä ilmaa ja joihinkin karttoihin tuplattu MAF:in mittaama ilmamäärä(tällöin vain toinen MAF mittaisi ilmamäärää). Auto oli yli 700hv tehoinen ja kuvia kiesistä löyty netistä.
2. Jenkkilässä joku oli löytänyt jonkin uudemman mallin Corveten MAF:in joka käyttäytyy liki samoin kuin Saabin, mutta mittausaluetta yli 700hv ilmamassoille. Juttu oli vaan jäänyt kesken, ettei saanut varmaa tietoa minkä mallin(tuotenro) MAF oli se oikea. Softaan piti tehdä jotain hienosäätöä.
Tarkoituksena oli siis pitää auto Trionic ohjattuna, eikä vaihtaa Niraan, Hestekkiin yms.
9-3 Aero 2001 T7 2.3, B&W EFR 7163 G, Quaife, E85 yms. Muutoskatsastettu tekniikalle. Stage: Monster. Ruosteeton kesäauto&ensimmäinen omistaja Suomessa vuodesta 2006.
Re: 9-5 aeroon voimaa
vakio MAF pohjaa jossain 330g/s paikkeilla. toisen MAF:n laittaminen ja sen sovittaminen ei ole mikään pikkujuttu, ei ole ainakaan ihan yleistä tietoa kuinka ko homma tehdään.testing1 kirjoitti:Mitäs vakio MAF mittaa max, yli 2000mg/c ?
Jossain ulkomaisella foorumilla tuli seurailtua tuota MAF pähkäilyä, kuinka tehdä tehokas T7 auto, kun MAF rajoittaa ja sovelluksia tuli kaksi erilaista vastaan:
1. I Sverige on OG9-5, johon on tehty 2kpl samanmittaisia imuputkia, joissa kummassakin MAF. Oletan, että softassa otettu huomioon, että putkissa kulkee sama määrä ilmaa ja joihinkin karttoihin tuplattu MAF:in mittaama ilmamäärä(tällöin vain toinen MAF mittaisi ilmamäärää). Auto oli yli 700hv tehoinen ja kuvia kiesistä löyty netistä.
2. Jenkkilässä joku oli löytänyt jonkin uudemman mallin Corveten MAF:in joka käyttäytyy liki samoin kuin Saabin, mutta mittausaluetta yli 700hv ilmamassoille. Juttu oli vaan jäänyt kesken, ettei saanut varmaa tietoa minkä mallin(tuotenro) MAF oli se oikea. Softaan piti tehdä jotain hienosäätöä.
Tarkoituksena oli siis pitää auto Trionic ohjattuna, eikä vaihtaa Niraan, Hestekkiin yms.
Re: 9-5 aeroon voimaa
Juu tota lähdinkin kyseleen, jos joku uskaltaisi tulla kaapista ulos ja kertoa onko parempaa tietoa aiheesta.JouniCSE kirjoitti:vakio MAF pohjaa jossain 330g/s paikkeilla. toisen MAF:n laittaminen ja sen sovittaminen ei ole mikään pikkujuttu, ei ole ainakaan ihan yleistä tietoa kuinka ko homma tehdään.
Mitäs tuo 330g/s tarkoittaa suomeksi eil mg/c arvona, jota softassa käytetään?
9-3 Aero 2001 T7 2.3, B&W EFR 7163 G, Quaife, E85 yms. Muutoskatsastettu tekniikalle. Stage: Monster. Ruosteeton kesäauto&ensimmäinen omistaja Suomessa vuodesta 2006.
Re: 9-5 aeroon voimaa
330g/s on eri mg/C riippuen kierrosluvusta. Ei ole relevanttia puhua mg/C arvosta.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: 9-5 aeroon voimaa
No saisikos jotain esimerkkejä, jotta osaisi hahmottaa suurusluokkaa (ja mainitaan nyt sitten vielä että koneiden koko olisi 2L ja 2.3L 4 sylinteriä ja ilman lämpötila 20C ja normaali kuiva kesäkeli ja kelllo 12 päivällä tuulen suunta idästä.)jcarlson kirjoitti:330g/s on eri mg/C riippuen kierrosluvusta. Ei ole relevanttia puhua mg/C arvosta.
Esim:
3000 rpm xxxx mg/c
4000 rpm xxxx mg/c
5000 rpm xxxx mg/c
6000 rpm xxxx mg/c
7000 rpm xxxx mg/c
9-3 Aero 2001 T7 2.3, B&W EFR 7163 G, Quaife, E85 yms. Muutoskatsastettu tekniikalle. Stage: Monster. Ruosteeton kesäauto&ensimmäinen omistaja Suomessa vuodesta 2006.
Re: 9-5 aeroon voimaa
Voit laskea ihan itse, 330 g/s jaettuna neljällä (sylinteriluku), kerrottuna tuhannella (g -> mg), kerrottuna kahdella (4-tahtimoottori) ja lopuksi vielä jaettuna kierrosten lukumäärällä per sekunti (6000rpm = 100r/s). 1650mg/C @ 6000rpm. Muilla mainitsemillasi parametreilla ei ole asiaan merkitystä.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: 9-5 aeroon voimaa
ok tack
eipä ole sit kummoset massat mitä mittaa.
Onkohan kukaan koittanu mitä tapahtuu kun max raja ylittyy ajossa, jos fuel cut on paljon ylemmäksi laitettu kuin maf raja...
eipä ole sit kummoset massat mitä mittaa.
Onkohan kukaan koittanu mitä tapahtuu kun max raja ylittyy ajossa, jos fuel cut on paljon ylemmäksi laitettu kuin maf raja...
9-3 Aero 2001 T7 2.3, B&W EFR 7163 G, Quaife, E85 yms. Muutoskatsastettu tekniikalle. Stage: Monster. Ruosteeton kesäauto&ensimmäinen omistaja Suomessa vuodesta 2006.
Re: 9-5 aeroon voimaa
Laitetaas tähän vielä noi mg/c rajat joita softassa käytetään, niin ei tarvi kaikkien laskea päissään:
(330/4 x 1000 x 2)
/ 50r/s --> 3300 mg/c --> 3000rpm
/ 58,33r/s --> 2828 mg/c --> 3500rpm
/ 66,666r/s --> 2475 mg/c --> 4000rpm
/ 75r/s --> 2200 mg/c --> 4500rpm
/ 83,33r/s --> 1980 mg/c --> 5000rpm
/ 91,66r/s --> 1800 mg/c --> 5500rpm
/ 100r/s --> 1650 mg/c --> 6000rpm
/ 108,33r/s --> 1523 mg/c --> 6500rpm
/ 116,66r/s --> 1414 mg/c --> 7000rpm
(330/4 x 1000 x 2)
/ 50r/s --> 3300 mg/c --> 3000rpm
/ 58,33r/s --> 2828 mg/c --> 3500rpm
/ 66,666r/s --> 2475 mg/c --> 4000rpm
/ 75r/s --> 2200 mg/c --> 4500rpm
/ 83,33r/s --> 1980 mg/c --> 5000rpm
/ 91,66r/s --> 1800 mg/c --> 5500rpm
/ 100r/s --> 1650 mg/c --> 6000rpm
/ 108,33r/s --> 1523 mg/c --> 6500rpm
/ 116,66r/s --> 1414 mg/c --> 7000rpm
9-3 Aero 2001 T7 2.3, B&W EFR 7163 G, Quaife, E85 yms. Muutoskatsastettu tekniikalle. Stage: Monster. Ruosteeton kesäauto&ensimmäinen omistaja Suomessa vuodesta 2006.
Re: 9-5 aeroon voimaa
Edelleen ärsyttää väärästä asiasta puhuminen. Rajoitus kun ei ole mg/C vaan g/s. ECU vaan konvertoi tämän g/s mitta-arvon mg/C lukemaksi tuolla samalla kaavalla, ja käyttää sitä säätöparametrina.
Mittarin kannalta kuitenkin näkyy vain g/s ja katto tulee myös g/s yksikkönä vastaan. mg/C:lle on yksi lysti, se vain riippuu matemaattisesti absoluuttisesta massavirtauksesta kierrosluvun funktiona. Softassa ei ole mg/C rajoitusta, mittarin signaali vaan saturoituu silloin kun ilman massavirta on noin 330g/s.
Mittarin kannalta kuitenkin näkyy vain g/s ja katto tulee myös g/s yksikkönä vastaan. mg/C:lle on yksi lysti, se vain riippuu matemaattisesti absoluuttisesta massavirtauksesta kierrosluvun funktiona. Softassa ei ole mg/C rajoitusta, mittarin signaali vaan saturoituu silloin kun ilman massavirta on noin 330g/s.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: 9-5 aeroon voimaa
Kovasti tuota on pähkäilty muualla ja vakio MAF kait käyttäytyy näin:
g/s Hz
1 1045
1 1500
2 1625
2 1750
2 1875
3 2000
3 2125
4 2250
4 2375
5 2500
6 2625
6 2750
7 2875
8 3000
9 3125
9 3250
10 3375
11 3500
12 3625
14 3750
15 3875
16 4000
18 4125
19 4250
21 4375
23 4500
25 4625
26 4750
28 4875
30 5000
33 5125
35 5250
37 5375
40 5500
43 5625
45 5750
49 5875
52 6000
55 6125
58 6250
62 6375
66 6500
70 6625
74 6750
78 6875
82 7000
87 7125
92 7250
96 7375
102 7500
107 7625
112 7750
118 7875
123 8000
129 8125
135 8250
142 8375
148 8500
154 8625
161 8750
168 8875
175 9000
183 9125
190 9250
198 9375
206 9500
215 9625
224 9750
233 9875
242 10000
251 10125
261 10250
271 10375
282 10500
292 10625
303 10750
314 10875
326 11000
347 11250
372 11500
Vai onko tämä uudelleen scaalaus vakio MAF:lle?
Jos g/s jollain kierroksella ylitetään meneekö seos laihalle, kun moottorin-ohjaus luulee ettei koneeseen tule enempää ilmaa vaikka todellisuudessa sinne tuleekin enemmän?
Helpoin tapa olisi puukottaa tällöin VE taulua niin, että suurimmilla mitattavissa olevilla kuormilla kävisi rikkaalla ja kun mittaus alue ylittyisi niin pysyttäisiin vielä sopivalla soppa-alueella, tietenkin massojen ylitys pitäisi olla jollain järkevällä tasolla(esim 330g/s rikas -> 360g/s sopiva). Se vaan, että miten saisi todennettua, että ylitys on sitten se 30g/s eikä 100g/s
Jokatapauksessa eräs kaupallinen virifirma on ratkaissut tämän jotenkin scaalaamalla uudestaan kartat.
g/s Hz
1 1045
1 1500
2 1625
2 1750
2 1875
3 2000
3 2125
4 2250
4 2375
5 2500
6 2625
6 2750
7 2875
8 3000
9 3125
9 3250
10 3375
11 3500
12 3625
14 3750
15 3875
16 4000
18 4125
19 4250
21 4375
23 4500
25 4625
26 4750
28 4875
30 5000
33 5125
35 5250
37 5375
40 5500
43 5625
45 5750
49 5875
52 6000
55 6125
58 6250
62 6375
66 6500
70 6625
74 6750
78 6875
82 7000
87 7125
92 7250
96 7375
102 7500
107 7625
112 7750
118 7875
123 8000
129 8125
135 8250
142 8375
148 8500
154 8625
161 8750
168 8875
175 9000
183 9125
190 9250
198 9375
206 9500
215 9625
224 9750
233 9875
242 10000
251 10125
261 10250
271 10375
282 10500
292 10625
303 10750
314 10875
326 11000
347 11250
372 11500
Vai onko tämä uudelleen scaalaus vakio MAF:lle?
Jos g/s jollain kierroksella ylitetään meneekö seos laihalle, kun moottorin-ohjaus luulee ettei koneeseen tule enempää ilmaa vaikka todellisuudessa sinne tuleekin enemmän?
Helpoin tapa olisi puukottaa tällöin VE taulua niin, että suurimmilla mitattavissa olevilla kuormilla kävisi rikkaalla ja kun mittaus alue ylittyisi niin pysyttäisiin vielä sopivalla soppa-alueella, tietenkin massojen ylitys pitäisi olla jollain järkevällä tasolla(esim 330g/s rikas -> 360g/s sopiva). Se vaan, että miten saisi todennettua, että ylitys on sitten se 30g/s eikä 100g/s
Jokatapauksessa eräs kaupallinen virifirma on ratkaissut tämän jotenkin scaalaamalla uudestaan kartat.
9-3 Aero 2001 T7 2.3, B&W EFR 7163 G, Quaife, E85 yms. Muutoskatsastettu tekniikalle. Stage: Monster. Ruosteeton kesäauto&ensimmäinen omistaja Suomessa vuodesta 2006.
Re: 9-5 aeroon voimaa
Pitääpäs tänne kirjoitella, kun ei ole saanut vielä aikaiseksi tehdä topic:ia omasta Aerosta.
Oma yksilö on todennäköisesti ensi viikolla liikenteessä uudella kokoonpanolla, mutta quaife jäin nyt hankalien vaistoinkäymisten jälkeen hyllyyn...
Tuo murikka oli isoin murhe koko projektissa ja kiitos parin vaihteisto-pajan värkkäyksen ja oman kokemuksen puutteen vuoksi se taitaa jäädäkkin asentamatta.
Mielenkiinnolla odotan silti lopputulosta, vaikka auto ei vimosen päälle säädöissä olekkaan vielä.
Ja voisi tähän loppuun mainita parista osasta, eli tuossa Ferritan putkistossa oli ylimääräiset kannakkeet väli- ja takavaimentimen välisessä putkessa, joille ei siis paikkoja autossa ole.
Lisäksi tuo Abbottracing:in ic vaati vähän pirran käyttöä, että se istui paikalleen, että ei se siltikään ole aina "bolt-on", vaikka kalliimpaa laittaisikin.
Oma yksilö on todennäköisesti ensi viikolla liikenteessä uudella kokoonpanolla, mutta quaife jäin nyt hankalien vaistoinkäymisten jälkeen hyllyyn...
Tuo murikka oli isoin murhe koko projektissa ja kiitos parin vaihteisto-pajan värkkäyksen ja oman kokemuksen puutteen vuoksi se taitaa jäädäkkin asentamatta.
Mielenkiinnolla odotan silti lopputulosta, vaikka auto ei vimosen päälle säädöissä olekkaan vielä.
Ja voisi tähän loppuun mainita parista osasta, eli tuossa Ferritan putkistossa oli ylimääräiset kannakkeet väli- ja takavaimentimen välisessä putkessa, joille ei siis paikkoja autossa ole.
Lisäksi tuo Abbottracing:in ic vaati vähän pirran käyttöä, että se istui paikalleen, että ei se siltikään ole aina "bolt-on", vaikka kalliimpaa laittaisikin.
Re: 9-5 aeroon voimaa
Pitääpä ajankuluksi kirjoitella, kun auto on nyt säädettykkin ja etanolilla on ajeltu pari tankillista...
Hankala on nyt ajatuksia kovin tarkasti kuvailla, mutta britannian p*rsereiät, ei kyllä isoja pisteitä minulta enää saa...
Jätkät Vaasassa teki minkä pystyivät, kun säätivät tuota sigun Aeroa, mutta tavoitteesta jäätiin selvästi.
Syynä oli yksinkertaisesti Abbott racingin kauppaama ahdin, josta voisi sanoa: "moni kakku päältä kaunis".
Penkityksen yhteydessä raatailun ja ahtimen tutkailun päätteeksi tultiin siihen tulokseen, että myös AR:n ahdin on kiinan turbo tai sitten jostain jämä osista kasattu kötöstys, jota en näinkään vähällä ajolla voi välttämättä suositella kenellekkään.
Vääntöä saatiin ulos yli 500nm, mutta hevosvoimat jäi reilusti tavoitteesta, kiitos tuon lelu-turbon...
Tilanne tullaan korjaamaan, tässä vuoden kuluessa.
Vääntöä ei paljoa enempää tarvita, mutta hevosvoimat voisi saada vähän paremmalle mallille, vaikka käyttö-/harraste pelistä onkin kyse...
Että jos nuo Abbott racingin palikat nyt summaisi tässä, niin tuo heidän ahdin ei TODELLAKAAN ole 2x orginaali mitsun arvoinen, vaikka sillä vääntöä saatiinkin mukavasti ulos.
Heidän kevyempi vauhtipyörä ei myöskään ole ostamisen arvoinen ja se aiheutti vielä CE-valon vilkkumisen, jonka selvittelyyn meni parisen viikkoa ja vasta säädössä selvisi, että vauhtis on syypää ja tämä tuli koko porukalle yllätyksenä.
Heidän IC virtasi hyvin, mutta niin virtaa kuulemma myös halvempi tuote, että ei välttämättä kannata ostaa tuota suoraan ja kun se ei myöskään ollut "bolt-on" vaikka näin pitikin.
Kobra on ok, vaikka sen asennus ei ollut myöskään "bolt-on".
delivery pipe (tai mikälie snorkkeli Suomeksi ) hyöty +/-0 eli ei tiedossa.
Kierrättävä dumppi, niin siitä en tiedä että olisiko se toiminut tässä paketissa, kun otin sen jo pois ennen penkitystä CE-valo ongelmien aikaan ja laitoin uuden alkuperäisen bypassin.
Sen kuitenkin tiedän, että se puhina ja pöhinä mitä se dumppi päästeli, niin siitä sain tarpeeksi jo alle viikossa.
No sitten vielä lopuksi heidän teräspunos- kytkinletku ja vaihteiston uretaani vääntötuki, niin ne oli ok.
Tähän kun vielä lisätään aikaisemmin mainitut toimitus ongelmat ja turhat lupaukset +että jotkut komponentit oli muuta, kuin tilatut niin jokainen voi itse päätellä, että kuinka kannattavaa tilailu tuollaisesta firmasta on...
Ajallisesti ja mielenterveydellisesti.
Mutta jatkoa tosiaan tulee.
Seuraavaksi hankitaan: uusi ahdin, ohuempi flekti, pakosarjan laippa, toinen vaihdelaatikko mihin asennetaan se hyllyyn jäänyt quaife (nyt tuntuu, että sille on käyttöä) ja gurujen suosituksesta seosmittari yms, ja kkd motorsportilta löytyy suurinosa palikoista saman katon alta.
Käyttöpeliksi tuossa Aerossa on kyllä mukavasti kulkua, joka tuli parin täysperävaunu rekan ohituksessa huomattua ja otti siitä vissiin muutama perässä tullut audi ja volvo kuski nokkiinsa, kun piti sitten erittäin huonoissa ja vaarallisissa paikossa lähteä saabia ohittamaan, niillä "hinnat alkaen" diisseli kopeilla, kun itse mentiin rajoitusten mukaan...
Todettiin kaverin kanssa, että antaa patujen ja poikien mennä jos otti kerta niin luonnon päälle.
Mutta päivitellään taas tilannetta...
Kun kerta alettiin tekemään, niin tehdään kunnolla tai ei tehdä ollenkaan.
Se showroom topic nyt antaa odottaa itseään vieläkin.
Hankala on nyt ajatuksia kovin tarkasti kuvailla, mutta britannian p*rsereiät, ei kyllä isoja pisteitä minulta enää saa...
Jätkät Vaasassa teki minkä pystyivät, kun säätivät tuota sigun Aeroa, mutta tavoitteesta jäätiin selvästi.
Syynä oli yksinkertaisesti Abbott racingin kauppaama ahdin, josta voisi sanoa: "moni kakku päältä kaunis".
Penkityksen yhteydessä raatailun ja ahtimen tutkailun päätteeksi tultiin siihen tulokseen, että myös AR:n ahdin on kiinan turbo tai sitten jostain jämä osista kasattu kötöstys, jota en näinkään vähällä ajolla voi välttämättä suositella kenellekkään.
Vääntöä saatiin ulos yli 500nm, mutta hevosvoimat jäi reilusti tavoitteesta, kiitos tuon lelu-turbon...
Tilanne tullaan korjaamaan, tässä vuoden kuluessa.
Vääntöä ei paljoa enempää tarvita, mutta hevosvoimat voisi saada vähän paremmalle mallille, vaikka käyttö-/harraste pelistä onkin kyse...
Että jos nuo Abbott racingin palikat nyt summaisi tässä, niin tuo heidän ahdin ei TODELLAKAAN ole 2x orginaali mitsun arvoinen, vaikka sillä vääntöä saatiinkin mukavasti ulos.
Heidän kevyempi vauhtipyörä ei myöskään ole ostamisen arvoinen ja se aiheutti vielä CE-valon vilkkumisen, jonka selvittelyyn meni parisen viikkoa ja vasta säädössä selvisi, että vauhtis on syypää ja tämä tuli koko porukalle yllätyksenä.
Heidän IC virtasi hyvin, mutta niin virtaa kuulemma myös halvempi tuote, että ei välttämättä kannata ostaa tuota suoraan ja kun se ei myöskään ollut "bolt-on" vaikka näin pitikin.
Kobra on ok, vaikka sen asennus ei ollut myöskään "bolt-on".
delivery pipe (tai mikälie snorkkeli Suomeksi ) hyöty +/-0 eli ei tiedossa.
Kierrättävä dumppi, niin siitä en tiedä että olisiko se toiminut tässä paketissa, kun otin sen jo pois ennen penkitystä CE-valo ongelmien aikaan ja laitoin uuden alkuperäisen bypassin.
Sen kuitenkin tiedän, että se puhina ja pöhinä mitä se dumppi päästeli, niin siitä sain tarpeeksi jo alle viikossa.
No sitten vielä lopuksi heidän teräspunos- kytkinletku ja vaihteiston uretaani vääntötuki, niin ne oli ok.
Tähän kun vielä lisätään aikaisemmin mainitut toimitus ongelmat ja turhat lupaukset +että jotkut komponentit oli muuta, kuin tilatut niin jokainen voi itse päätellä, että kuinka kannattavaa tilailu tuollaisesta firmasta on...
Ajallisesti ja mielenterveydellisesti.
Mutta jatkoa tosiaan tulee.
Seuraavaksi hankitaan: uusi ahdin, ohuempi flekti, pakosarjan laippa, toinen vaihdelaatikko mihin asennetaan se hyllyyn jäänyt quaife (nyt tuntuu, että sille on käyttöä) ja gurujen suosituksesta seosmittari yms, ja kkd motorsportilta löytyy suurinosa palikoista saman katon alta.
Käyttöpeliksi tuossa Aerossa on kyllä mukavasti kulkua, joka tuli parin täysperävaunu rekan ohituksessa huomattua ja otti siitä vissiin muutama perässä tullut audi ja volvo kuski nokkiinsa, kun piti sitten erittäin huonoissa ja vaarallisissa paikossa lähteä saabia ohittamaan, niillä "hinnat alkaen" diisseli kopeilla, kun itse mentiin rajoitusten mukaan...
Todettiin kaverin kanssa, että antaa patujen ja poikien mennä jos otti kerta niin luonnon päälle.
Mutta päivitellään taas tilannetta...
Kun kerta alettiin tekemään, niin tehdään kunnolla tai ei tehdä ollenkaan.
Se showroom topic nyt antaa odottaa itseään vieläkin.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
Re: 9-5 aeroon voimaa
oiskos jotain lukemia heittää että mitä penkissä tuli?
mikäs siinä ahtimessa on oikasti niin paskaa, muuta kun että on ehkä kiina malli?
millaisilla ahdin spekseillä olit ottamassa millaisia lukemia? merkki,malli,siipikoko jne.?
mikäs vika siinä vauhtipyörässä oli?
ihan hyvää avautumista mutta, puuttuu ne tärkeimmät, eli miksi?
mikäs siinä ahtimessa on oikasti niin paskaa, muuta kun että on ehkä kiina malli?
millaisilla ahdin spekseillä olit ottamassa millaisia lukemia? merkki,malli,siipikoko jne.?
mikäs vika siinä vauhtipyörässä oli?
ihan hyvää avautumista mutta, puuttuu ne tärkeimmät, eli miksi?
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.