Myllytys

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
TTH
"Hirsch"

Myllytys

Viesti Kirjoittaja TTH »

Oliskos klubilaisilla hyviä neuvoja mitenkä tuon Imola Redin sais edes jotenkin elvytettyä, meinaa olla vähän haalistunut. Jonkun sortin myllyähän tuolle pitäisi tarjota, hyviä ehdotuksia myrkyistä ja vehkeistä otetaan vastaan.
Vois vähän koittaa kiillotella niin näkis että saako tota 9-3 konttia mitenkään edes lähelle saman väriseksi..

Tietenkin jos jollakin klubilaisella olis myrkyt ja vehkeet valmiina niin voisin siinä olla mukana tekemässä ja kuunteluopissa, kohtuullista korvausta vastaan tietenkin! :wink:
9-3 Aero Cab MY02
9000 2.3T
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
jtvirtanen
Matalapaineturbo

Re: Myllytys

Viesti Kirjoittaja jtvirtanen »

Vehkeet, myrkyt ja tilat löytyisi, mutta pk-seudulla. Suosittelen käväsemään pesukinnas.com osoitteessa ja siellä paaaaaljon infoa aloittelijalle. Mutta jos tulee asiaa/halua tulla pk-seudulle, niin voin kertoa/näyttää lisää :)
peltimies
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja peltimies »

myrkyt löytyy esim autoglymiltä ja neuvot millä laikalla ja aineilla työn teet,jotta onnistuu KERRALLA. autoglymin neuvonta 0447757755.itse olen enempi kuin tyytyväinen neuvoihin yms.mitä olen firmasta saanut.
Lasu
"Aero"

Viesti Kirjoittaja Lasu »

Hilpaset äänekoskelta Palokkaan Clash Ohlsonille ja ostat sieltä: http://www.clasohlson.com/fi/Kiillotusk ... r309292000

Sitten netistä osoitteeseen pesukinnas.com ja sieltä ohjeet ja vinkit aineisiin ja laikkoihin. Tuossa koneessa tulee yhdet laikat, joilla pääsee jo alkuun mutta parempia saa netistä. Samalla niitä ottaa kun tilaa aineet (eikä kannata nuukailla niissä aineissa kun tulos on kuin yö ja päivä hyvillä ja huonoilla). Kone itsessään on kyllä loistava hintaansa nähden ja aloittelijalle mainio kun ei tarvitse pelätä ryssivänsä (epäkesko). Laitteessa 5v takuu ja varahiiletkin tulee joten ainakin itsellä kohteet loppuu kesken ennenkuin kone :D

Tuohon hommaan jää kerrasta koukkuun kun helpolla saa aikaan todellisia tuloksia ja vanhakin alkaa näyttää lähes uudelta 8)
Itse en autoglymiin enää lähtisi kun huomattavasti parempiakin on.
Saab 9-5 2.3t -98
Kawasaki ZX-12R -05
Ex: Saab 9-5 2,3T -04 Aero Wagon
nix0n
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja nix0n »

Tekeeks tolla koneella yhtään mitään, muutaku menettää hermot? Itsellä ei tosta koneesta kokemusta, mutta yleensä ton hintaset koneet on aika onnettomia. Ittellä on perus rotary ja tais maksaa uutena 249€, mut ei ainakaan hyydy heti kun laikka koskettaa maalipintaa. Tosiaan pesukintaasta kannattaa käydä lueskelemassa, siellä on hyvin selostettu ja on kuviakin.
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910
jtvirtanen
Matalapaineturbo

Viesti Kirjoittaja jtvirtanen »

nix0n kirjoitti:Tekeeks tolla koneella yhtään mitään, muutaku menettää hermot? Itsellä ei tosta koneesta kokemusta, mutta yleensä ton hintaset koneet on aika onnettomia. Ittellä on perus rotary ja tais maksaa uutena 249€, mut ei ainakaan hyydy heti kun laikka koskettaa maalipintaa. Tosiaan pesukintaasta kannattaa käydä lueskelemassa, siellä on hyvin selostettu ja on kuviakin.
Nyt tulee vahvaa mutuilua, mut se yleinen ongelma on "aina" halpis vehkeiden kans, et ne ei osaa pitää esim kierroksia vakiona jne. Eli vastaus kysymykseen on, että tekee ja ei tee ;) Mutta en mä kyl sanois et kandee montaa satkua koneeseen työntää, jos sillä vaa haluu kokeilla jne. Pk-seudulla ainakin (en tunne muualta porukkaa), on mahdollisuus testata ammattilaisvermeitä jne.
nix0n
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja nix0n »

Mjooh sen takia vähän kyseenalaistin tollasta halpiskonetta. Itse joskus kokeillu jotain 60e konetta ja sillä ei tehny yhtään mitään, mutta mutta koneita on erilaisia.. Samaa mieltä, jos yhden kerran vain haluu auton myllyttää, niin turha ostaa kallista konetta ja jos jollain tuttavalla olis kone, niin pyytäis sellasen lainaan.
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910
TTH
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja TTH »

Mulla on tommonen halpis-epäkesko ja enää ikinä en koske tommoseen :D
Pikkusen löysempää ainetta nii tuommoenen sylkee kaikki sieltä laikkojen välistä pois. Tuo epäkesko täryttää vielä aika paljon niin käsittelyn jälkee olo on kuin Parkinsonin-tauti olis :D

Saakos muuten tuohon vehkeeseen edes minkään sortin kunnollista laikkaa? Vois ehkä vähän kokeilla mitenkä tuo hapettuma lähtee tosta kuoriutumaan. Uuttahan tuosta autosta ei saa, oven alareunat on niin kuprulla että voi olla parempi kun pitää auton paskasena :lol:
9-3 Aero Cab MY02
9000 2.3T
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
Lasu
"Aero"

Viesti Kirjoittaja Lasu »

Yllättävän hyvä kone tuo on hintaansa nähden. En ainakaan itse ole nähnyt syytä satsata yhtään enempää rahaa kun tuollakin onnistuu. Oisinko neljä autoa ja pari moottoripyörää käsitellyt ja hyvää jälkeä.
Ei ainakaan itsellä ole hyytynyt alakierroksillakaan. Jotain muitakin halpiksia joskus kokeillut mutta ne oli ihan leluja.
Ja saahan ne aineet lentämään laikan välistä sillä kalliillakin koneella.. Toisaalta kun vie ammattilaiselle niin ei omat kädet likaannu.

Esimerkiksi tälläista:
http://pesukinnas.com/viewtopic.php?f=1 ... clo#p20756
Saab 9-5 2.3t -98
Kawasaki ZX-12R -05
Ex: Saab 9-5 2,3T -04 Aero Wagon
99 Saappi
"Ruisku"

Viesti Kirjoittaja 99 Saappi »

Virtuksen aineita olen käyttänyt. 473 ja 472. Saa aika hyvää jälkeä aikaiseksi :D
Löytyy ainakin paikallisesta AD-liikkeestä. Ja tietty hyvä kone millä kiillottaa.
Pari karvalaikkaa ja pehmyt vaahtomuovilaikka hologrammin poistoon.
Saab 9-5 2.3t RE85 -99
Vastaa Viestiin