Henko 275 lph
Re: Henko 275 lph
Miten on porukoilla henkot kestäneet? Onko jo joku ajanut useamman kymmenen tuhannen etanolilla? Mietin vaan ostanko henkon vai walbron..
T7 vm. 2001 9-3
Re: Henko 275 lph
Puolisen vuotta ollut mulla, bensalla vielä. Ei ongelmia. Ajattelin silti vaihtaa 044
Ng900
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 186
- Liittynyt: To Syys 02, 2010 20:28
- Paikkakunta: Loviisa/Gammelby
Re: Henko 275 lph
Vaihto 6.7.11 138250km ja nyt 196000km mittarissa. Suurin osa matkasta E85 tankissa. Vielä mennään
Peugeot 508 sw GT -12
EX-SAAB 9-5 2.0L Victor Wagon Aut. -02 E85 stage3 [software by Nappe]
Honda CBR 954rr -03
EX-SAAB 9-5 2.0L Victor Wagon Aut. -02 E85 stage3 [software by Nappe]
Honda CBR 954rr -03
Re: Henko 275 lph
Itsellä oli Bosch 044 ja hyvä pumppu, kun bensalla ajeli, ei mitään vikaa ja monta vuotta käytössä, vaihdoin etanolipumppuun DW300 varmuuden vuoksi, kun aloin käyttään E85.tomipee kirjoitti:Puolisen vuotta ollut mulla, bensalla vielä. Ei ongelmia. Ajattelin silti vaihtaa 044
Boschille ilmoitettu 500h kesto E85 käytettäessä.
9-3 Aero 2001 T7 2.3, B&W EFR 7163 G, Quaife, E85 yms. Muutoskatsastettu tekniikalle. Stage: Monster. Ruosteeton kesäauto&ensimmäinen omistaja Suomessa vuodesta 2006.
Re: Henko 275 lph
Meneekös tuo dw300 kuin helposti tonne vakioämpäriin?testing1 kirjoitti:Itsellä oli Bosch 044 ja hyvä pumppu, kun bensalla ajeli, ei mitään vikaa ja monta vuotta käytössä, vaihdoin etanolipumppuun DW300 varmuuden vuoksi, kun aloin käyttään E85.tomipee kirjoitti:Puolisen vuotta ollut mulla, bensalla vielä. Ei ongelmia. Ajattelin silti vaihtaa 044
Boschille ilmoitettu 500h kesto E85 käytettäessä.
Ng900
Re: Henko 275 lph
dw300 on naurettawan pieni lilliputti 044 rinnalla notta suorastaan epäilyttää sen kesto ja luvatut tehot. Muistaakseni kevyt dremelöinti mustaan muovi/kovettunu kumi kaulukseen tarvittiin. Jossain voi olla tarkemmat ohjeet. 044 asentaminen onkin sitten kokonaan toinen juttu jossa koko ämpäri sisuskaluineen raiskataan perinpohjin.
9-3 Aero 2001 T7 2.3, B&W EFR 7163 G, Quaife, E85 yms. Muutoskatsastettu tekniikalle. Stage: Monster. Ruosteeton kesäauto&ensimmäinen omistaja Suomessa vuodesta 2006.
Re: Henko 275 lph
Turbiinipumput on kompaktimpia joten sinänsä koosta en välttämättä lähtisi päättelemään. Boschin 044 on toki kyllä luotettavaksi ja tehokkaaksi havaittu, ja valmistajan 500h käyttötuntilupaus etanolikestävyydestä on varmaan huomattavalla marginaalilla sekä täydellä teholla luvattu.testing1 kirjoitti:dw300 on naurettawan pieni lilliputti 044 rinnalla notta suorastaan epäilyttää sen kesto ja luvatut tehot.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Henko 275 lph
Tarviiko asennettaessa hankkia muita tarvikkeita Henkon mukana tulleiden lisäksi? Vai pärjääkö tolla letkunpätkällä + klemmareilla?
T7 vm. 2001 9-3
Re: Henko 275 lph
Tarvitset esim. motonetistä 30cm letkunpätkän gatesin Etanolin kestävää polttoaineletkua. Suosittelen myös hankkimaan paremmat letkulemmarit, mieluusti sellaiset jotka puristaa tasaisesti.
Siis tälläiset:
Noiden mitoituksen kanssa saa olla sitten tarkkana, millipeliä letkun ulkohalkaisijan mukaan, silloin kun letku on pumpun kaulalla.
Siis tälläiset:
Noiden mitoituksen kanssa saa olla sitten tarkkana, millipeliä letkun ulkohalkaisijan mukaan, silloin kun letku on pumpun kaulalla.
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Re: Henko 275 lph
Tajuat kyllä kun katsot millaista letkua se on ... eli kovamuovia jota on tosi vaikea uudellenkäyttää. Tässä kuvassa on ko. lähtöletku korvattu sillä gatesin etanolinkestävällä tuotteella. Pumppu vaan tais olla joku iso walbro.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Henko 275 lph
kivasti toiminut vuodenpäivät NgSatkussa ja nyt OgKolkissa myös...tuotto riittää todistetusti yli 400hv 2litrasessa ja RE85:lla.
Hinta/tuotto suhde kohdallaan...ilmeisesti suht luotettavia myös verrattuna muihin "halpis" pumppuihin.
Hinta/tuotto suhde kohdallaan...ilmeisesti suht luotettavia myös verrattuna muihin "halpis" pumppuihin.
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Re: Henko 275 lph
Saako näitä jostain ihan kotimaasta?
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Re: Henko 275 lph
9-3.1972