Eikös aeron turbo käy vakion tilalle, onko se vain yksinkertaisesti vanha pois ja uusi tilalle vai vaatiiko kenties jotain modausta? Kuulemma tarvii isomman kaliiperin imuputken ainakin. Vai miten pitkälle riittää vakioturbo, kuitenkaan ahtopaineiden kanssa tuskin kannattaa ruveta leikkimään, 0,7-0,8 varmaan jo ok. Ja "vain" 220-250hv tähtäimessä.
Kai tuon koneen nyt pitäisi sellaisenaan kestää ~ +100hv:n lisätehot eikö.. Kytkin ja jarrut luultavasti täytyisi päivittää.
Ja ihan ensalkuun auto täytyy tietty optimoida RE85selle, missä vaiheessa rupeaa vaatimaan isompia suuttimia tai kenties muita juottojärjestelmän muokkauksia?
Ja loppuun varmaan auttaa 3" putkisto.
Kuulostaako yhtään käytännölliseltä idealta? Kai ne lastupajoilla tekee halutunlaiset muokkaukset, vai voitteko suositella jotakin? Ja riittäisikö kenties jopa pelkkä lastuviritys ilman mitään konkreettisia muutoksia?
Varmasti huomaatte etten ole kummoinen asiantuntija, mutten halua mitään räpellystä noin hienosta autosta joten täällä varmaan tiedetään

Kiitos.